S2: CHAPTER 4

0 0 0
                                    

THE UNTOLD WORDS

MURAG KAMO
- PERO DILI DIAY TO -
SEASON 2

----
S2: CHAPTER 4

----

" Langga kamusta naman ka?," Bungad ni Mamata sa akoa, Mama ni Evan. Ning tan-aw ko niya og gigakos siya.

Ganahan nako iingon naibog ko sa iyang anak pero ikasal nako. Ganahan nako iingon sa iyaha tanan nakung rants sa kinabuhi kay sukad nawala si Lola, mura nakog walay gigunitan, naanay laing pamilya si Mama. Og bisan iyang kung gi suportahan murag naay kuwang, kuwang sa atensyon sa inahan ilabi na sa amahan.

Ganahan nako iingon saiyaha na gasakit ko kay wako ka feel sa walo katuig na naakoy Mama. Ganahan ko mo sumbong niya na si Mama gipili niya iyang pamilya kesa nako, na maglantaw ko nila taga buntag adto sa garden na happy kaayo sila samtang ako naara sa luyo sa kurtina.

Sukad Elementary hangtod Senior High si Lola og Mamata ang ning barog na akung inahan. Siya ang mo kuha sa akong card kung girayuma si Lola. Ning insert ko sa family day sa ilaha kay wakoy Mama og Papa. Maong ganahan ko mo sumbong niya kay iyang amega wala nako pilia.

" Unsa may problema? Dili ka okay adto sa Germany uban sa imong Mama langga?." Nakahilak kog samot sa lambing kaayo niyang tingog. I never experienced this to my Mama kay ang akung dahom na igbalik niya sa akoa nalang siya focus pero nagdala siyag laing pamilya.

Og walay anak malipay na ikaw mahabilin samtang sila nagpakalipay. Kahibaw mo sa feeling na murag gigapos imong dughan? Kay bisag unsa paman ang imong buhaton dili gihapon ka mapansin og sukad atung gikasal si Uncle Gerald og Mama unya nagkaanak silag balik wala na, mura nakog wala ga exist na gauban sailaha sa usa kabalay maong nangitakog kapoy-an kung diin lisod kaayo wala kay ka openan sa tanan.  Because I don't have any friends, I can't explore and that's why my pen is my tears for treating myself how I live shityy.  I express my feeling through writing because no one would listen. And the mother that I wish to hug and embrace to feel how much she love me? Stayed in my dreams so wala moy rights kataw-an ang usa katao na mo open, wala moy rights para mo ingon okay rana kay sakit! Sakit sa among buot na ingnon mig okay bisag dili.

Because each of us tried to say ' okay rana' or ' ma okay ra tanan' but the cycle repeat. Kaya to those person who breakdown and still fighting brave kaayo mo maong let the pain you feel be your motivation to move forward and to be taught because everything has a reason, God from above has a reason, I experience this, you experience that because he has a reason so fighting lang.

Gipahiran nako akung luha og ning atubang niya.

" Mamata do you know that swerte kaayo si Evan na ikaw iyang Mama?. " Istorya nako na gikahilom niya.

" That's why if I would be a mother? Ipa feel nako sa iyaha na unsa siya ka precious diri sa kalibutan because Mamata I never felt that. " Ning sugod kog rants niya, kay nais kung Evan kay naa siyay Mama na andam siyang tambagan kung naa siyay problema. And one time when we were just highschool? Evan can't understand solving a simple question? Naa si Mamata na ning guide niya but for once I never felt that to my mother. Yes she delivered me, she give me life, she worked hard for me but sometimes we child? We also need their presence, guidelines not the money maong dili ka ingon ang usa ka ginikanan na nag rebelde ilang anak tungod sa sigeg laag, barkada or unsay e rason nila kay ang anak?, manginahanglan gyud og ginikanan presensiya sa ginikanan kay swerte mo kay naa moy Mama na over protective to the point ma misunderstood pa ninyo kay arte ra so love your mother they are the most beautiful that God created.

" Mama get married and it seems like gikalimtan ko niya? But I understand her Mamata, she also deserve to be happy and I can sacrifice my happiness to her. That's why until now Mamata? Mais gihaponn ko even na 25 nako mais gihapon ko. " Nagkatawa kong nag open kay Mamata especially kami ra duha ari sa veranda nila. She cried and I know that tears she release kay kalouy and I don't need that. I need the presence of my mother.

Gigakos ko niya na hugot kaayo na maoy needed nako karon.

" Dili perpektong Mama nak og makasabot ka kung nganong giing ana ka sa imong Mama. Maybe ganahan siya na ma independent ka,kay dili tanan oras naa mi. Maong proud kaayo ko nimo kay sa tanan nimong na experience sa bata paka saksi ko nagpadayon ka maong April nak, ayaw tagaig rason imong kaugalingon para mobuhi dayon."

Ning katawa ko og ning buhi niya.

" Ka arte ba nato Mamata dapat gani magkinataw-anay taron kay karon pata nag kita og ba---"

" Mama si Dada ba gikasuk-an ko niya. "

Napalingi ko sa batang babae gahilak padong sa amoa. Siya ang bata na ning sugat sa akoa ganiha sa pultahan

" Gi unsa man ka?. " Pong pang Mamata og gipahiran ang aping sa bata. She looks like Mamata too

" Kasuk-an ko Dada kay nagpapalit kog napkin na seven paman daw ko nakahibaw nadaw kos dugo-dugo sa buto. Sala ba diay nakung lutang siya tapos ning palit pod siya bisag bata pako. " Hilak niyang ingon kay Mamata na nagpakatawa nako. She's only seven pero sweto naakayog dila mo storya.

" Ngano mansad nanawag ka sa imong Dada og ing-ana? What if busy si Dada nimo tapos ga ing ana ka edi ma worry siya og e stop iyang work tapos ulion ka ari, dili nana usbon ha." Lambing ni Mamata sa bata maong tutok rakay ko nila. Lola used to lambing me pero larot sa bugan kung di maminaw, dalag bunal taparan kay dili matog, og tagaan og peso tagahapon para palit bobut.

" Nagpahuba nasad ka dili to maayo imong gi buhat Shi Shi ha. " Napalingi ko sa bag-ong abot. Si Evan na gadala og modess duha ka buok na pack. I don't know if mokatawa ko or ma hot tan sa iyaha kay frustrated mag nawong naa gihapon ang kalmado niya mo disiplina sa bata.

" Mama si Dada oh---. " Palaban sa bata og ning sabak kay Mamata.

" Evan ayaw napod na hadloka imong manghud!." Laban ni Mamata sa bata maong nahilom ko.

Manghud?.... Manghud ni, ni Evan? Nanganak og balik si Mamata? Ha? When?

" Unsa-on naman ni nakung napkin ron?." Tubag pang Evan na murag wala pa kabantay sa akoa kay naakos tago na part tapos naa pay dako na base na murag human size kadako.

" Edi ihatag Ate Aki kay dugo iyang buto. " Tubag pang Shi Shi kuno maong wako kapugong og ning katawa ko kay kyut kaayo bataa. Gifted siguro ang mga batang burara sag baba maong mas mo worst pani ig dako. I just saw if ing ani basad ang anak ni Tara burara pa niya.

a|a: Sirā Pen sira
Errors ahead!

MURAG KAMO, PERO DILI DIAY TO ( THE UNTOLD WORDS) SEASON 2 Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon