Evlenmek mi?

341 42 39
                                    


Kazuha ve Scara kapıyı açtıklarında gelen kişi Nahida'nın asistanıydı. Elinde bilgisayar çantası ile eve girdi. salondaki sehpanın üzerine bilgisayar çantasını koydu ve içinden bilgisayarı çıkartıp bir video açtı ve durdurdu. Kazuha ile Scara ise sadece onu izlemekle yetindi.

A: Nahida teyzeniz sizin için bir video yaptı. Mouse'a tıklayarak izleyin.

Kazuha ve Scara koltuğa oturup videoyu açtılar.

N: Selamlarr! Ben Nahida teyzeniz! Beni çok özlediniz değil mii??
Ahahhahaha.. Herneyse konumuza geçelim!
Biliyorsunuz artık büyüdünüz ve ben ikinizi de çok seviyorum. Hatta Kazuha Scara'mın arkadaşı olmasına rağmen onu da kendi yiğenim olarak görüyorum biliyorsunuz. Artık ikiniz de 23 yaşındasınız. Fakat, hâlâ bir sevgiliniz veya bir flörtünüz yok. Öylesine yaşıyorsunuz, geziniyorsunuz. Fakat ben Nahida teyzeniz bunu istemiyor. Sizi evli ve iyi bir aile kurmuş olarak görmek istiyor. Bu yüzden de bir şey yaptım. Evimde bedavaya oturuyorsunuz. Ama artık evlenmeden oturamayacaksınız. Ya biriniz herhangi biriyle evlenecek yada birbirinizle evleneceksiniz. Sizin ne kadar kurnaz olduğunuzu bildiğimden. Yalan evliliği veya evlenip ardından boşanıp gibi boş hayalleri kurmayın. Evlendikten sonra her ay sizi gözetlemeye geleceğim. Fakat siz evlenene kadar sizle konuşmayacağım ve yanınıza sadece asistanımı göndereceğim. Ayrıca ikinizinde aile kurmanızı istediğimden dolayı ilk evlenenden sonra kalan kişi de evlenecek. Ona yapacak daha bişey bulamadım ama bulurum ben. Beni biliyorsunuz. Ahahhahahahahhaha!
Görüşürüz küçük yiğenlerim!

Scara ve Kazuha ağızlarını açmış, boş bir yüz ifadesiyle bilgisayara bakıyorlardı. Asistan bilgisayarı kapatınca ikiside normal haline gelip asistana bakıyorlardı.
İçlerinden bir bahane bulmaya çalışsalarda bulamıyorlardı.

A: Evet, teyzenizin dediğini duydunuz. Zamanınız uzun değil. Teyzeniz hızlı olmanızı istiyor...
İzninizle ben gidiyorum. Görüşürüz!

S: Tch! Evlenmem ben seninle!

K: Evlen mi dedim?

S: ha- Gerizekalı.

K: Ahahahaha tamam bence hızlıca bir flört bulmamız lazım.

S: Kazuha işin zor senin! Benim bir sürü hayranım var AHAHAHHAHAHAH

K: hıhı vardır tabi. Ama nasıl tipler acaba?

S: Tch sen en fazla rüzgar, yaprakla flörtleş. Benim en azından hayranlarım var!

K: Tch
Bunu dedikten sonra Kazuha göz devirmisti.

Scara salondan çıkarken " Bak şimdi yarın nasıl date'e çıkıyorum! Ahahaha" diyordu. O sırada ise Kazuha koltukta oturmuş, telefondan date'e çıkabileceği kişileri buluyordu.

~Time skip~

Kazuha ve Scara salonda, koltukta oturuyorlardı. İkiside saatlerdir birileri ile mesajlaşıyor, date ayarlamaya çalışıyorlardı.
Bir süre sonra Scara heycanla koltuktan fırlayıp Kazuha'ya seslendi.

S: AHA! Kazuha bak çok yakışıklı biri buldum! Yarın bizim kafede buluşacazlll!
Ağla! Ağla! Ağla!
Çocuk bir yakışıklı bir yakışıklı! Ahahhahahahahahah!
Scara bunları derken bı yandan dans ediyor bir yandan Kazuha'ya kapak çekiyordu.

K: AHAHAHA TABİ TABİ ÖYLEDİR! Şimdi sapık, cinsellik meraklısı falan çıkar! PUHAHAHHAHAH






K: AHAHAHA TABİ TABİ ÖYLEDİR! Şimdi sapık, cinsellik meraklısı falan çıkar! PUHAHAHHAHAH

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🤭🤭

Evettt ikinci bölümü de bitirmiş bulunmaktayımm
Bölümleri kısa ama hergün paylasacağım için böyle yapıyorumm.

İnşallah beğenirsiniz bölümü!

Yazım yanlışı varsa çok özür dilerim😭

Oy verirseniz çok mutlu olurum!

Görüşürüz!😘

Sadece Arkadaşız ( Kazuscara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin