Prima zi la noul liceu...

33 2 2
                                    

11 septembrie... începutul clasei a XI-a.

Măcar acum nu mă mai pot bate cei doi tați la cap cu evaluarea națională, acum vorbesc de BACALAUREAT. bine, tata mai mult e plecat si e mai liniștit, dar papa e mai cicălitor decat o gaita.

Îmi fac cafeaua la aparatul nou de făcut cafea, pentru că celălalt l a spart tata de nervi in somn. Un somnambul care se lupta cu joe biden pentru postul de presedinte, se credea kanye west. Își răsfoia calm ziarul, sorbind din cocktailul ORIBIL cu paracetamol și miere din belșug tati sa nu i faca rough deepthroat, pentru ca el a racit. Din cauza lui papa, ca dupa o noapte extraordinara i a furat toată pătura.

*Sippp * :
- Buna dimineata, fiule... ce mai faci?

- Bună seara kanye west-

- Vezi că dacă ma mai faci negru nu numai ca esti un rasist, dar nu ti mai dau nici 10 lei pentru prezervative sau ce treaba ai tu la magazinul "La colț".

Înghit ușor in sec, el stie dar papa, nu. si daca ar afla, cred ca m ar dezmosteni. Acesta pufnește in râs:

- Hai ma ca mi bateam joc puțin de ti-

Si l apuca cel mai mândru si disperat lătrat, asa ca mi termin cam jumatate de cafea pana si termina el criza psihotica. El lua o gura adanca de aer:

- Te rog sa ma scuzi, fiule... Voiam sa te intreb ceva.

- Ce? zic pe un ton de țăran.

- HOO BA TARANE, ai emotii pentru prima ta zi de liceu?  Am si eu noroc si dai de niste  rizz?

- TATA!!! VEZI-TI DE COCKTAILUL TAU CU LAMAIE!!! CAND VIATA ITI DA LAMAI, TU DE CE O IEI LA MUIE???

- Ai grija cum vorbesti, baiete, doar stii ca daia m a luat tactu. Stiu deja ca esti un homosexual punkist imputit, dar sa stii ca inca nu te dau spre adopție, spune uitandu-se scurt la ceasul Apple a 7-a generatie. Hai ca intarzii, du-te flocosule!

- LA DRACUUUU!!! urlu ca un descreierat urcand sus pentru geanta mea, ma incalt numaidecat cu furiosii mei noi de pe SUPRELUG si FUG spre liceu. Mi- a prins bine inotul vara asta, ca altfel ajungeam demult lesinat langa un copac.

Nici timp nu am mai avut sa mi iau cheia de la camera de la camin dinainte, dar imi voi descoperi roommate ul peste 7 ore de chin. Ajung la fix in clasa, bine ca am si nimerit o, si vad ca i usa inchisa. Simteam ditamai sursa de bani de pe onlyfans in pantaloni, asa ca bat usor la usa inainte sa intru. Cat de malefic sa fii ca profesor de mate sa ajungi asa devreme...

- Va rog sa ma scuzati de intarziere, pot lua un loc..? incerc sa mi mentin calmul, pentru ca ma asteptam la o baba sau mosneag cu un morcov in cur, nu o frumusete de tanar putin mai matur, cu tatuaje si un gust excelent in haine.

Acesta chicoteste satisfacut cand ma vede cu parul vraiste si tricoul putin sifonat.

- Este in regula, ai ajuns la fix. 

Iar cand trec pe langa el ii simt mana fina prin parul meu, aranjandu-l prieteneste, iar eu dau sprint in banca, cu urechile incinse.

- Va salut inca o data pe toti. Eu sunt profesorul vostru de mate in urmatorii doi ani. Imi puteti spune Ash, domnu sau profu. Sunt incantat sa va cunosc si sa lucrez cu voi in acest timp, am auzit ca profesoara voastra veche era nasoala, dar cu mine sper sa va placa, iar acesta schiteaza un zambet pe buzele sale mari, rozalii care păreau fine și perfecte de sărutat chiar și din banca din spate de unde eram eu.

Toata clasa incepuse sa vorbeasca, fiind galagioasa putin.

- De asemenea, va sunt si noul diriginte... Asa ca vom stabili niste reguli ca de la egal la egal, sa nu avem probleme. Stiu, sa zicem, suficient de bine ceilalti profesori si va va fi greu la bac mai ales daca nu stiti macar materia mea. 

Domnu' de mateWhere stories live. Discover now