Her yıl draco'yu izliyordu harry. Bu yıl sanki daha farklıydı yada farklı olduğunu ona verdiği kağıttan kuş sayesinde fark etmişti.
Dönem daha yeni başlamış olabilirdi ama kış ayına girmelerine de az kalmıştı.
Her gün hava daha soğuk oluyordu ve öğrenciler ya binalarının ortak salonda yada büyük salonda takılıyorlardı.Draco akşamları ortak salonda geçirirken vaktinin büyük bölümünü gündüzleri vakti oldukça harry'nin takıldığı yerlerde bulunuyordu.
Harry ortak salonda oturmuş kitap okuyordu. Ortak salonda ise bi çok gryffindor öğrencisi vardı. Çoğu kişi ya konuşuyor yada kitap okuyordu.
"Ben çok sıkıldım ya oyun falan oynasak. Aklına oyun gelen var mı?" Diye ortaya bi soru atmıştı ron.
"Kendi aramızda mı oynayacağız yoksa diğer binalar da dahil mi? Ona göre bi kaç kişiyi daha çağırmak istiyorum." Dedi harry'min daha önce konuşmadığı adını bile bilmediği bi kız.
"Bence diğer binalar da dahil olsun." Dedi neville.
"Ortak salona geçelim o zaman ordan oynamak isteyen olursa katılır. Isteyen de gidip çağırır." Dedi hermione.
"Harry hadi gel sende."
"Geliyorum ron üstümü değiştirmem lazım. Ihtiyaç odasında buluşuruz çocuklar geliyorum bende."
"Tamam harry. Hadi bizde ihtiyaç odasını hazırlayalım seamus."
Çoğu gryffindorlu öğrenci ortak salondan ayrılırken harry üstüne ne diyeceğini düşünüyordu.
Sabahtan beri üstündeki hogwarts cübbesi ile dolaşıyordu.Bavulundan seçtiği siyah dar pantalonunu ve açık renk boğazlı kazağını çıkarttı. Saçına dokunmadan odadan çıktı.
Ihtiyaç odasına yaklamışken cedric görüş açısına girdi.
"Cedric? Ne yapıyorsun kapının önünde girsene içeri?"
Dalmış ve düşünceli olduğu belli olan kumral çocuk harry'nin sesini duyunca kendine geldi.
"Ah harry. Bende size katılsam mı diye düşünüyordum."
"Neden düşünme ihtiyacı hissettin ki gel beraber girelim."
"Tamam öyleyse girelim."
Birlikte gülümseyerek içeri girdiler.
"Baya kişi gelmiş. Ron'un fikriydi sanırım dimi?"
"Evet onun fikriydi. Çok kişi gelmiş şaşırdım açıkçası."
"Evet fazla gibiyiz. Slytherin öğrencileri bile gelmiş."
Etrafına baktığında harry çoğu gryffindor öğrencisi gerisi diğer binalardandı.
"EVET! Gruplaşmak isteyen şimdiden ayrı bi grup kursun. Geri kalan herkes ile ortak karar ile bi oyun seçicez."
Kimse gruplasmadan ortada daire oldular. Hermione söze başlamak için alkış tuttu.
"Evet baylar bayanlar öneriler ile açık oylama yapıcaz sırayla oynarız ilerleyen saatlerde."
Yarım saatin sonunda oynanacak oyun seçilmişti. Oyunun zevkli oynanması için çoğu kişi oturduğu yerden kalkıp karşısındaki kişiyle yer değiştirmişti.
"TAMAM artık başlayalım. Ron sayesinde toplandığımız için ron sen başla."
"Tamam. Random 6 kişi oyunun ilerleyen saatlerinde gözü kapalı oynayacak ve bu kişiler harry, ginny, luna,cedric, cho ve son olarak draco olsun. Kabul mu arkadaşlar?"
Herkes fikirlerini söylüyordu ve herkes kabul ederse söylenilen fikir uygulanacaktı. 1 kişi bile itiraz ederse o fikir yapılmayacak, sıradaki kişi devam ettirerek oyuna başlayacaklar.
"Ya ron ilk bi de benim adımı veriyosun ya."
"Ya bizde işler böyle."
Sıradaki görev için pancy düşünmeye başladı.
"Şimdi. Gözü kapalı kişilerden gidiyorum. Cinsiyet ayırt edilmeksizin ortaya gelsinler rastgele birbirinizi seçin ve boynundan öpün. Kabul mü?"
"Kabul." Derken herkes gözleri kapalı kişiler ortaya geldi.
Harry dracoyu seçmişti. Görseydi eğer belkide cedrici seçerdi. Çünkü draco... draco yani. Kavgaları dışında aklında canlanan bi anısı yada mutlu oldukları an yoktu.
Ginny luna'yı, luna cho'yu, cedric harry'i, cho ginny'i, draco ise cedric'i boynundan öpecekti.
Ilk kim başladı düşünemiyordu draco. Harry'nin onu öpeceginden beri elleri terliyordu. Öpmesi sırası ona gelmişti. 3sn öpüp çekti. Etraftaki tepkileri duyarak bi harry kalmıştı galiba öpülmeyen ve öpmeyen. Keşke dracoda harry'i seçseydi.
"Draco?"
"Burdayim elimi tut."
"Kaç saniye dayanabileceksin bakalım."
Saniye değil yıllarca dayanmıştı zaten. O dudaklarını görseydi ekstra dayanamazdı.
Öpmüştü hatta en uzun tutup öpen de harry'di.
Gerisi yoktu draco için harry öpmüştü ve oyun onun için bitmişti ..
Aşırı uykum var ya iui geceler ve hayırlı okumalar size
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kağıttan Kuş - drarry
FanficDraco Harry'e olan nefreti farklı bi duyguya evrilmişken Harry'nin dikkatini çekmeye çalışır. "Neden bugün bana o kuşlu kağıdı verdin?" Harry'e gülümseyerek bakmaya başladı draco. Bilmediği çok şey vardı. Belki de kendisi bile yeni yeni öğreniyordu...