Коли всі сіли застіл, щоби відсвяткувати таку подію. Вже було майже північ. Тоді Теон піднявся з-за столу і промовив:
- В такий чудовий момент я хочу дещо сказати. За цей рік сталося багато всього хорошого та поганого. А саме головне. Ми в цьому році знайшли тих, хто став нам як рідні. Таке сталося і зі мною.
Хлопець вийшов з-за столу і пішов в бік іншого краю столу, де сиділа Кейтелін. Тоді Теон дістав зі свого карману футляр з каблучко, став на одне коліно і продовжив свою промову далі:
- Дорога Кейтелін!!!!!! Хочу звернутися до тебе з однією пропозицією. Чи хочеш ти, стати моєю нареченою? Чи станеш моєю дружиною?
Дівчина встала з-за стулу та підійшла до свого майбутнього чоловіка, стала навпроти нього і промовила до хлопця:
- Так, я згодна стати твоєю дружиною.
Теон встав з коліна, одягнув дівчині на палець перстень і вони поцілувалися. Всі гості почали опладувати і радіти за молодят. Настав новий день і всі порозходилися по домівках. Дівчина почала допомагати своїй матері прибирати посуд та їжу.
У Кейт був дуже чудовий настрій тому, що у новорічну ніч Теон зробив їй пропозицію. Нарешті у дівчини з'явилось те, про що вона мріяла, ну майже, все своє життя. Вже пройшов як місяць після того, що сталося. Якраз почався суд. Кейтелін та її хлопця викликали в якості свідків.
- Пане суддя, я хочу, щоб цю людину покарали, - кажучи Кейт показала на свою давню подругу Джейн.
- І чому ви так запекло її ненавидите та защо, - дуже дивно сказав суддя.
- Вона ледве мене невбила, розгромила мою студію і, це все із-за ревнощів, - дуже гнівно сказала дівчина. – А ще її співучасник розгомив мені студію та погрожував моєму майбутньому чоловікові.
Джейн сиділа собі разом з адвокатом і Олегом та вони слухали цю всю правду, яка була так бридка для неї. Дівчина розуміла, що її доля вже була вирішена і вона не бачила ніякого сенсу заперечувати все те, що говорили в суді. Пан суддя вислухав всі обвинувачення в бік засуджених. Він встав та пішов у свую кімнату для прийняття рішень. Після того як пан суддя вставав зі свого місця, всі присутні також встали та провели чиновника у свою кімнтату для прийняття рішень. Коли суддя пішов, всі присутні спостерігали один за одним. А Кейтелін особливо пристально спостерігала за Джейн. Дівчина хотіла, щоби її колишню подругу посадили. Пройшло 20 хвилин з того моенту, коли пішов пан суддя у свою кімнатку. Через хвилин 5 чоловік вийшов до залу. Всі встали і чиновник сів за свою трибуну. Чоловік взяв папірець до рук і налаштувався до оголошення вироку.
- Отже, на підставі отриманих звинувачень і заяв від постраждалих. А також вислухавши аргументовані відповіді постраждалих, я зробив висновок, - почав говорити суддя. – І так. Громадянку Іванець Джейн Ігорівну я засуджую до 10 років суворого режиму без права на достроковий вихід. А Кропивницького Олега Вадимовича засуджую до 5 років суворого режиму без права на достроковий вихід. Суд закінчено.
Чоловік встав зі свого місця і всі присутні взяли з нього приклад та встали зі своїх місць. Суддя вийшов з судової зали та пішов у своїх справах. Всі почали виходити з залу і пішли по справах. Два поліцейських відвели засудженних до автозаку та повезли їх до пеніціарної установи відбувати своє покарання.
Кейт такою відповіддю була задоволена. З нею водночас радів маленький хлопчик у її животику. Так, так вона вагітна від Теона. Але вона йому розповість потім.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фанфік: "Містичні речі напередодні новорічних свят"
FanficРозповідь про одну історію, яка сталася, майже, напередодні цього Нового року. Але всі події почали відбуватися з 25 листопада цього ж року. Так ось, історія про дівчину, яку звали Кейтелін. Одного разу, дівчина вирішила влаштувати вечірку, щодо наг...