S2: CHAPTER 10

0 0 0
                                    

THE UNTOLD WORDS

MURAG KAMO
- PERO DILI DIAY TO -
SEASON 2

---
S2: CHAPTER 10
---

Naka mata ko na bug-at kaayo akung pamati. Sakit kay akung ulo na murag kapila ko giparok hasta akung lawas dikay nako malihok. Igo ra nako nabatyagan kay naghigda ko sa kutson og hasta kabaga sa habol ang gabukot sa akung lawas. Kusog sad kaayo ang uwan na murag naa pay bagyo makig away.

" Ayaw og bangon Ate kay masuko si Dada,"

Napalingi ko sa akung tapad og nakit-an nako ang tambok kaayo na aping ni Shi Shi. Unya asa diay ko?

" Naaka sa room ni Dada nag collapse daw ka tapos hot kaayo mao diay gihilantan ka maong ayaw og bangon kay nag cook pa si Dada og lugaw. " Istorya napod niya og gibutngan kog panyo sa agtang.

" Gi ing ani raba ko ni Mama sa una katung gihilantan ko kay naligo ko sa ulan maong ikaw ayaw na ligo ulan kay dili gayud na good sa health. " Yawyaw niya og gi tarong pa akung buhok.

Gipasagdan nako siya og gitutokan ra.

" Tapos Ate tinood diay kabet ka ni Dada?." Storya niya na gikasiga sa akung mata. Diin man siya kapag aning chikaha kay bugnuon gayud nako ang ga gama-gama ani.

" Kinsa may ingon nimo ana?." As I expected dili gyud abtik akung tingog mura kog gipagaw.

" Ate Aki told me. Kabet daw ka ni Dada katong bata pamo. What is kabet diay Ate?." Inosente niyang pangutana nako maong ning lingkod ko bisag ga tuyok akung pan-aw. Gikuha nako ang towel na naa sa akung agtang og gipasabak sa akua si Shi Shi.

" Kana si Ate Aki nimo. Why is she visiting here?," Pangutana usa nako.

" Kuan uyab man sila ni Dada. " Tubag niyag largo sa akoa. So uyab pa sila? Walay nag bag-o sa ilaha?

" Pero dili ganahan si Mama niya kay Maldita man siya, pero friends mi wala man pod ko niya gi away. Dili man nahan si Mama ari siya unya siya ramay mo ari kay tan-aw siya Dada niya bati rabag nawung si Dada. " Kusmod niyang istorya nako.

Ning tando tando ko niya og gi clarify iyang gi ingon.

" Kanus-a man ning ingon si Ate Aki nimo na kabet ko sa imong Dada?." Kalmado nakung ingon niya og gitarong iyang buhok. Ning sandig pakos bungbong kay murag matumba gayud akung lawas.

" Pag abot nimo ari. Naa mo ni Mama sa veranda tapos ana siya. Basta kabet di mahimutang,mobalik pagyud. " Istorya niyang gina suon ang tingog ni Aki.

" Maong ana ko niya unsay kabet ana ra siya borikat daw, so borikat ka Ate? Bad mandaw ng borikat oy ana si Ammarah nako. "

Ning pahiyom ko. Maong daghan siyag makat-unan kay tungod sa iyang mga nabatian and we all know na ang mga bata mosuon, mangutana and open for everything og lisode na pabation silag bati.

" Ang kabet mistress it's a bad thing that you shouldn't do. Og sayop sad na mo judge ka sa tao na kabet siya kung wala kay evidence okay?." Lambing nakung explain niya.

" Og dili ko kabet sa imong Dada. " Ning ginhawa ko og lalom og gi himas iyang buhok na nipis kaayo.

" Amego na ko siya sukad sa bata pami that's why ning ari ko para mo visit kay Mama nimo." Smile nako na gi smile lan sad niya

" Gwapa kaayo ka Ate ig dako nako kay mag ing ana sad ko nimo, mo gwapa ko, karon kay mag paabot padaw ko years para motubo akung ngipon kay na wagtang man akong tooth oyh, dili nako mo eat og tam-is gyud. "

Nagkatawa ko og gi kumot iyang aping. Cute kay bataa ba, tabian pagyud.

" Hawa kuno ara Shi Shi bug-at na gani ka sabak-sabak paka ara."

Dungan ming Shi-Shi naka lingi sa lalaking ga apron. Naka t-shirt og white tapos sport short

" Nais raman ka kay diman ka kasabak kay Ate nako. Adto kay Aki oh dugo bato iya buto ha. " Tubag pong Shi-Shi.

Ning gakos kini sa akoa maong nag sugat ang kilay ni Evan.

" Hawa na mouli na raba to sila Mama dili gyud ka kaon og chocolate. Usa pasad, mokaon pana si Ate April nimo. "

" Diman ko mo kaon sad kay awa oh!." Ning ngisi ni kay Evan og gipakita iyang pangang.

" Wala nakoy tooth. Na tang-tang man. Di na noon ko gwapa ay!."

Ning lingo-lingo nalang si Evan kay diman siya kapilde sa iyang manghud. Maong gipasagdan nalang sad nako si Shi Shi gakson ko.

" Kaon usa. " Pong niya nako og gihikap akung agtang. Tutok rakay ko niya sa dihang natan-awan nako iyang lips na healthy kaayo kay luspadon man pero kung lawayan mo pink na.

" Dili raba na candy ang lips ni Dada Ate ha basin paakon na nimo. "

Nauwaw ko sa gi ingon ni Shi Shi maong nag panlingi ko sa lain. Burara gayud ning bata oyh pero imbes barahom sad ni Evan ning katawa pang amaw.

" Ali na kay Dada love sugaton nato sila Mama papahuwaya usa si Ate April ha?." Napatutok kog balik kay Evan sa lambing kaayo niyang tingog. Gikuha niya si Shi Shi og gikugos na murag unlan ra sa iyaha.

" Palitan ko nilag bike Dada no?." Pong pang Shi Shi. Gitutukan ra nako sila and it's seems that we're a family in this one room.

" Hmm basta hiloma ng baba nimo kay tabian kay ka. "

" Dika ana?." Tubag dayong Shi Shi nanag pakatawa sa akoa maong nakalingi silas akoa.

Ning hilom ko og gikuha nalang ang lugaw. Ka awkward oy.

Abi kog mogawas nasad si Evan kauban ni Shi Shi pero nagpabilin kini og ning tapad nako. Gikuha niya ang bowl og kutsara og siyay ning asikaso nako.

" Wapaman ko na pungkol Evan ba. Ako nalang. " Bara nako kay awkward kaayo ay. Shuta maning lakiha.

" Ako na. Nangurog man gani ng kamot nimo oh. " Tubag niya sa akoa na wala manlay ka smile-smile maong nag pahungit nalang ko hangtod sa nahurot.

Gipainom ko niyag tambal, og gi pahiran, wakoy lihok or unsa basta kay nagtutok rako niya.

Tinood kaha to iyang gi ingon bago ko na kuyapan? Tinood kaha to na naibog sad siya nako? Pero sila man kahang Aki? Mangutana ba kaha ko about sa gi ingon ni Shi Shi? Pero unsay kabuot nako? Walay kami, unya kung sila man aw congrats.

" Mo in---."

Wala kahuman si Evan sa iyang iingon unta kay ning tingog akung cellphone.

Kuhaon na unta nako pero giunhan ko niya. Tutok kaayo siya sa cellphone og kalit rag sugat ang kilay.

" Gawas sako. Tubaga sa na,og pahuway usa ara ighuman." Pong niya na gihatag ang cellphone sa akoa og ning gawas.

Gitan-aw nako ang caller og naka 20 missed calls nako gikan kay Khairo.

a|a: Sirā Pen
Work of fiction

MURAG KAMO, PERO DILI DIAY TO ( THE UNTOLD WORDS) SEASON 2 Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon