MURAG KAMO
- PERO DILI DIAY TO -CHAPTER 32
-----
Wako kahibaw na sa tanan nakung ma experience diay makabatyag kog kalipay na gina ludhan nakung mabati. Naa gyud diay istorya na kung unsa ka gasakit karon kung malampos na nimo nindot ang blessings na umaabot.
Naa ko sa menteryo karon uban ni Evan nanagkot kay Lola. It's also been three weeks since we go back here, Mama decided to stay in Lola's house og grabi nako kalipay kay importante sa akoa tung balaya og karon mapuy-an namo uban sa abundang blessings na gihatag sa Ginoo og ni Lola.
And it's also been three weeks since ga sugod namig Hangouts,dates, ni Evan. Nabalik among closeness og napun-an mig usa ka burara, ang anak ni Tara.
Grabi nako kalipay sad na pag uli namo aring Mama kauban si Evan two days after nag bati siya og nanganak sa healthy baby girl na si Hecate Tiara.
" Langga naakoy adtuon na meeting pwede ko maka dalikyat og kadali?." Gakos na ingon ni Evan sa akoa maong nakalingi ko niya.
" Opo, langga pahinay og pa drive ha? Diko ganahan ma byuda raba. " Bugal-bugal nako but wishing for us to have long life with our parents.
" Kiss ko. " Pong pa niya. Og di sad ko mag inarte kay lami ang kiss niya
Gikisan nako siya og mobuhi na unta ng gigunitan niya akung ulo og mas gipa deepen ang kiss.
" Hmm--" ungol nako ng mag buhi mi. Nag tinan-away mi og nag dungan og katawa sabay lingi sa picture ni Lola og Lolo
" Awa La, Lo na ahat nako si Evan. And secret lang ni nato La ha kay aware man gyud kang uwagon ko sauna ba " Katawa nakonog gi lingi si Evan na murag way meeting adtuan kay kalma ra kaayo.
" Kami na ni Evan shocking no? Pero gi ahat nako mailog palang. "
Nagkanitaw-anay mi sa akung jokes. Og karon pasad ko na ing ani sukad naka kuha kog peace sa akung kinabuhi og nag kakami ni Evan.
This is a miracle for me since the pain I faced given me this opportunity to have this, to be happy and to be contented of everything.
Gikissan ko ni Evan sa lips, cheek's and forehead na always niyang ginabuhat.
Mao na gyud ni ang consistency and assurances na dili na nimo kailangan pangayuon sa lalaki kay sila nay mohatag ana nimo. Sometimes girls maminaw nata sa atung instincts and brain kay ang heart taka-taka ranag pa buto maong maghilak-hilak tas kasakit.
" Amping ka ig uli niya tawagi ko Langga ha. " Pong pa niya og gikissan kog balik sa agtang.
Ning smile nalang ko og ning tando.I wave my hand og gitan-aw siyang ga dali-dalig paandar sa iyang sakyanan basin na late nato.
Ning atubang ko balik kay Lola.
" La, happy na kaayo ko. Ang akung wish sauna wala man natuman pero ang pag atiman ni Uncle Gerald and Mama sa akoa La okay na kaayo ilabi na ilang Gerie and Ava. Ilang Mamata og Tito Ivan, Kay Tara na akung amega sauna pa og wako gibiyaan, si Shi Shi na tabian og kiat . About Papa? Napasaylo na nako siya La og unta nakita na nimo na ang imong gwapang apo pila naka buwan walanay hilak-hilak. Gaan nakaayo akung pamati La og Salamat sa inyoha ni Lolo na gilantaw ko ara. I love you both gayri gihapon mi ah. And I Know God from above is smiling kay mao nani, nahatag na niya ang blessings na para nako. Say to him that I am thankful and I love him.
Gipahiran nako akung luha og ning hangad.
I am free in the prison that I build.
I can smile without the heaviness inside me
And I can love
Love to exposed every details about me.
BINABASA MO ANG
MURAG KAMO, PERO DILI DIAY TO ( THE UNTOLD WORDS) SEASON 2
Teen Fiction𝐓𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐬 𝐬𝐨 𝐮𝐧𝐟𝐚𝐢𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞 𝐠𝐨 𝐢𝐧 𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞,𝐧𝐨𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐬 𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐝𝐢𝐯𝐢𝐝𝐮𝐚𝐥 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠...