capitolul 1

35 2 2
                                    

*Lili pov*
De când am ajuns în Michigan am simțit că viața va fi diferită de ceea din orașul care am venit....
Transferată la liceul de acolo într-o clasă cu elevi ok......a început și totul să fie și mai diferit....
Odată ce am intrat în clasa cu pricina într-o zi de luni foarte însorită....profesorul mă pune să mă prezint și după ce mă prezint în fața clasei mă pune să mă așez lângă o fată...
Mă așez în bancă iar fata aceea mârâie nervoasă și după o aud zicând.....
???:dar doamnule profesor nu poate sta asta lângă mine
Profesorul:asta are un nume și fiți respectoasă domnișoară Wu
???: căcat
Profesorul:limbajul domnișoară! Ca pedeapsă că ai fost rea tu îi vei arăta elevei nou venită școala și vei sta în permanență cu ea
???:ce face? Nu pot! Am și eu treabă după ore!
Profesorul: dacă nu faci asta rămâi cu media ne încheiată și nu vei ajunge în examene
???:fie......stau cu fata nouă....
Profesorul:bun..
Profesorul se întoarce la predat lecțiile și merge la tablă luând o cretă și scrie pe tablă lecția.
Eu scriam pe un caiet lecția dar tot eram curioasă de ceea ce făcea fata de lângă mine....
*Marcy pov*
Desenam ceva.....iar fata nouă se tot uita la mine....
Fac cumva să nu mai vadă ce desenez și văd că tot încerca și mă uit urât la ea.
Ora se derulează normal în continuare dar când se sunase de pauză și merg liniștită la dulapul meu....fata nouă mă urmări....
Lili:hei....sunt Lili misaki....tu ești....
Marcy: Marcy Wu.....acuma lasă-mă....
Lili:dar......profesorul a zis că îmi arăți școala.....
Marcy:da.....da.....
Îmi deschid dulapul și pun cărțile acolo.....
Lili:deci îmi arăți???
Marcy: imediat....
Închid dulapul repede și merg la baie iar fata încă mă urmărea....
Intru în baie și fata era tot după mine....
Nu se lasă.....
Marcy: așteaptăm aici.. mă duc să mă ușurez....
Lili: bine
Intru în una din cabinele cu wc,închid ușa repede și o încui...
Îmi dau pantalonii jos cu tot cu boxeri și mă ușurez ca un om normal....
Mă uit la cum mă ușuram pierdută în gânduri până când în mintea mea apăru imaginea cu fata nouă....
Ce va în mine simțea că persoana asta.....
Îmi scutur capul repede și mă uit iar în jos....
Cumva membrul meu se întări doar gândindu-mă la fata nouă....încerc să nu mă mai gândesc și termin treaba la wc și îmi pun boxerii și pantalonii pe mine dar tot se observa că îi acolo....
Ies de acolo și merg și mă spăl pe mâini repede și fără să îmi pese prea mult îi spun fetei care mă așteptam că pot să îi arăt școala....
Ea veni după mine și ieșim din baie arătându-i școala toată.....
După ce i-am arătat școala se și sunase de oră.....
Ora fiind cu profesoara de geografie care arăta ca un trol......
Mergem în clasă repede... iar profa întârzia.....
Eu stăteam la banca unei colege care îmi era oarecum gagică și o țineam în brațe....
Amy:azi după ore ai chef de o petrecere nebună?
Marcy:clar da
Amy:mmmmm ești excitată deja ? Vrei să o facem?
Marcy: dacă nu te superi că ți-o bag adânc de mergi crăcănată
Amy:mmmmm perversa mea
Fata din brațele mele mă sărută scurt și îmi redă entuziasmul ăla pentru ea și zâmbesc.
Când să mai zic ceva venise și profesoara trol și trebuia să merg în banca mea....
O las pe Amy în bancă și merg în banca mea lângă fata nouă....
Entuziasmul meu moare când aud vocea trolului de la catedră făcând prezența....
După ce a făcut prezența începu să ne zică că ne dă un test.....
Minunat.....trolul ne dă test la geografie.....
Ne dă foile cu testul și se așează la catedră mormăind ceva.....
