Petrasátán pov:
Petra ma a legjobb outfitjét vette fel, mert revengelni akart💅
Odasétált a parton veszekedő máriához és katához, és egy mozdulattal félretolta őket.
- Dini, szeretsz?- mosolygott rá úgy, mint egy félkegyelmű.
Dini kussolt, de petra látta a szeméből, hogy igen a válasza. Mária azonban még mielőtt megcsókolhatta volna, fejbebaszta egy serpenyővel.
- Mit csinálsz, te npc???- üvöltött rá kata, akinek a csípőjén ott ült a kis szili.
Mária rögtön elszégyellte magát és letérdelt imádkozni. De petrasátán meghalt💀👻
Közösen eldöntötték, hogy egy emlékkoncertet kell adniuk petrának, amit homonnay zsolt fog megrendezni.
Fel is hívták zsoltot, de ő nagyon elfoglalt volt Lillával vagy Lillában, ki tudja?😼Dénes pov:
Szerencsére Zsolt visszahívta őket, így este hatkor találkoztak a művészbejárónál. Lilla nagyon sigmának nézett ki. Bár ő mindig slayel.
Zsolt rögtön rábólintott az ötletre, úgy tervezték, este meg is tartják az emlékestet.
Lilla dalai: Rebecca, Ördögi tánc
Zsolt dalai: Ördögi tánc, Gyilkos gyilkos
Mária dalai: Cintányéros cudar világ, Kicsi gyere velem rózsát szedni
Kata és a gyerekek dalai: ÁrnyékdalA gála kibebaszott jól sikerült 🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻 a végén mindenki elénekelte a holnap hajnaligot, a végén pedig közösen mumifikálták petrát.
Dénes pov:
Dinike szomorú volt petra miatt, de nom volt ideje búslakodni, mert mária már elkezdte szervezni az esküvőt. Dini felvette az iszlám vallást, így több asszonya is lehetett.
Telt-múlt az idő, a fiúcskák szépen gyarapodtak. Mária már nagyon izgult a lagzi miatt, ahova elhívta szintár dórát énekelni. Közben zsolt is nemzett egy gyermeket💅💅😼😼, így lilláéknál is jelentkezett a gyermekáldás.
Eljött az idő, hogy mária két besztijével, katával és lillával elmenjen ruhát nézni az esküvőre. Lilla és kata végigbeszélték az utat, de máriát kihagyták, így a slayelő gyorsan csinált egy ,,friendship of 3 never works" tiktokot.
Végül ezt a ruhát választotta:
YOU ARE READING
slayelő mária
FanfictionNEM VÁLLALOK FELELŐSSÉGET- IRÓNIA Ha sigma vagy, like-old, ha béta, akkor ne