*Marcy pov*
Deodată se aude vocea bunicii strigând din sufragerie...
Ne ridicăm de pe pat,ne îmbrăcăm și mergem în sufragerie..
Bunica mea ne prezintă băiatul care cică mi-ar fi prieten din copilărie....
Nu îmi m-ai amintesc să fi avut un prieten în Taiwan dar intru în jocul bunicii mele și o prezint și pe Lili băiatului care pretindea că îmi e prieten.
Acceptăm să mai rămânem și ne așezăm la masă
Lili era așezată în dreapta mea iar băiatul în stânga mea...
Bunica sparge liniștea....
Bunica:de ce nu mergeți tu și prietenul tău pe aici prin mica pădurice mai târziu? Iar Lili poate rămâne cu mine să mă ajute.
Marcy:nu vreau să o las singură pe Lili.
Băiatul:o haide Marcy îmi e dor de tine și vreau să vorbim în privat ceva doar între noi doi.
Lili se uită la mine și la acel băiat urât....
Lili:bine sunt de acord cu asta....poți să te plimbi cu acel băiat eu stau cu bunica.
Marcy:ești sigură?
Lili:da
Marcy:bine...o să fie bine...fi cuminte
Lili:o să fiu cuminte.
O sărut pe Lili pe ascuns pe nas și o făcusem să zâmbească...
A venit și timpul să merg cu acel băiat la plimbare...
Plec cu el să mă plimb prin păduricea aia de lângă casa bunicii lăsând-o pe Lili cu bunica.....
Mă plimbam cu acel băiat pe acolo prin pădurice și vorbeam de orice....
Deodată el mă atinge pe fund dar nu schițez nimic fiind cu gândul numai la Lili....
*Între timp*
*Lili pov*
Eram cu bunica lui Marcy și o ajutam pe acolo prin bucătărie...
Bunica lui Marcy îmi povestea că acel băiat se juca cu Marcy mereu că aveau o relație bună...
Și după sparge gheața cu o întrebare....
Bunica lui Marcy:Lili...tu ai avut relații ?
Lili:nu...nu chiar...am tot schimbat școlile din cauza că mama își schimbă serviciul
Bunica lui Marcy:am înțeles...
*Înapoi la Marcy și băiatul acela*
*Marcy pov*
Băiatul tot încerca să mă atingă și să mă sărute....
Îl refuzam mereu și îl împingeam dar în secunda aia se năpusti spre mine mă lipi de un copac de pe acolo și începu să mă atingă pe picior ușor aproape între picioare...
Dar când se uită mai bine unde mă atinge observă că nu-s ca orice fată...
Rânjesc câștigătoare că a aflat adevărul și nu mă mai atinge...
Băiatul se speriase și nu mai avea curajul să mă atingă și ne întoarcem acasă la bunica tăcuți....
Ajungem iar bunica ne întâmpină la intrarea în casă cu o tavă cu gustări zicând....
Bunica:cum a fost la plimbare?
Băiatul cu o față speriată spune...
Băiatul: păi ne-am plimbat totul bine până când Marcy a vrut să își facă nevoile și....e diferită între picioare.....
Eu tac nu mai zic nimic știam că a schimbat întâmplarea....știa că nu-i adevărat ce zice....
Bunica deja a aflat....nu de la mine sau părinții mei.....a aflat de la băiatul din copilăria mea.....
Era șocată că sunt trans.....dar după calmă venise spre mine dând tava băiatului....
Bunica:Marcy nu te forțez să renunți la asta.... să te schimbi...nu te forțez să te operezi...
Marcy: atunci....
Bunica:te susțin nepoata mea.. părinții ce zic ?
Marcy:ei acceptă tot....și au zis că pot să păstrez și....dar și partea de sus feminină...
Bunica:bun nepoata mea dragă..
Băiatul:eu am plecat!
Băiatul lasă tava pe o masă și pleacă și oftez ușurată că am scăpat de acel băiat.....
Marcy:bunico....unde e Lili?
Bunica: în camera ta.
Marcy:bine....cred că merg la ea...
Bunica:mergi...
Merg spre camera mea și când ajung o văd pe Lili desenând pe pat...
Marcy:Lili am revenit
Lili:ai terminat cu băiatul ăla?
Marcy:nu e nimic între mine și ăla...mie îmi place de tine!
Lili lasă desenatul și se ridică din pat mergând spre mine.
Lili:ai chef de ceva?
Marcy: desigur
O iau pe Lili și o sărut pasional pe buze și după ne dezbrăcăm de haine făcând amor.... eliberându-mă mai apoi pe corpul ei frumos....
*După amor..*
Am avut grijă să îi strâng cu grijă blocul de desen și creioanele din pat și punând-o pe Lili în pat cu grijă curățând-o de mizerie,mai apoi curățându-mă și eu pe mine....
Mă așez lângă ea și ne învelim cu o pătură odihnindu-ne....
Se făcuse ora 20:00.....
De la 17:00 după ce am terminat eu plimbarea cu ăla și după am făcut-o cu Lili deja a trecut timpul repede...
Lili adormise iar eu o mângâiam ușor pe corp și o priveam.....
E și mai frumoasă....
Ea m-a cucerit și mai mult.....
Oare prietenele mele din copilărie o să o accepte?
Îmi iau telefonul și dau mesaj lui Anne....
*Mesaje....*
Mar-mar: Anne...cum o mai duci? Tu ai reușit să faci operația după ce ne-am separat?
Mar-mar:eu.......am rămas așa...
.......
*Fără seen*
Închid ecranul și las telefonul pe noptieră și mă întorc să o mângâi pe Lili....
Continui să o mângâi ușor....
O fi prea târziu în L.A ca să răspundă Anne....
Da.....poate asta e.....
Ce se poate întâmpla în continuare?
Aflați în capitolul următor....
Capitolul 9 e aici
Yyyyyyy
Capitolul 10 e curândPreview capitolul 10:
Sasha: Rori vrei să vi la următoarea mea petrecere la piscină?
Rori:sigur!
Sasha:super! Te aștept cu mare drag
Rori: când?
Sasha: weekendul următor
Rori:super
.............................................................Va fi o petrecere și acolo Sasha și Rori se apropie mai mult
Și ca prietene până în punctul de iubite.Ne auzim curând
☮️