Oftez și încep să fac testul până când iar îmi venise în cap imaginea tipei de lângă mine dar într-un mod pervers și mă excit de se vedea prin pantaloni.
Încerc să ascund entuziasmul și fac testul repede....
Profesoara trol venise la banca mea și tuși amenințători.
Țineam o mâna între picioare și într-o mână aveam pixul....
Profesoara: domnișoară Wu în picioare
Se auzi vocea de trol a profesoarei....
Mă ridic în picioare stânjenită de situație și stau fără să scot niciun sunet...
Profesoara mă studiază și după mă pune să mă așez la loc....zicând....
Profesoara:știu că aveai mintea în altă parte dar abținete și tu până ieși de la ore. Nu vreau să umilești clasa de elită
Marcy:da doamnă....
Zic plictisită entuziasmul meu dispărând.....
Profesoara continuă să ne zică cât de mult laudă clasa noastră la alte școli și licee la care predă......iar noi continuam testul care ni la dat de rezolvat....
Eu rezolv testul și după mă pun liniștită cu capul pe bancă să dorm puțin poate nu mă mai gândesc la nimic.....
Adorm și visam frumos.....visam la petrecerea ce va fi..... că mă v-oi distra....dar gândurile la fata nouă reveniră.....
O visam atât de diferită......mai perversă......și cu alte haine pe ea......
Simt că iar am entuziasm în toate modurile și nu mai conștientizam că sunt la școală și mă ating ușor între picioare pe pantaloni...
Nu mai conștientizam nici că sunt privită....eram prinsă în vis.....
Deodată un urlet mă trezi....
Tresar din somn cu mâna între picioare și toate privirile spre mine.....
Până și profesoara se uită la mine dar nu mai spune nimic se ridică de la catedră și vine să ia testul meu.... presupunând că eu sunt prima la ea ca să dau testul să îl corecteze......
Pleacă la catedră eu stând acolo în bancă confuză.....
Lili fiind lângă mine doar mă privi scurt și după lasă capul în jos jucându-se cu degetele de la mâini.......
Minunat până și ei îi e rușine de reacția mea dinainte....ar trebuit să îi fie frică de mine.....eu îi fac pe toți acuma....
Mă gândeam că ea nu știe cum e liceul ăsta defapt....
Oftez și rămân atentă să văd ce notă îmi dă trolul....
*Mai târziu după ore*
Într-un final am scăpat de ore și urma să merg să dau petrecerea.....
Îmi iau lucrurile și merg la dulap cu Amy...
Îmi iau ce îmi trebuie în rucsac, închid dulapul si după o iau pe Amy de mână ușor și o sărut pe buze scurt.
Marcy:hai gagica vreau să te fut grav la petrecere.
Amy: fute-mă în toate pozițiile
Marcy: așa fac
Ieșim din liceu și mergem spre casa mea...
Ajungând, intrăm înăuntru și începem să pregătim pentru petrecere...
Când totul a fost gata pregătit am chemat prietenii la mine....
Petrecerea începând devreme....
Nu trecu mult timp iar eu beau deja 3 beri și eram și mai energică....
O iau pe Amy și mergem în dormitor....
Intrăm, închid și încui ușa și începem să ne sărutăm dar nu trecu niciun minut că ajungem în pat deja și îi dădeam la buci.
După ce o fut bine și mă eliberez pe corpul ei, o ajut să se curețe ușor cât ne trăgeam sufletul și după ne îmbrăcăm și mergem la petrecere.....
Ajungând în sufragerie unde era petrecerea, mai iau două beri și le beau de nu mai las nici o picătură....
Merg în bucătărie și mai iau una și o dau pe gât până chiar mă făcusem muci de beată.....
Iau telefonul și nu știu cum dau de fata nouă și o chem la mine....
Rânjesc și după ce insist să o fac să vină până la urmă vine.....
Oare ce va face Lili ?
Aflați în capitolul următor

Capitolul 1 la acest fanfic e aici
Capitolul 2 curând
😘

Rebela și timida//Amphibia//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum