Sarı Çilek /Bölüm 2

34 3 3
                                    

''AAAAAAAA!'' Bu ne ya sırılsıklam oldum. Ablamın elindeki şey sürahi mi?

''Girdiğin şu 'Senden Kurtuluş Sınavı'nın sonuçları açıklanmış. Kazanmışsın. Yani tıpış tıpış gidiyorsun.'' Dur abla ya, daha uyanalı iki dakika olmadı! Seni çirkin yaratık.

''Vallahi ablan senden daha güzel. Mavi göz, sarı saç. Niye azıcık ablana benzemiyorsun ki?'' İç ses bir gün bir yerine tekmeyi yiyeceksin sen.

''EE, ne olmuş kazandıysam günah mı?'' Müslüman kardeşlerim bence bir araya toplanıp ablamı dövelim. Nasıl fikir?

''Sakin ol Küçük Kuzucuk. Henüz bir şey görmedin.'' O ne demek ya? Ne demek olduğunu biliyorum da, şimdi neyden bahsediyor onu anlamadım.

''Tekrar soruyorum. Kazandımsa ne oldu ?'' Bunları yavaş bir şekilde, yüksek sesle ve net bir şekilde söyledim. Çünkü arada ablamın Türkçe anlayamadığını düşünüyorum.

''Kazanınca yaz tatilin çöpe gitti. Biraz saçma sapan bir okul olduğundan yaz tatilini de orada geçireceksin. Bir hafta içinde hazırlanıp, okula gitmen gerekiyor.''

NE? Of anne ya yaz tatilimi mahvettin.

Ablam aklımı okumuş gibi, ''Üzülme kız, Melisa'yla senin için alışveriş bayramı düzenledik. Hem yeni kıyafetlere ihtiyacın olacak. Arkadaşın olsa onları da çağıracaktık ama yok maalesef. O yüzden sadece üçümüz olacağız.''

Bilmişe bak sen. Ben derdime mi yanayım, alışverişe mi kayayım? Kafiyem şekil, önümden çekil. Neyse artık ben daha çok alışveriş merkezlerin üstündeki yemekçileri seviyorum. Bak yemek deyince aklıma geldi.

''Ablacığım, bir tanem kahvaltıda ne var aşkım?'' Fazla mı abartılı oldu ya? Neyse anlamaz inşallah.

''Tabi anlamaz. Hiç belli etmedin.'' İki dakikaya yine başladı iç sesçim. Susmazsan seni-bir şekilde- öldürürüm.

''Kıymetlini kaldırıp, kahvaltıyı sen hazırlarsın diye düşünmüştüm yalakacığım, benim aşkımım.'' Tüh. Anlamış. Neyse ne yapalım biz de kendimiz hazırlarız.

Yatılı okulda yemeği biz yapmayız değil mi?

***

Sonunda alışverişi bitirip yemek katına çıktık. Biliyorum hamburger beni çok özledin. Ama diyetteyim.

''Ne diyeti be, ye gitsin.'' İç ses hem doğru, hem yanlış konuştu.

Yine de iç sesimin kararları önemli olduğu için yemeye karar verdim.

Ablamlar sırada beklerken aldıklarıma bakmaya karar verdim. Pembe bir elbise, siyah ayakkabı, tam karnımda biten bir çizgili tişört, kot şort, siyah tayt, çiçekli dizimde biten bir etek almıştım.

Amma çok masraflısın diyeceksiniz ama ablamlar yüzünden altı saattir alışveriş merkezindeyim. Hangi mağazaya girsem hemen şunu al deyip elime tutuşturuyorlar.

Umarım bu kıyafetlerle okuldakilere rezil olmam...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sarı ÇilekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin