Petra, a sátán szemszöge:
Amikor petrasátán meglátta Máriát és Dénest, agresszívan megcsörgette a starbucksos macsa lattés poharát, és feléjük sietett a skinny jeansében és air force-ában.
- Hát te meg mit keresel itt, te ringyó npc?- kiáltott rá slayelőre.
- Fogd be a pofád, Dini az enyém, te pick me!- vágott vissza a sigma.
- Olyan pici vagyok, ne bánts!!!!!!- kezdett el hangosan sírni a sátán, utána belekezdett a sose sírhatsz, ha fájba.
Mária pov:
Mária belekapaszkodott dinibe, és próbálta túlénekelni Petrát. Nem ment😭😭😭😭😭💀💀
- KURVA ANYÁD, HOGY JUTOTTÁL BE?👹👹👹👹👹👹👹👹👹- jött be a portás vörös pofával.
- én itt primadonna voltam anno, vegyél vissza, faszagyerek- ripakodott rá Mária.
Dini pov:
Dini azt se tudta, mit csináljon a sátánnal és Máriával, a szerelmével, így beült a kocsiba, és hazament.
Otthon a felesége várta és a 3 gyerek.- Terhes vagyok- mondta a felesége, Janza kata.
- Kurvajó- ment be a szobába dini.
A három gyerek: szabó p szilveszter, dolhai attila és kiskeró az ujjukat szopva nézték a peppa malacot.
Másnap reggel kata megszülte a gyereket, Bereczki zoltánt, de dini sietett máriához, mert randit beszéltek meg. Sátánpetra jó messze volt tőlük.
Mária pov:
A randi itt volt:
-
Kata szült- mondta dini, miközben beletúrt mária messy bunjába.
- WHO THE FUCK IS KATA IS SHE THE OTHER GIRL? I BET SHES TRYNA DATE YA BE YOUR ENTIRE WORLD👻👻👻👻👻👻❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥- énekelt mária, miközben felpattant.
- ne haragudj, de tudtad, hogy van nőm- ment utána hitetlenkedve dini.Dénes pov:
Dénesnek már kivolt a töke a nőktől, de követte máriát a kocsiig. Ott kata álldogált szomorúan és az other womant dúdolgatta.
Ekkor jelent meg a sátán.
YOU ARE READING
slayelő mária
FanfictionNEM VÁLLALOK FELELŐSSÉGET- IRÓNIA Ha sigma vagy, like-old, ha béta, akkor ne