Eljött az esküvő napja. Slayelő mária előző nap kozmetikusnál volt, aki kitisztította a ragyás bőrét. Dénes felhozta kiskunmajsáról az anyját, vágó bernadettet, és az apját, kiss b attilát. Az esküvőt petra sírja mellett rendezték, hogy ő is ott lehessen🫶🏻🫶🏻
A Koszorúslányok, Lilla és kata fehér ruhát vettek, csak azért, hogy megszopassák slayelőt.
- Hát ti meg milyen ruhában vagytok, majomgecik?- ordított rájuk Mária.
Ezután közösen elénekelték a Rebeccát.
Lilla Zsolttal jött, a szertartás előtt gyanúsan eltűntek a hátsó vécében🙏🙏🙏🙏😾😾
- Hol van az én aesthetic menyasszonyom?- ugrott elő dini egy bokorból.
Mária felsikkantott és a nyakába borult.
- Slayelsz, mucimm💜💜💜💜😤😤💩💩👻👻👻
- Tudom grrrr- mondta dini.A menyegző azt kell mondjam, kurva megható volt😭😭 lilla és kata elénekelték a fényév távolságot, aztán pedig a kis atika jött. Mária ekkor gyanúsan lesütötte a szemét.
Ati pov:
A 3 éves kisfiú naon érett volt a korához képest. Volt egy kis kecskeszakálla és bársonynyakkendőt hordott.
- Ezt a dalt- kezdte ati.- Máriának küldöm.
És az i was made for loving you babybe kezdett bele.Senki se értette, mi a véreres történik.
Lillának esett le először.
- EZEK EGYÜTT VANNAK- sikoltott fel és elájult.Mária megpróbált elfutni, de dini elkapta a húsos karját.
- bazdmeg, ez igaz?- visított.
Mária lassan bólintott, majd egy scrunchieval összefogta a haját.
Megfagyott a levegő. A vendégek tanácstalanok voltak, egymás arcát fürkészték. Egy értesítéshang kata telefonjáról ébesztette fel őket.
- ⚠️BEREAL⚠️- kiabált Zsolt.
Hirtelen mindenki elfelejtette a drámát, és vad berealezésbe kezdtek.
Ezután mária npc ugrásokkal elfutott, a 3 éves atika utána.
Dini arcán lecsordult egy könny, ahogy utánuk bámult, és ő is elénekelte a sose sírhatsz, ha fájt.
A hangra felemelkedett petrasátán sírjának teteje, és a múmiasátán kijött belőle. Odalépett dinihez, megcsókolta. A pap gyorsan összeadta őket, zárásként pedog elénekelték a lehetsz királyt.
YOU ARE READING
slayelő mária
FanfictionNEM VÁLLALOK FELELŐSSÉGET- IRÓNIA Ha sigma vagy, like-old, ha béta, akkor ne