- 2 Dedektif Behzat

74 3 0
                                    

"Tamam çocuklar çekilin bakalım" dedi deneyimli dedektif behzat bey.

Polis şeritlerinin altından geçip olay mahaline doğru ilerledi, cesedi görünce şaşkınlığını gizleyemedi uzun zamandır ilkkez görüyordu böylesini.

Orta yaşlarda gibi gözüken saçı sakalına karışmış bir adamdı sanırım, kafasında kaşının üstünde bir darbe izi yüzünde birsürü ince kesik ve vücudunda sayısız bıçak yarası vardı, düşüncelerini olay yeri incelemeden bir kadın memur böldü,

"Amirim, kurbanın üstünde cüzdan telefon hiçbir şey bulamadık dolayısıyla kim olduğunu şuan saptamak çok güç kesinlikle bir otopsi gerekli"

Behzat adamın üstüne doğru eğildi, bileğindeki izi farkedip incelemeye başladı. Bu bir saat iziydi, adam muhtemelen soyulmuştu çünkü telefonu ve cüzdani gibi bileğine iz bırakan saatte ortalarda yoktu.

Behzat kalkıp konuşmaya başladı

"Kurbanımız giyim tarzına ve eski kıyafetlerine bakarak yüksek ihtimalle sokakta yaşayan evsizin teki, yanı başında duran bıçak failin değil kendi bıçağı yani bir kavgadan söz ediyoruz burada, üstünde durulmaya değecek bir dosya değil 1 2 kamera inceleyip dosyayı kapatın önemli bir şey çıkmayacağı belli."

Ama behzat kendi dediklerine bile inanmadı, bu bir kavga değildi bir soygun hiç değildi, saf nefretle yapılmış bir saldırıydı, sanki şüphelimiz evsiz adamı deşerken zevk almış ve devam etmişti, kafasına vurduğu yetmemiş gibi boğazını kesmiş üstüne herifi 44 kere bıçaklamıştı, bu bir insanın yapacağı iş değildi ...

Amok (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin