La naiba.

15 0 0
                                    

Deschid usa... regretand instant. 

Sunetele produse de picurii mari de ploaie care se loveau violent de sticla geamului armonizau sunetele de durere amestecata cu placere maxima. Vad prin crapatura usii un spate somptuos, bine sculptat, cu un tatuaj deosebit. Erau 2 serpi imbarligati, unul negru si celalalt rosu, pe o piele fina, amalgam de alunite. Se tinea chiar bine, in timp ce bazinul facea miscari de du te vino hotarate, precise. Insa imi revin repede din transa, si incerc sa nu trantesc usa, incuind-o inapoi. Mai ceva ca Vestul salbatic, drace.

Dar cine e asa de intreg la cap sa si o traga ca si cum nu ar exista ziua urmatoare, asa de animalic, dupa prima zi de scoala!? Categoria in care se afla depaseste de mult timp termenul de "sex nazdravan". Asta i deja chematul imperecherii dintre un alpha si omega, mai ceva ca n filmele americane...

Stand cu capul sprijinit de perete, speranta ca se vor opri curand a disparut din ce in ce mai mult. Nu ar fi trebuit sa decurga asa, de obicei se opreau imediat si iesea scandal... Omul asta e plin de stamina si de sine. 

Sunetele erau din ce in ce mai intense, patul ma mir de cum nu se dezmembra. Cel putin momentan. 

Dar ce ma interesa pe mine era tatuajul de pe acel spate. N am sa mint pe absolut nimeni, mai ales pe propria persoana, avea un corp foarte bine facut si cred ca o inteleg perfect pe persoana careia, in acest moment, ii sunt rearanjate organele bine de tot. Oare ce semnifica acei serpi? De ce sunt de culori diferite? Desi nu aveam vreun raspuns la aceste intrebari, stiam deja demult ca il reprezenta pe individ perfect, ca si cum acest desen ar fi facut parte din el de foarte mult timp. Ceilalti in general s ar speria daca ar fi fost in locul meu, dar pe mine ma face doar din ce in ce mai curios. 

Dupa vreo jumatate de ora, reusind sa fac level 11.432 pe candy crush, usa se deschide. Un corp suplu, acoperit de niste haine usor largi, ma observa. Expresia de pe fata acesteia e oarecum scarbita, dar nu zice nimic si pleaca. Parea a fi o profesoara din celălalt cămin.. Sau e pur si simplu iubita lui din Brazilia.

Ma ridic in 2 picioare, doar ca sa mi doresc sa nu fi facut o. In fata mea, nimeni altul decat... proful de mate.

Avea o expresie usor deranjata, cu sprancenele putin incruntate. care se sprijinea de tocul usii cu mainile in buzunarele pantalonilor abia pusi, cu un maiou destul de larg. Nu l prea puteam lua in serios cu imprimeul cu motanul incaltat si "Pussy Whisperer", cam dezintegrat.

- Nu stii sa bati la usa- Noah...? spuse cu un anume accent pe "a", pastrand contactul vizual cu mine,fiind destul de confuz.

Iau o gura de aer, abtinandu ma cu greu sa nu rad. 

Si a pus degetul pe buzele mele in semn de a tacea. Ma topeam instant sub atingerea lui, dar nu mi permiteam inca sa ma las batut. 

- Vorbim inauntru, spuse si mi face loc pentru a intra.

Inchid usa dupa mine, analizand camera. Barbatul din fata mea isi strangea dezordinea ramasa fugitiv, dar in acelasi timp vorbea cu mine.

Am cazut de comun acord ca partea dreapta este a mea, am facut si ordine in dulap. Era un dezastru total, Primul Razboi Mondial, dar nu se va mai intampla. Ne am impartit si treburile casei, ceea ce ma bucura. Nu suport mizeria, asadar va fi un paradis noul meu camin. 

Imi ghiortaia matul rau dupa atata munca, asa ca deschid frigiderul. O golime horror. O jumatate de paine... si un pateu.

- AAAAASHHHH! urlu din bucatarie. DE CE NU E NIMIC IN FRIGIDER!?

S a auzit o busitura puternica in podea. Cred ca ce a cazut a fost chiar el la auzul crizei mele psihotice. 

Bombanea ca sunt eu orb si nu vad mancarea. Dar devine imediat tacut cand vede cu ochii sai.

Domnu' de mateWhere stories live. Discover now