capitolul 6

4 1 0
                                    

*Dupa ceva timp la ora următoarea*
După ora precedentă și pauza aia a urmat ora cu trolul....
După ce venise în clasă și ne-a dat foile pentru test a zis...
Profa:acuma începeți testul la geografie
Eu stând lângă tocilară copiam dar rânjesc când mă trec niște gânduri....
Desenez ceva pe foaia de test și râdeam...
Nu mai sunt atentă la ce e în jurul meu și o ating pe tocilară pe picior iar eu mă excit rău.....
Lili roșește rău și îmi atingea mâna și mă mângâie ușor....
Marcy:mmmmm.....Lili.....
Gem încet și îi iau mâna lui Lili și i-o pun între picioarele mele și își freacă mâna de erecția mea și mă provoacă...
Deodată aud vocea trolului și mă trezesc la realitate....
Profa: Marcy wu!!!!
Sar în picioare cu erecția la vedere și vede și trolul.....
Toți înafară de Lili se uitau la mine de parcă aș fi zis ceva greșit și au văzut erecția.....
Profa:îți arde de pornoșaguri la test?
Marcy:nu știu despre ce vorbiți doamna
Profa:și aia ce e ?
Arată spre erecția care o aveam și mă înroșesc grav...
Lili se înroșise și ea și își bagă capul în foaia de test...
Profa:voi două detenție după ore faceți geografie cu mine.
Marcy:ceee??? Nu-i corect!
Profa: pornografia nu-i permisă la ora mea!!!
Mă așez la loc în bancă și se continuă testul.....
Lili continuă să scrie răspunsurile corecte și eu le copiam în secret....
După ce se termină testul trolul se ridică de la catedră și strânge cât de repede poate testele și se duce înapoi la locul ei cu testele.....
Ora decurge normal iar eu tăceam și nu mai făceam nimic.....
Ora se termină repede și venise pauza....
Restul ies elevilor și profa ies din clasă doar eu și Lili rămânem în clasă....
Lili: Marcy e vina mea că te-am provocat....
Marcy:ba nu.... lasă așa.....au fost doar propriile noastre instincte nu trebuie să spui că e vina ta la tot....
Lili:pot să te rezolv cu......
Marcy:la detenție vreau să facem...acuma pot venii colegii în clasă iar.....
Lili:și cum scăpăm de trol? Ai spus că e mereu cu ochii pe noi....
Marcy:vei vedea. O știu pe zgripțuroaica asta de geografie de când am început clasa a 10 a.... înainte aveam o altă profesoară tânără dar a plecat la alt liceu și a venit trolul....
Lili:a....înțeleg acuma....
Marcy:mda....o să cam vreau să facem pe la spatele ei tot la detenție.....ai tot ce trebuie?
Lili:yap.
Marcy:acuma lasă totul pe mine
*Timeskip*
Trecuseră orele repede....
Eu și Lili mergem în sala de detenție cu bagajele noastre....
Intrăm în sala de detenție și acolo era trolul stând la catedră...
Ne așezăm într-o bancă și stăteam.....
Tocilara Lili începe să își scrie temele iar eu stăteam și mă uitam pe pereți.....
Deodată îi sună trolului telefonul și răspunde.....
Profa:nu mă interesează măi bărbate! Nu îmi pasă dacă e o muscă în supa ta! Am treabă la liceu!! Pa!!!
Închide apelul și după sună iar telefonul ei...
Acuma a mușcat momeala....
Profa:alo...doamna Carmen la telefon,cine e pe fir?
???: vă căutăm de la deratizări în legătură cu șobolanii ăia
Profa:care șobolani? Iar va sunat bărbatul meu legat de dăunători?
???:da el a sunat. Nu se descurcă cu astea și a dat numărul dumneavoastră să veniți să rezolvați
Profa:bine vin imediat! Pa!
Închide apelul și își ia catrafusele și pleacă dar nu înainte să zică ceva.....
Profa:nu vă mișcați de aici până nu se termină detenția adică la 20:30 acuma e abea 18:00
Pleacă trântind ușa....
Am rămas singure în clase și nu intenționăm să plecăm...
Lili își strânge lucrurile repede și mă atinge ușor pe picior.
Mă excită grav....
Începem să ne sărutăm și să mă atingă pe erecție...
Gem în săruturi și simt mâna ei în pantalonii mei cum mă atingea senzual...
Nu trecu niciun minut,rupem sarutul și ne dezbrăcăm acolo și trecem direct la acțiune.
Se așează întinsă pe bancă și încep să o sărut între picioare ușor.
La fiecare sărut pe care îl aplicam între picioarele ei,ea gemea atât de adorabil...
Simt că își dă drumul și ling tot....
După ce o curăț cu limba încep să o masez ușor între picioare și să o pregătesc....
Era super udă iar la fiecare atingere a mea gemea și mai tare.
Mă poziționez cu membrul sculat și intru în ea ușor.
Intru adânc și după fac mișcări înăuntrul ei încete și încep ușor ușor să fac și mai rapid...
Lili gemea foarte tare fiind excitată rău și îi dădeam cele mai multe orgasme...
Cu cât făceam mai rapide mișcările cu atât gemea și mai tare.
Ajung și eu la orgasm și gem ieșind din ea și îmi dau drumul pe corpul ei.
Gem și eu odată cu ea și respiram greu amândouă....
Ea se ridică în șezut pe bancă și ne sărutăm pe buze și simt cum mă atingea pe piept ușor...
Nu trecu mult timp de când am făcut-o acolo în clasă și deja ne curățam și ne îmbrăcăm....
Am curățat și banca și după ne-am așezat în bancă de parcă nu s-a întâmplat nimic.
*După detenție*
După ce s-a terminat detenția ne-am pregătit să plecăm dar deodată ușa de la clasă se deschide și intră înăuntru......
Oare cine intră în clasă
Aflați în capitolul următor
Capitolul 6 aici
Capitolul 7 urmează curând
☮️

Rebela și timida//Amphibia//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum