capitolul 5

3 1 0
                                    

*Marcy pov*
Deodată îmi sună telefonul iar Lili se oprește din ceea ce făcea și se făcuse mică în brațele mele....
Iau telefonul și răspund....
Marcy:alo? Cine e la telefon?
???:nu mă lua pe mine cu alo cine e la telefon! Marcy wu fi politicoasă cu mama ta!!!
Marcy:da....da....zi pentru ce m-ai sunat...
Doamna wu: să te anunț că îți vom face o vizită curând să vedem cum te descurci la liceul ales de noi împreună cu tine.
Marcy: mamă dați banii degeaba pe călătorie până aici. mă descurc bine îți garantez eu. Nu trebuie să faceți drumul până aici
Doamna wu:Marcy wu! noi vom veni! Fie că vrei sau nu!!
Apelul se încheie iar eu las telefonul pe noptiera de lângă pat și oftez.....
Lili:ești ok?
Marcy:da...o să cam vină părinții mei în vizită.....
Lili:e chiar așa de rău?
Marcy:nu știe că m-am schimbat....
Lili:oh.....
Marcy: ehh....aia e....
Lili: până atunci mai e Mar-mar
Marcy:știu.......acuma.......hai....să......
Nu termin propoziția și o pun pe pat  pe Lili stând pe burtă și mă așez pe ea....
Îmi simte erecția pe fundul ei și geme....eu o ating ușor pe spate pe coloană dându-i fiori....
Ea geme grav și se fâțâie sub mine făcându-mă să gem și eu.....
Era mmmmmmm.........
Ea se oprise și se întoarce cu fața spre mine....mă privește și zâmbi atingându-și sânii....
Mă provoca mai mult...și reușea chiar prea bine....
Ne-am mai jucat noi ce ne-am mai jucat fiind și senzuale amândouă și după o văd pe Lili la pieptul meu aproape dormind și de data asta eram amândouă goale.....
Aud cum gemea în somn și zâmbi.....
Era ce-a mai cute....
O mângâi ușor pe spate și adorm și eu cu Lili în brațele mele....
*În timpul nopții*
Mă trezesc și o văd pe Lili dormind pe spate....
Era atât de liniștită....
O mângâi ușor pe obraz și  zâmbesc....dar deodată aud o voce foarte sinistră.....
???:Marcy wu!!! Vasul meu preferat.....
Marcy:ce mai vrei nucleule! Lasă-mă în pace!!!
Încep să țip vorbind cu vocea care se auzea.....
Nucleul: fac parte din tine Marcy acuma
Simt cum mă ia amețeala și încercam să îmi revin dar degeaba....
Văd doar negru în față și îmi pierd cunoștința
*Lili pov*
Mă trezesc și era încă noapte......
Auzisem eu vocea lui Marcy cât dormeam dar cred că visa.....
Mă uit dacă Marcy era în pat și nu o văd.....
Poate chiar vorbea cu cineva.....
Mă uit prin cameră și nu e.....
Mă ridic din pat și merg să o caut prin casă.....poate venise vre un străin și vorbea cu ăla să plece....
O găsesc la baie și o văd fumând uitandu-se în oglindă cu un rânjet mare  pe față.....
Asta era straniu......
Lili:Marcy....ce faci aici? Vino la somn e târziu...
Marcy:vai.....vai micuța lilișor nu poate dormi fără mine....
Lili: Marcy te simți bine?
Marcy:cum să nu mă simt bine lilișor
Rămânea cu spatele la mine și mă privea din oglindă având ochii portocalii.....
Merg lângă ea și când să o ating pe  se întoarce spre mine și rânji mai înfiorător....
Mă îndepărtez de ea....iar ea se apropie de mine rânjind aruncând și țigarea în wc.....
Marcy:hai pitico nu îți facem rău
Lili:nu te apropia de mine! Tu nu ești Marcy pe care o știu! Ea nu ar vorbi la persoana a3a !
Deodată se aude cum râde și i se schimbă vocea....
Darcy:noi suntem Darcy dragă.... Și pregătește-te să simți placerea.
Mă prinde de brațe ambele brațe și mă lipi cu spatele de peretele băii....
Lili:o vreau pe Marcy....
Darcy: Marcy e cu noi aici doar relaxează-te și simte-te bine scumpetea mea.....
Ea mă atinge între picioare să stimuleze iar eu gem de plăcere nu puteam să nu rezist dar când să se frece ea de mine se clătina puțin și scap din strânsoarea și îi pun ambele mâini pe umerii mei și o țineam să nu cadă......
Lili:Marcy rămâi cu mine....
Stătea cu capul plecat iar eu cu o mână îi ridic capul și văd că nu mai are ochii portocalii și avea ochii normali..
Mă liniștesc și o iau ușor și o duc în pat....
Ajungând cu ea în dormitor o așez pe pat ușor și mă așez lângă ea și ne învelim.......
Marcy:Lili....ce s-a întâmplat?
Lili: păi ai început să spui că ești Darcy și să îmi faci chestii.....te găsisem la baie.... Înainte să te găsesc acolo credeam că intrase cineva în casă și îi spuneai să plece....
Marcy:c-c-ce??
Lili:asta ai făcut....și aveai ochii portocalii....și zâmbeai straniu....
Marcy:Lili....îți povestesc altă dată de asta nu mă simt eu în regulă să zic de trecut și cum am pierdut două prietene bune......
Lili:ușor ușor îți vei deschide inima și vei spune.... nu-i grabă...doar să fi tu bine...
O iau ușor în brațe pe sub pătură iar ea se întoarce spre mine cu corpul și mă ia în brațe lipindu-mă de ea...
*Următoarea zi...*
*Marcy pov*
Mă trezesc și o văd pe Lili că era trează și se îmbrăca...
Mă ridic și eu din pat și merg și o iau în brațe pe la spate.
Lili: bună dimineața rază de soare
Marcy: bună dimineața și ție micuțo
Lili se întoarce spre mine și mă ia în brațe ușor.
Lili:ne pregătim să mergem la ore? Avem test azi
Marcy: întârziem sau e încă devreme?
Lili:avem timp...prima oră avem sport parcă
Marcy:da știu...ești de câteva zile aici și mai ai de învățat orarul...
Lili: mă prind eu
După ce ne-am dat drumul la îmbrățișare ne-am îmbrăcat și am plecat la liceu...
Desigur am luat micul de jun în drum spre liceu...
Ajungând la liceu repede am mers în clasă unde am așteptat să înceapă celelalte ore....
După nici două minute vin și colegii și o profesoară în clasă....
Profa: bună ziua eu sunt profesoara  voastră nouă de biologie și ca de început vă dau un proiect să văd cât de bine știți biologie
*Dupa ceva timp la ora următoarea*
După ora precedentă și pauza aia a urmat ora cu trolul....
După ce venise în clasă și ne-a dat foile pentru test a zis...
Profa:acuma începeți testul la geografie
Eu stând lângă tocilară copiam dar rânjesc când mă trec niște gânduri....
Oare ce gânduri?
Va face Marcy spectacol sau va sta cuminte
Aflați în capitolul următor
Capitolul 5 aici
Urmează capitolul 6
☮️

Rebela și timida//Amphibia//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum