Sabah olmuştu Scara kendisine göre erkenden kalkmıştı. Çünkü bu gün date'i vardı. Kazuha'dan önce evleneceğini düşünüyordu çünkü Kazuha'nın aksine hem güzeldi hemde bütün ilgileri üstüne çekiyordu.
Scara kahvaltısını yapmış, takı tokalarını takmaya çalışıyordu. Bunları yaparken arkasındaki merdivenden gelen uykulu bir Kazuha sesi duydu. Bir yandan Kazuha merdivenlerden elinde yapraklı olan yastığıyla birlikte iniyordu.
K: *esneme* Kuni? Nereye böyle sabahın 11.00'inde? Bu saat senin için çok erken.
S: Canım dün dedim ya yakışıklı biriyle date'im var diye. Sikinle mi dinledin beni? Hem 12.00'de buluşacağız o yüzden erken kalktım.
K: Kahvaltı yaptın değil mi? Yani kahvaltı hazırlamama gerek yok?
S: Evet gerek yok. Neyse ben gidiyorum Kazu sana iyi eğlencelerr!
K: Sanada...
Scara evden çıkmıştı. Kazuha ise çok uykulu olduğu için geri yatağına gitmişti.
~time skip~
(O yakışıkli beyefendiye " x " diyeceğim. Kendiniz tasarlayın aklınızda)Scara gidecekleri mekana geldiğinde, gözü sadece Instagramdan fotoğrafını gördüğü kişiyi arıyordu. Bulmuştu da.
X: Hey Scaramouche buradayım!
S: Ah... Geldim.
X: hoşgeldin. Nasılsın?
S: Geç kalmadım değil mi?
X Ahahaha çok tatlısın. Geç kalmadın sadece ben normalden erken geldim.
S: Ahahahha bekletmemişimdir umarım.
X: Yok bekletmedin de..
S: Evet?
X: Cidden çok güzelsin. Fiziğin çok güzelmiş özellikle.
S: Ahahaha teşekkür ederim. Sende çok yakışıklısın.
Scara içinden hem korkmuş hemde sinirlenmişti. Adam geldiğinden beri Scara'ya çok güzel olduğunu söylüyordu ve bunu söylerken çok rahattı.
X: Eee? Ne içersin bebeğim?
S: Bebeğim?
X: Ohh.. Özür dilerim rahatsız olursan söylemem.
S: ah. Yok biraz ani oldu o yüzden şaşırdım.
X: O zaman seni her zaman şaşırtırım bebeğim.
S: Ahahha.. ben garsonu çağırayım bari.
Childe! Bize bir bak!Scara garsonu tanıyordu. O Scara'nın en yakın arkadaşıydı. Hem genellikle her akşam Kazuha ile birlikte buraya içmeye gelirlerdi.(içkili mekan yani)
C: Buyrun efendim ne istersiniz?
X: Yakışıklıymişsin baya sen adın ne senin?
C: Ahaha teşekkürler. Adım Childe.
S: Ben bir sütlü kahve alabilir miyim?
X: Owww bu kadar güzel birinden en fazla ne bekleyebilirsin ki? Tabiki de kahve! ahahahah
S: Ahahaha...
Scara sinirlenmeye başlamıştı. Ama buna içinde savaş vererek karşı çıkmaya çalışıyordu. Fakat sabrı bir süre sonra tükenecekti.
X: ben bir viski alayım.
C: Tamamdır efendim. Hemen hazır olur.
X: Eee güzellik? Sanki neşen düştü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Arkadaşız ( Kazuscara)
Художественная прозаScaramouche'un teyzesinin evinde kalan Kazuha ve Scara'yı birgün Scaranın teyzesi arar ve onlara şöyle der: Aranızda ilk evlenene bu evi vereceğim. Fakat ikimizde evden çıkmak istemiyorsanız birbirinizle evlenmeniz lazım. Sadece iki seçeneğiniz var...