Az élet gyönyörű, ugyanakkor a legnagyobb komédiás és egyben a legbrutálisabb sorozatgyilkos is.
Sasuke megszólalni sem bír. Csendben és beton sziklaként nyújt mindvégig támaszt Narutónak. Narutónak, aki hosszú, szinte végtelennek tűnő percekig csak ordít és úgy kapaszkodik belé, mintha az élete múlna rajta. Ő pedig mást sem tud tenni, minthogy öleli. Hosszan, erősen, szilárdan. Hogy tudassa vele: ő itt van mellette. Vigyáz rá. Hallja. Érti.
Aztán amilyen gyorsasággal és kegyetlenséggel bukott ki belőle ez a rengeteg fájdalom, olyan hirtelenséggel szorul bele a hang és a szobára rémisztő csend telepedik. Sasuke rettentő óvatossággal engedi el a szőkét. Fél, hogy darabokra szakadna az ölelése nélkül. A kezei még mindig görcsösen kapaszkodtak ruhája felső részébe. Szemei azonban csukva, arcán szinte angyali nyugalom.
Elaludt.
Nem is csodálkozik rajta. Elképesztő energiákat mozgatott meg az elmúlt percekben. És képesztő lelki folyamatokon mehetett keresztül. Még vigasztalni is elképesztő erőket vett igénybe. Abba bele sem mert gondolni, hogy átélni milyen lehetett.
Mégis mi a jó franc történt vele? Mi váltotta ki belőle? Mert az biztos, hogy a mai napi események maximum is csak az utolsó utáni cseppek voltak abban a bizonyos pohárban. Nem, biztosan nem ő okozta. Ő csak lehetőséget adott rá neki, hogy végre kiadhassa bánatát, keserűségét, zavarát és minden baját.
Nem engedi. Nem érdekli, hogy az ő Napsugara hogyan fog reagálni, ha felébred, akkor is addig fogja ölelni, amíg engedi neki. Talán még utána is.
Ő akar lenni az a ragasztó, amely egyben tartja és ő akar lenni a támasz, mely a legmélyebb pontról is felhúzza, ha szükséges. Ő akar lenni számára a minden, a boldogság, az öröm. A biztonság.
Fogalma sincs, hogy mivel váltotta ki belőle ezeket az érzéseket és gondolatokat a másik, de feltett szándéka lett ezeket betartani.
Mégis, fogalma sincs, hogyan fogja ezt véghezvinni.
Naruto, azok alapján, amiket az elmúlt pár napban látott belőle, nem túl aktív, eléggé zárkózótt és nehezen nyílik meg. Az egyetlen, akivel már látta együtt, az Sai volt.
Sai, akivel most háborúban áll a szőke angyal kegyeiért.
Fiatalság, bolondság - hajtogatják mindig az idősek. Talán ezt jelentené a tinédzser kor? A hirtelen fellángoló és mindent elsöprő szerelmet, a megdönthetetlen elszántságot és a szinte mardosó türelmetlenséget?
Ha igen, akkor itt az ideje megélnie a fiatalságát.
**
Iruka, a Szanatórium igazgatója fáradtan sóhajt. Már megint csak a probléma van: lett egy új bajkeverőjük. Kakashi beszámolója szerint nagy butaságot csináltak, amikor Sasukét Narutóhoz osztották be szobatársnak. Pedig reménykedett benne, hogy jó hatással lesz egymásra a két fiú.
Annak mondjuk örül, hogy Naruto végre megszólalt. Erre nem volt példa azóta, hogy bekerült ide. Soha egy nyikkanást sem hallottak tőle.
Bár, tudják, hogy Sai és ő titkos viszont folytatnak. Iruka személyesen nyitott rájuk egy véletlen alkalom során. Akkor bizony hallotta a szőke hangját. Igazából csak emiatt nem indított vizsgálatot. Nem tűnt úgy, hogy Narutót zavarná a dolog. Sőt, látszólag pozitív hatással van rá a másik fiú.
Sasuke pedig szóra bírta. Sőt, heves reakciókat váltott ki belőle.
Biztos szét kell őket választani?
ESTÁS LEYENDO
Függőség - SasuNaru
FanficSasuke szenvedélye a repülés. Csak sajnos nem a megfelelő módszert választotta hozzá: Sasuke drogfüggő. Itachi azt hitte, hogy sikerül egyedül is kigyógyítania öccsét, de rá kellett jönnie, önmagában Ő ehhez már édes kevés. Így segítséget kér. A Ko...