פרק 12

160 6 1
                                    

נקודת מבט יעלי:
קמתי בבוקר מרגישה משהו קשיח מתחתי וראיתי שזה תומר, לרגע נלחצתי ונדרכתי תומר ישר הרגיש את זה התעורר וחיבק אותי אליו לאט לאט נזכרתי באתמול בלילה, כל מה שהיה ואיך שהזונה המטומטמת התחילה איתו ובסוף הוא סיים את היום איתי במיטה שלו אני זאתי שהוא לא הפסיק להגיד לה אתמול שהוא אוהב אותה ולא יכול בלעדיה.
״בוקר טוב יפה שלי״ תומר אמר בקול צרוד ובא לנשק אותי ״לא לא לא איכס, תחכה עד שאנחנו לא מצחצחים שיניים אתה לא מתקרב אליי״ אמרתי עם פרצוף נגעל פתאום ברגע תומר קם הרים אותי לשירותים בחדר שלו הביא לי מברשת עם משחה ולקח גם וצחצחנו שיניים ברגע שסיימתי הוא הרים אותי שוב וחזר למיטה בפוזיציה שהיינו כשהוא שוכב ואני עם הגוף עליו ואמר ״עכשיו אני יכול סוף סוף לנשק את הבחורה שלי״ ולפני שעניתי אפילו הוא נישק אותי חזק ושוב כמו תמיד רבנו על שליטה, באופן מפתיע תומר וויתר לי הפעם כדאי לציין שתומר רק עם בוקסר ואני רק עם חולצה של תומר שענקית עליי וזה לא הופך את זה ליותר קל ״נראה שמישהי ממש הייתה צריכה את זה״ תומר צחק עליי כשהרגיש כמה אני רטובה הסמקתי ואמרתי ״מדבר הבחור שהזין שלו עומד דום כן?״ אמרתי ״רק בשבילך 24/7״ השיב והפך אותנו ככה שאני מתחתיו והחל לנשק את צווארי ולהרים את החולצה שלי למעלה בזמן שבאתי להוריד את הבוקסר שלו ״בייב לאט יש לנו את כל היום״ אמר כאשר הורדתי לו את הבוקסר לפני שהספיק להוריד את החולצה ״שתוק״ השבתי והוא נשך אותי בצוואר והתחיל לרדת שוב למטה עד שהגיע לאיבר שלי והכניס אצבע והתחיל לאכול אותו ״עוד אלוהים״ גנחתי בחוזקה ״קמת שובבה היום״ אמר בזמן שהכניס 3 אצבעות כמעט גמרתי והוא עצר גנחתי בעצבים והוא בתגובה חדר אליי בחוזקה ״פאק תומר אל תפסיק, עוד יותר חזק״ גנחתי בצרחות ״פאק הבחורה שלי הכי יפה בעולם״ אמר בזמן שנישק את השד הימני שלי פתאום הדלת נפתחה בבום ודני נכנסה וישר רצה החוצה ״אדיוט לא נעלת את הדלת?״ צעקתי עליו הוא בתגובה הגביר את הקצב וסימן את צווארי ״תומר פאק יותר מהר אני קרובה״ אמרתי והוא הגביר את הקצה וגמרתי אחרי כמה דחיפות נוספות תומר גמר גם נישק אותי ואמר ״גאד יש לי את הבחורה הכי מושלמת בעולם.״ ושכב עם ראשו על חזי.
סוף סוף אחרי כל מה שהיה אני מאושרת

נקודת מבט דניאל:
קמתי בבוקר אחרי אתמול עם כאב ראש נוראי, קמתי והתארגנתי עניתי לדור להודעה ורשמתי לו שיבוא ושאני מתגעגעת והוא רשם שיבוא עוד שעה אז ירדתי למטה לקחת כדור ולשתות קפה ואחרי מלא זמן שיעלי לא ירדה אמרתי שאעלה לבדוק מה איתה בחדר של תומר, דפקתי בדלת פעמיים והם לא הגיבו אז החלטתי לפתוח אותה וקלטתי את שניהם מזדיינים ובחרתי משם מובכת כולי ואדומה ונתקעתי בעומר ״דון תראי לאן את הולכת שלא תפלי״ אמר ואז הסתכל על פניי וקלט כמה אני אדומה ושאל מה קרה ״נכנסתי לחדר של תומר בזמן שתומר ויעלי עשו אתה יודע״ אמרתי מובכת עומר התחיל לצחוק ואמר שתומר אדיוט ושאני הכי חמודה בעולם נישק את ראשי והלך לחדר שלו.
פתאום שמעתי את הטלפון מצלצל ורצתי למטה זה היה דור:
דור: ״בייבי אני בחוץ״
דני: יוצאת לפתוח לך אהובי״
רצתי החוצה לפתוח לדור אבל לא ראיתי את הרכב שלו, יכול להיות שהשומרים לא נתנו לו להיכנס אז החלטתי לצאת החוצה לגמרי וראיתי רכב מוזר לא של דור אבל לא את דור ובדיוק שבאתי להסתובב שמעתי מישהו קורא לי מאחורה הסתובבתי וראיתי שזה דור אבל הוא נראה מוזר הוא שם מטפחת לבנה על פי ואחז בי חזק ואפילו שניסיתי לברוח או להילחם לא הצלחתי ולאט לאט איבדתי את ההכרה לא מבינה מה קורה.

סיפור ערסים❤️Where stories live. Discover now