Сніг все йшов і йшов. А Кейтелін все ще лежала у комі, біля неї завжди сидить Теон. Вже як три дні, як дівчина була у комі. На днях вже почнеться Новий рік, а дівчина на грані, між життям і смертю. Вона була наче між двома світами. Теон розумів, що дівчина була для нього дуже дорогою та важливою. Хлопець не уявляв свого життя без Кейтелін. Коли дівчина була у паранормальному світі, до неї знов підійшов вже знайомий їй силует. Це була кровава Мері, яка хотіла з нею поспілкуватися.
- Хочеш по швидкому звідси піти? - питально та водночас банально запитала Мері.
- Я не знаю, мені зараз дуже боляче, - дуже холоднокровно відповіла Кейтелін. - Мені зовсім нічого не хочеться. Розумієш, мене зрадила подруга, яка зі мною була щира та відкрита. А це все заздрість винна. Саме через неї вона мене хотіла вбити. На душі так пусто та порожньо.
Кейт розплакалася, біля неї сіла Мері і вона її обійняла.
-Не плач моя мила. Запам'ятай я завжди буду поруч, - сказала дуже турботливо Мері. - Ось, держи талісман, який буде нагадувати про мене. Якщо тобі знадобиться моя допомога, просто скажи: "Мері, ти мені потрібна". І все, я прийду. Тобі час вставати. Ти потрібна своїй сім'ї, а особливо Теону.
Після цих слів Кейтелін вийшла із коми. Вона розплющила очі та роздивляся все.
-Де я? Я нічого не пам'ятаю, - зтиха запитала дівчина.
-Ти у лікарні. Була в комі аж три дні, - відповів невиспаний Теон і далі промовив: - Тебе поранила Джейн і тебе знайшли небайдужі люди. Викликали швидку та поліцію. Лікарі казали, що якщо тебе на декілька хвилин раніше знайшли, то ти вже остаточно б померла. А так тобі пощастило.
Коли Теон це говорив, то він тримав дівчину за руку.
- Я, мабуть, вже згадала, - сказала Кейт. - А де ділася та стерва, яка натворила цю всю гидоту на студії та ледве мене не вбила.
- Її вже затримала поліція. Вона зі своїм дружком сидить у СІЗО, через місяць буде суд, - промовив Теон, майже, засинаючи.
Хлопець все розповів, побажав їй, щоб вона видужувала. І потім пішов додому готувати коханій подарунок. Теон потім ліг спати і так він проспав аж до світання.
Сонечко усміхається у вікно лікарні, де лежала Кейт. Вона мріяла пошвидше приїхати додому та відчути запах домашньої випічки, яку готувала її улюблена матінка. Саме головне, вона хотіла пошвидше поїхати у гастролі повсій Україні. Це все станеться після її одужання. У її руці лежав той самий подарунок, який їй подарувала Мері.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фанфік: "Містичні речі напередодні новорічних свят"
FanfictionРозповідь про одну історію, яка сталася, майже, напередодні цього Нового року. Але всі події почали відбуватися з 25 листопада цього ж року. Так ось, історія про дівчину, яку звали Кейтелін. Одного разу, дівчина вирішила влаштувати вечірку, щодо наг...