Глава 6

1 0 0
                                    

Дівчина прокинулась від холоду. На годиннику було 01:00 ночі. Кейт всю труханило від жахливого сну. Героїня сиділа на своїй кроваті хвилин 10 і старалася відійти від сну.

Потім вона встала із кроваті та пішла на кухню попити води. І там, вона побачила ту саму дівчину зі свого моторошного сну. Її звати Мері і вона хотіла Кейт щось розповісти.

- Я знаю, як тобі зараз дуже страшно, - відказала дуже прохолодним голосом Мері.

Незнайомка стояла навпроти нашої героїні та спостерігала за її виразом обличчя, мімікою, поведінкою та рухами.

- Нічого мені тут немає страшного, - сказала трепетним голосом Кейтелін, - чого тобі треба, чому саме я?

- Я тут, щоб тобі дещо сказати, що ти повинна усвідомити саме найголовніше. Усвідомити те, що ти вибереш. Наскільки мені відомо, ти обзавилася хлопцем, але він напередодні Нового року дасть тобі натяк, щодо стосунків. Але вам будуть заважати всі твої подруги та друзі, - говорила Мері і прицьому спостерігаючи за дівчиною.

- Що саме мені потрібно буде усвідомити. Скажи мені, - спитала Кейт.

- Ти нарешті зрозумієш, що тобі саме важливіше творчість, сім'я та твій хлопець, - далі продовжувала говорити Мері, - ти повинна зробити свій вибір і при цьому правильний. Ти мусиш зрозуміти важливість і певну суть деяких речей. Буде важко зробити вибір, але ти мусиш це зробити. Бо тільки від тебе все залежить. Зробиш якийсь промах або допустиш якусь невелику помилку, то ти залишисся сама.

Коли дівчина-привид закінчила говорити та раптом зникла у небуття.

Кейтелін була у повному ступорі та по її кожі пройшлися мурашки. Вона пішла до свієї кімнити, увімкнула настільну лампу, сіла на стілець і почала роздумувати над сказаним містичною Мері. Так головна героїня просиділа хвилин 15 і потім зрозумівши, що в неї вже почали зліпатися очі. Тоді Кейт встала зі стільця і пішла в бік лампи. Підійшовши до неї героїня виключивши світло, пішла лягати у лішко. Роздумуючи над словами незнайомки, Кейт заснула.

Знову їй почався снитися моторошний сон з тією самою дівчиною, яку вона бачила у себе на кухні. Вона встала вранці та пішла до ванної кімнати вмитися та прийняти гарячий душ.

Фанфік: "Містичні речі напередодні новорічних свят"Where stories live. Discover now