Pukul 8 pagi, Elmy dikejutkan oleh Timmy.
"Bangun bro...." Timmy menggoyang-goyang bahu Elmy. Elmy slowly opened up his eyes.
"What?" Elmy bertanya sambil menguap.
"I met Sham!"
"Huh... How?" Elmy is still feeling groggy.
"Dia langgar aku depan tandas semalam!"
"Did you cum??"
"Cut the crap!" Timmy pukul bahu Elmy kuat-kuat.
"Ouchh!" Elmy mengusap-usap bahunya sambil ketawa.
"He asked me out for lunch.. With his girlfriend.." Kata Timmy.
"What about me??" Soal Elmy menjelingkan matanya.
"I was too shocked at that time..." Timmy cuba jelaskan kepada Elmy.
"Great, berani ko lupekan aku, how dare you.." Elmy baring semula pura-pura buat merajuk.
"I'm so sorry, it's not that I forgot about you!" Timmy hendak pujuk balik Elmy.
"Leave me alone, gi lah jumpe bear ko sorang-sorang!" Elmy masih memaling ke belakang.
"Please don't be like this bro..." Timmy dah mula risau.
"Aku main-main je bro.. I'm not a slowflake.." Elmy bangun ketawa kecil.
"You scared me bro.." Kata Timmy.
"And you owe me one...." Balas Elmy.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
11 O'clock, Timmy is calling his sister over the phone.
"Morning sis, are you free now..?"
"Huuahhhh... Yes?" Wendy ternganga, dia baru bangun dari mimpi.
"11am already for god sake.." Dengus Timmy.
"It's freaking weekend, you're disturbing me.." Wendy menggosok matanya masih rasa malas nak bangun.
"I want to tell you something.." Kata Timmy.
"Better be something worth.." Jawab Wendy.
"I.... I met my crush.." Timmy was too excited.
"You what? What do you mean 'met'?" Tanya Wendy sambil duduk di atas katil.
"He bumped into me, accidentally though.. Hehe.." Terang Timmy, hatinya melonjak gembira.
"Tell me more, who's the lucky guy?" Soal Wendy nak tahu lebih banyak mengenai crush adik dia.
"A big handsome bear!! Haha.." Kata Timmy sambil ketawa kecil.
"Bear again? You're always into fat guys... don't you..." Balas Wendy dah agak Timmu nak bagitahu dia apa tadi.
"What do you mean sis, you know my taste!" Timmy feels a bit frustrated.
"OMG I'm just joking lahh... You know I always support you lil bro.." Wendy tries to comfort her brother.
"Really?" Tanya Timmy.
"Yes of course! So.. What's your next move? Ask him out on a date?" Wendy really wants to listen to her brother's decision.
"But... He's straight..." Jelas Timmy.
"What?" Wendy agak kecewa, tadi baru saja dengar adik dia ketawa, memang terlalu jarang nak adik dia happy.
"He asked me out for lunch together later at 12.. With his girlfriend.." Terang Timmy lagi.
YOU ARE READING
Abam Ragbi
General FictionTimmy, seorang closeted gay memulakan pengajiannya di sebuah universiti, he met his crush, Sham atau nama samaran Bong. Seorang pemain ragbi, juga merupakan ketua pasukan ragbi di universiti. Dengan pertolongan kawan karibnya Elmy, adakah Timmy aka...