Arda birkaç haftadır üniversiteye gitmiyordu, seri katil olma hevesi, planlarıyla boğuşup duruyordu ama bunun gecici bir sorun oldugunu kendisine inandırmış normal biri gibi yaşamaya çalışmıştı.
Ama bugün Arda için farklıydı hayatında gördüğü en güzel varlık için gidecekti okula; Elyesa ...
Dün okul çıkışında anlık olarak görüp gözden kaybetti onu, ama Arda bununla yetinmedi, kızı takip etti, sınıfını buldu ve ismine ulaştı. Bugun çıkışta ise evini öğrenecekti.
Derslerden sonra takıldı kızın peşine.
20dk peşinden yürüdükten sonra eve değil bir kafeye geldigini gördü.
Bir erkekle buluşmuştu.
Arda kontrol edilemez bir sinir krizine girdi, çığlıklar içinde; "ne ne NE NASİL OLUR SEN AHDHAHAHQJWY NASİL OLUR NASİL SEN BENİMSİN OROSPU SEN BENİMSİN"Ardanın bütün vücudu alev almıştı, bütün dünya kıpkırmızı oldu, gözlerini deli gibi açıp kuduz köpekler gibi bir oraya bir buraya koşturuyordu.
Tek istediği şey Elyesadan intikam almaktı, bunu nasıl yapabilirdi, Ardayı tanımasada ona sadık kalmalıydı.
Arda anayola çıktığını farketmeden terler içinde koşuştururken hemen yanından geçen arabanın beyin patlatan korna sesi ve hızından kaynaklanan ıslığıyla kendine geldi.
Kendine gelen arda kendisini kaldırıma atıp düzgünce düşünmeye çalıştı.Evet intikam alacaktı çünkü kimse ardayı aldatamazdı, ama kızı öldürmenin mantıksız olduğunu düşündü daha hiç vakit geçirmemişlerdi, yanındaki erkeği hedefledi gördüğü kadarıyla kısa boylu biraz tombul 25 30 yaşlarında biriydi,
çok zengin olmalıydı çünkü bu boktan tipi ve tereyağı kokan vücuduyla Elyesa gibi bir kızı elde etmesinin imkanı yoktu.Zaman kaybetmeden kafenin önüne geri gitti, Arda koştururken biraz zaman geçmiş olmalı ki iğrenç çift kafeden çıkıyordu. Elyesa adama sarıldıktan sonra adamın tersi yöne doğru yürüdü, evi yakın olmalıydı ki hemen yanındaki otobüs durağında beklemek yerine yürümüştü. O sırada şişman herifin durakta beklediğini gördü, zaman kaybetmeden durağın altına girdi Arda.
Adama daha yakından bakma fırsatı bulan arda herifin zengin olmadığını farketti, öncelikle arabası yoktu toplu taşıma kullanıyordu, giydiği kıyafetler bitpazarından çıkma gibiydi, öyleyse Elyesa bu adamda ne buluyordu, arda yeniden öfkelendi tam patlamak üzereydi ki durağa yaklaşan otobüsün motor sesiyle dünyaya geri döndü.
Şişman adamın arkasından otobüse bindi, adam çok değil 7 8 dk sonra indi, hemen arkasından inen Arda dikkat çekmemek için biraz bekleyip adamın uzaklaşmasını bekledi, adamın yeterince uzaklaşmasıyla kapşonunu takıp adamı takip etmeye başladı. Herif bir binaya girdi, arkasından giren Arda adamı dairesine girene kadar sessizce izledi adamın oturduğu daireyi öğrenincede binadan çıktı. Arda birkaç alet almak için yakindaki bir mağzaya girdi, kapı kilidini açabilmek için birkaç maymuncuk, adamı bağlayabilmek için bir halat ve ağzına yapıştırmak için bir bant. Son adım annesine haber vermekti, kısa bir mesajla annesine gece gelemiyeceğini bir arkadaşında kaldığını söyleyip telefonunu uçak moduna aldı, her şey hazırdı, adamın uyuması için geceyi bekledi ...Arda apartmana yaklaştı pencerelerde hiç ışık yoktu,sonunda binaya girmeye karar verdi. Merdivenlerden sessizce 3. kata çıktı ve dairenin kapısına geldi.
biraz Apartmani birazda daireyi dinledi heryer sessizdi, sanki gece bütün sesleri yutmuş Ardaya istemsizce yardım ediyordu. Arda cebinden maymuncuğu çıkarıp kilitle oynamaya başladı çok sürmeden gelen tık sesiyle kapı geriye doğru açıldı.Ardanın içi heyecan ve endişeyle doldu şimdiye kadar çok düşünmemişti ama birini daha öldürücekti ve bu ona korku değil heyecan veriyordu. Endişesi ise yakalanma korkusundandı. İçeriyi dinledikten sonra arda kendini içeri atıp kapıyı yavaşca kapattı arkasından.
İçerideki hava Ardanın daireye girmesiyle vahşetle doldu, sanki daire olacaklari biliyordu ve korkulu bir şekilde Ardayı izliyor, dinliyordu.
Arda daireyi yavaşca keşfederken içeriden bir kapı açıldı. Hemen kendisini ters yönde bir duvarın arkasına atan Arda merakla dinlemeye başladı.
Herif homurdanarak odadan çıkıp tuvalete girdi. Nahoş seslere şahit olan Arda igrenerek adamın çıktığı odaya girdi. Çıkan seslere bakarak herifin daha işi vardı anlaşılan. Küçük tek kişilik bir yatak vardı odada tam karşısında küçük bir dolap ve yanında bir komodin.
Arda odayı incelerken herif tuvaletten çıktı. Kapının arkasına gizlenen Arda sabırla şişman adamın yaklaşmasını bekledi. sonunda adam kucuk adımlara içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amok (+18)
Misterio / SuspensoBir seri katilin gozunden yazdığım yaşadığı romantik cinsel anları işlediği cinayetleri ve buna sebep olan dürtülerini anlattığım hafif polisiye, bir katilin iç dünyasını anlayacağınız aşırı vahşet ve cinsellik içerikli yetişkinlere yönelik ilk hika...