Sabah saat 7.00 idi. Scara ve Kazuha kapı zili ne uyanmıştı. İkiside kapının önündeydi.
K: Kim bu?
S: Saat kaç?
K: Tam 7.00?
S: Ananı sikim! Lan cidden dakika dakikasına mı gelmiş orospu!
K: Kim?
S: Kapıyı aç.
Kazuha kapıyı açmıştı.
A: Merhaba ben Nahida teyzenizin asistanı. Zaten geleceğimi Kunikuzushi Beye söylemiştim.
K: Oh. Hoşgeldiniz buyrun geçin.
A: Teşekkürler.
Asistan bir süre etrafa bakındı
A:O kadar kahve falan yapın demiştim bari yüzünüzü yıkasaydınız.
K: Ha? Benim geleceğinizden haberim yoktu?
S: O aradığında sen uyuyordun.
K: Haa
S: Salona geçelim.
K: Benim başım ağrıyor..
S: Ne yapayım? O kadar içmeseydin.
A: Nahida teyzeniz bana bir video attı. Salona geçip izleyelim.
Hepsi salondaki masaya geçtiler.
A: Şimdi, her ikinizde biliyorsunuz ki 2 ay geçti. Artık kendinize eş bulmanız lazım.
K: Bir dakika! Belki biz birini bulduk?
A: O zaman evde neden oturuyorSunuz?
S: E! O işler hemen hemen öyle olmaz ki! Tanışıp, yakınlaşmamız lazım!
A: Peki tamam, soruyorum o zaman. Şuanda görütüğünüz bir kişi var mı?
K: ...
S: ...
A: Belli ki yok?
S: Evet yok ama! Bugün olmadı yarın olur belki!? Yarın olamadı Cumartesi olur?!
K: Evet! Evet kesinlikle!
A: Tamam.
S&K: Ohh!
A: Zaten ben buraya size yardım etmek için geldim. Yani Nahida teyzeniz.
K&S: Ne?
A: Bilgisayarı açıyorum. Lütfen izleyin.
Asistan bilgisayarı açtı ve Scara ile Kazuha'ya doğru tuttu. Ardından bilgisayardaki videoyu oynattı.
N: Merhaba çocuklar nasılsınız?
Eminim ki hâlâ evlenecek birilerini bulamadınız! Ahhahha!
Herneyse. Ben size yardım edecek şeyi biliyorum.
Burada birşey var... Eee adını unuttum. İşte o şeyde size yardım edecek!
Burada herkes bunu yapıyor. Banada yap dediler yapmadım ama merak etmeyin! Ahahahha! Neyse onu anlatayım.
O şey, kısaca bir tip randevu. Seansleriniz oluyor. Her yarım saatte biri ile görüşüyorsunuz.
O görüştüğünüz kişiyi beğenirseniz bu görüşme saatiniz artıyor.İşte bende size bundan ayarladım! 5 seans! Ahahhaha! Eğlenin bakalım!
Asistan bilgisayarı kapattı.
S: Ögh! O arkadan geçenler neydi öyle! Kas yığını falandı! Eminimki Kazuha'nın kasları onlardan daha iyidir! Ögh!
K: Ne yani övdün mü sövdün mü?
S: B-
A: Benimle lütfen kafede, saat 10.00 da buluşun. Ben gidiyorum görüşürüz.
Asistan bunu dedikten sonra evden çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Arkadaşız ( Kazuscara)
General FictionScaramouche'un teyzesinin evinde kalan Kazuha ve Scara'yı birgün Scaranın teyzesi arar ve onlara şöyle der: Aranızda ilk evlenene bu evi vereceğim. Fakat ikimizde evden çıkmak istemiyorsanız birbirinizle evlenmeniz lazım. Sadece iki seçeneğiniz var...