פרק 8

327 8 3
                                    

~כעבור שבוע~
נקודת מבט תומר
דני ואבא עדיין לא מדברים ואני די בטוח שאבא שבור מזה דני היא כל העולם של אבא, היא מה שמחזיק אותו שפוי, וברור שאם אבא לא מדבר עם דני אבא ואמא גם לא מדברים ואלוהים כל כך שקט בבית זה מחרפן אותי, אני רגיל לזה שדני צועקת ורבה איתי ולא נעולה בחדר שלה כל היום.
צלצול טלפון קטע את המחשבות שלי זאת אמה, אמה זאת קבועה שלי.
אמה:תומר אני צריכה אותך
תומר: יופי ואני צריך שתפסיקי להתקשר אליי כל דקה.
ניתקתי לה את הטלפון אחרי זה והלכתי לראות את דני.
נכנסתי לחדר שלה וראיתי את דור מעליה והיא בלי חולצה באותה שנייה הרמתי אותו ממנה והעפתי לו אגרוף לפני, הוא התאפס וקלט מה קורה וניגש ישר לדני שהתחילה לבכות.

נקודת מבט דני:
אבא ואני לא מדברים כבר שבוע ובערך כל יום בשבוע הזה דור ישן פה והיה איתי. הוא הכי מדהים בעולם ואני כל כך אוהבת אותו, נתתי לו את הבתולין שלי לפני חודש אחרי חצי שנה שהיינו ביחד, הוא הכל בשבילי ואני מוכנה לתת בשבילו הכל.
דור ואני במיטה אני בלי חולצה והוא מעליי פתאום שמעתי את הדלת נפתח ונזכרתי ששכחתי לנעול אותה תומר נכנס לחדר וקלט את מה שקרה והעיף אגרוף לדור, דור קם תוך דקה וניגש אליי שכבר התחלתי לבכות, אלוהים למה אני כזאת דפוקה שבוכה מכל שטות?
״למה נראלך שאתה נוגע בה?״ תומר צרח ״ ואת שימי על עצמך משהו עכשיו״ הוא המשיך ולא נרגע. אני כל כך שמחה שרק הוא בבית כי אם כולם היו זה היה כזה רע, תומר בא לקפוץ על דור ואז צרחתי ״חתיכת אדיוט שכבנו כבר ממזמן עכשיו עוף לי מהחדר, אני לא אומרת לך עם מי מהזונות שלך לשכב, נכון?״ תומר הביט עליי בהלם אף אחד לא ידע על זה חוץ מאמא, הוא הסתכל עליי במבט מרוכז אבל לא אכפת לי, אני לא הילדה המושלמת שהם חלמו עליה ״ צא מפה עוף מפה עד שהסתדרנו אתה הורס הכל״ צרחתי עליו ודחפתי אותו מהחדר.
דור ישר חיבק אותי והרגיע אותי, אני כל כך שמחה שיש לי אותו.

נקודת מבט בן:
רויטל ואני חזרנו הביתה ושמעתי צרחות של דני מהחדר שלה היא צעקה על תומר,בטח עוד אחד מהריבים שלהם. פתאום שמעתי את דני צורחת שהיא כבר שכבה איתו לפני חודש ורק רויטל יודעת, באותה שנייה לא ראיתי בעיניים ורציתי רק ללכת לרצוח את דור, אבל רויטל הסתכלה עליי והזכירה לי שגם ככה היא לא מדברת איתה ואולי במקום לתקוף אותה אני אגן עליה הפעם.
ראיתי את תומר יורד במדרגות ובא לרדת לחדר איגרוף הוא הסתכל עליי בהלם שאני לא עושה כלום,הוא מאוכזב שאני לא מגן עליה. אבל עכשיו אני יגן עליה הכי טוב אם אני אתן לה קצת לבד. רויטל רצתה לרדת לתומר להרגיע אותו ועצרתי אותה אני יכול להבין למה הוא עצבני והדבר העיקרי שהוא צריך עכשיו זה מרחב לנשימה.

עומר:
נכנסתי הביתה וראיתי את תומר, אבא אמא וגל יושבים בסלון תומר עם מבט עצבני ואבא מנסה להרגיע את עצמו בטח. ״מה קורה״ שאלתי מנסה להבין מה קורה בבית עכשיו ״ידעת שאחותך הקטנה שוכבת עם החבר הכי טוב שלך. חתיכת חבר מדהים יש לך?״ תומר אמר בטון עצבני גל לא הבין גם מה קורה נראלי כי הוא ישר שאל ״איזה אחות קטנה? דני? מי הסכים לה ומתי זה קרה בכלל? אנחנו הרי כל הזמן איתה״ הוספתי ואמרתי שאף גבר בעולם לא יגע באחותי הקטנה בלי אישור שלי.הפעם אמא התערבה ואמרה שאנחנו צריכים לשחרר מדניאל ולתת לה לקבל את ההחלטות שלה ואנחנו לא ההורים שלה ויש לה הורים שמספיק אחראים עליה ושהיא לא רואה את דני מעירה לנו על הבנות המזעזעות שאתם מביאים כל לילה שדופקות לה את השינה, אבא הסכים עם אמא אבל כשדני ירדה עם דור במדרגות שהוא מחבק אותה אני לא חושב שמישהו לא רצה להרוג אותו במכות כי הוא מתקרב אליה אבל מבטיח שאם מבט היה יכול להרוג דור לא היה איתנו יותר. ״הוכחת לי שאת שרמוטה בדיוק כמו שחשבתי״ גל אמר משום מקום דני התעלמה וגל המשיך להציק לה עד שהיא התעצבנה ״ בפעם האחרונה שבדקתי אני לא זאת ששוכבת כל יום עם בחור אחר אלא אתה, אז שכבתי עם פאקינג חבר שלי שהרגשתי מספיק בטוחה תפסיקו להיות אדיוטים פרימיטיביים וצאו לי מהחיים כולכם.״ וחזרה לחדר שלה.
״אחי למה זה היה טוב?״ שאלתי את גל מבין שזה כבר עובר גבול מסויים ואין לנו מה לעשות אלא לכבד את ההחלטה שלה ובסופו של דבר לקבל אותה, זה חבר שלה וזה מי שהיא בוחרת לאהוב. ״אויי אתה דואג לדניאל המסכנה, יאללה עוף לי מהפרצוף״ גל אמר לי והדבר היחיד שעשיתי זה לתת לו לשמוע את עצמו בזמן שאני עולה לדבר עם אחותי הקטנה שהיא הדבר הכי חשוב לי בעולם הזה ולא משנה מה אני תמיד אהיה פה בשבילה.

נקודת מבט דור:
אחרי שהאחים של דני יצאו עליה כרגיל בתור המגנים שלה והיא התחרפנה מעצבים יצאתי מהבית שלה והבנתי כמה הרעיון שלי עובד טוב. בסוף היא לא תסבול את המשפחה שלה שהיא רק תרצה לצאת מפה ולעזור לי במה שאני צריך גם אם היא צריכה למכור את המשפחה שלה...

הייייי
אז אחרי מלא זמן פרק!!!!!!
אם אהבתם תגיבו ותעשו ⭐️

סיפור ערסים❤️Where stories live. Discover now