Bugün annemlere resmen yalvardım . Okul kaydımı Kore'ye aldırsınlar diye . Annem de babam da onaylamadı . Neymiş bu imkansızmış ! Tekrar tekrar istedim . Okulumu değiştirmeyecek ve şu anda yeni başladığım üniversitede okuyacakmışım . Aman ne güzel !!
Saatlerce yalvardım . Olmadı ...
Artık pes ettim sayılır . Çok kırgındım . Neden hiçbir istediğim olmuyor .
Tekrar sordum son defa . Bu sefer de eğer Güney Kore'ye okumaya gidersem orada derslerime yoğunlaşamaz onun yerine (ailemin Çinli dediği ama aslında Koreli olan) o Çinlilere yoğunlaşırmışım hem de annemler beni çok özlerlermiş . Aynen bunları söylediler. Ders çalışacağıma derslerimi aksatmayacağıma söz verdim . Ama yok kabul etmiyorlar . Ne kadar zıt bir aile !?!?!?!
Beceremedim . Ne yapacağım . Ottoke ?!?!
Bu okuluma devam edeceğim başka çare yok .
Çok üzgünüm :(Odama gittim . Yatağıma yattım . Annemler yan odada benim hakkımda konuşuyorlardı . Neymiş asla göndermezlermiş filan falan ...
Onları duymamak için kulaklığımı takıp ağlamaya başladım . Hemde nasıl :'(
Onların karşısında ağlamadım kendimi güçlü göstermek için . Ama şimdi odamda sessizce ağlıyorum . SHINee Life şarkısını açtım . Ağlamam daha da arttı . Odama kimse girmesin diye kapıyı kilitledim . Yastığım sırılsıklam oldu.
Gözlerim kızardı ağlamaktan . Ağladım ağladım ağladım ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^ SHIN MIN TAE ^
Fanfiction...Gelecekten gelen günlüğüm... ...Yazıya dökülen hayallerin gerçekleşmesi... ~Taemin~ ~Kyuhyun~ ~Siwon~ ^-^ Sürpriz yardımcı karakterler de olacak ^-^