⚠️ VAROVÁNÍ ⚠️
Zde se tu můžou objevit trochu vostré scény. Pokud vám to bude nepříjemné, prosím tuto scény přeskakujte a dopředu se omlouvám.
Neytiri s Avou kroužili nad mořem. Ava co vytáhla šíp s lukem, mířila na tu jednu rybu a poté vystřelila a trefila jí a letěla pro ní a chytla si jí do ruky. Neytiri se na ní podívala a pousmála se.
Neytiri :....kdo ti naučil střílet ?
Ava : Neteyam....
Neytiri : střílíš výborně......
Ava : děkuju ty taky
Neytiri : půjdem na další ?
Ava : joO dvě hodiny později
Neteyam ležel na písku, myslel na ní a pomalu usínál. Začal se mu zdát sen, ve kterém byla Ava. Podívali se na sebe, přitáhl si jí k sobě a začali se líbat. Vezme si jí do náruče a lehne si na záda. Dál se líbali. Ava se zvedla tak , aby si na něj sedla. Začala ho lehce škrábat od hrudníku až na bříško. Neteyam jí hladil od zád až dolů a mačkal její zadek. Ava začala hlasitě dýchat a pozavírala oči.
Neteyam : copak ?
Ava se na něj podívala s mrdavými oči. Podívala se na místo , kde na něj seděla a znovu se na něj podívala. Blížila se k němu a zašeptala mu do ucha.
Ava : chci ho mít v sobě...Neteyam se usmál a zahýbal obočím. Vyndal si ho a Ava si na něj sedla a začala na něj jezdit jako na koníčkovi. Neteyam jí chytl za boky a nakládal jí že z dola do nebe. Ava začala hodně hlasitě vzdychat, že jí Neteyam zacpal pusu.
Neteyam : neřvi....nebo přidám ještě víc
Ava potom ještě víc vzdychala hlasitěji. Neteyam ještě víc přerážel.
Ava : oooohh... Neteyame !Aonung , Rotxo , Kiri, Lo'ak a Spider pluli kolem a viděli, jak Neteyam spí.
Aonung : co dělá ?
Lo'ak : on spí
Aonung : proč se usmívá ?
Spider : zdá se mi o Avě
Aonung : o kom že ?
Spider : to je fuk...
Kiri : co děláte ?
Aonung s Loak si přibližoval a pocákali ho vodou. Neteyam se vzbudil.
Neteyam : co je ?!Lo'ak s Aonungem dostali výbuch smíchu.
Neteyam se zvedl naštvaně.
Neteyam : děláte si že mě strandu ?!
Odešel.
Spider : ten má smysl pro humor
ČTEŠ
𝐴𝑣𝑎𝑡𝑎𝑟 : 𝑁𝑒𝑤 𝑆𝑡𝑜𝑟𝑦
FantasyNeteyam byl 5 let v komatu. Vrátil se Tonowarův bratr. Navi s lesa se přesunuli k mořskými Navi z nějakého důvodu. Co se dude dít dál?