8. bölüm

4 2 0
                                    

Ateş ateş kimdi benim için kimdi yada aslında gerçekten ateş Barlas kimdi ben ateşi tanıyomuydum onun hakkında hangi bilgileri biliyodum ben söylim hiç bişi ama tanımadığım onunla sadece bi iki kere birşeyler konuşup öyle bi sohbet ettiğim insan için kalbim neden bu kadar onu görünce hızlı atıyoduki ateş gibi bi çok insanla konuştum ama hiç birinde böyle olmamıştı neden ...

Kafam o kadar karıştık ki her şey birbirine girmişti tam 2 gündür odamda sadece uyuyup yemek yiyip geri uyuyodum  clupdan sonra dışarı hiç çıkmadım enerjim yoktu şirketteki işleri saldım patron babanız olunca gitmesenizde sorun olmuyo ksjdnfkfjdk
Üstümde bi yorgunluk halsizlik bitmişlik sendromu vardı belkide yaşlandım saçmalama kumsal daha 22 yaşındasın !!! Ama gerçekten ruhsal olarak 50 yaşındaydım şu son zamanlarda artık ayaga kalkmanın vakti geldi zorla ama zorla duşa attım kendimi bir saat suyun altında boş boş durdum sonra baktım böyle olmuyo iyice köpükler içinde temizlenip çıktım .
Duş birazda olsa iyi gelmişti üstüme elime ilk gelen tşört ve şortu giydim saçımı kuruttum yüzüme serumlarıma sürüp aşşagıya indim .

" Günaydın " dedim ve mutfaga gidip hemen kahve makinesini çalıştırdım

" Daha yemek yemeden hemen kahve içme kumsal kızım ya az bi dur kahvaltı yap "

" Kahve yoksa ben yokum Zehra teyze biliyosun yıllardır benimlesin yıllardır sabah kahve içmeme razı gelmiyorsun be Zehra teyzem " dedim ve yanına gidip yanagına bir öpücük kondurdum

" Bugün iyisin enerjin gelmiş "

" Aslında bugünde depresyon ilan edicektim ama artık kalkmam gerektini farkettim "

" Bencede sana öyle mutsuz hayatsız gibi olmak yskışmıyo güzellik sana gülmek yakışıyo " dedi
ve o sırada kahvem hazırdı elime alıp tam içiyodumkiiii kahveyi bi anda püskürttüm televizyonda gördüğüm haberle dona kaldım haber aynen şuydu
" Ateş Barlas dün gece gittigi mekandan bir kadınla Elele görüntülendi mekandan çıkış yaparken o hanımefendi ile ayrı ayrı çıktılar ve ayrı arabalara binerek ordan uzaklaştılar Ateş Barlas sorulan hiçbir soruyu her zamanki gibi cevaplamadı "

" Kumsal iyimizin kızım noldu " diyen Zehra teyze benle beraber televizyona baktı
" Şu sizin ortagın oglj degilmi bu çocuk "

" Evet ateş "

" Sevgilisimi varmış "

" Varmış "

" Kız güzelmiş "

" Hayır çirkin Zehra teyzem baksana heryeri estetik hiçde güzel degil bu ne !!" Dedim sinirle ve Zehra teyze güldü

" Tamam bişi demedim çirkinmiş hem benim kızım daha güzel "
Diiyp bana sarıldı

" Ben daha güzelim demi " dedim küçük bi çocuk gibi

" Tabiki daha güzelsin kumsalım benim dünya güzeli kızım "

" Sen olmasan ben napardım Zehra teyzem yaaaa seni çok seviyorum " diyip ona sımsıkı sarıldım ve beraber kahkahalara bogulduk

" Tamam tamam hadi yeter yoksa aglıcam git prenses gibi giyin ve sana yakışır şekilde şirkete gidip güzel bi patron ol "

" Offf ben patronum demi unutum bencede artık bugün gidim ya neyse hadi kaçtım yukarı senide öptümmm "

"Kahvaltı yapıp ama kumsal aç aç olmaz "

" Sen. Sandviç yap ben çıkarken alır yolda yerim kahvede içmiyorum bak içicek hevesim kalmadı "

" Tamam hemen hazırlıyorum " dedi ve direk giyinme odama geçtim.
Yani fazlasıyla kıyafetim vardı ama ne giyicemi bilmiyordum acaba çıkıp bugün alışveriş yapsam işe yarınmı gitsem??
Yok olmaz ama bugün gitmem lazım o öküzü bi sevgilisiyle yanyana görim demi o yüzden bugün o işe gidilecek .

İçimdeki AteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin