23 Mayıs 2020

62 5 5
                                    

Sabah uyandığımda yastığım ıslaktı . Saçlarım ve yüzüm de ıslaktı . Gözlerim , boynum , boğazım , başım ağrıyordu . Ateşim de vardı galiba . Sanki gece boyunca birileri beni ölesiye dövmüştü . Her yerim ağrı içinde . Off ...

Yatağımdan zar zor kalktım . Okula gideceğim kıyafetlerimi giyip odamdan çıktım . Annem çoktan uyanmıştı . Halsizdim . Kahvaltı yapmamı söyledi . Yapmadım . Hastalandığımı fark etmiş olmalı ki kendimi iyi hissedip hissetmediğimi sordu . Bende sertçe İYİYİM ! dedim ve kapıyı çarparak evden çıktım . Otobüse binmeye çalışırken az daha eziliyordum . İneceğim yere yani ÜNİVERSİTEME geldiğimde otobüs her zamanki gibi durdu . İnerken ateş başıma vurduğu için basamak var sandığım yere adım attığımda yere yapıştım . Ahh rezil oldum . Ama umrumda değil . Banane . Tüm suç ailemin hıh . Yerden sendeleyerek kalktım . Otobüstekiler ve okulun bahçesindekiler bana tuhaf bakışlar atarken " Ne bakıyorsunuz , hayatınızda ilk defa mı yere düşen insan gördünüz !! " diye bağırdım . Sonra herkes tuhaf öksürükler saçarak yoluna devam etti .

Okulun içine girdim . Derste bizim çatlak profesörün anlattıklarından hiçbiri kafama girmedi . Kafam çatlıyooor . Öğle yemeği zamanı off . Canım yemek yemek istemiyor . Yemedimde zaten . Bahçede bir bankta öğle tatili boyunca oturdum .

Tekrar derse girme zamanı gelince derse girdim . Derste gözlerim kapanıyordu . Profesör de beni fark etti ve ne olduğunu sormak için yanına çağırdı . En son basamaklardan inerek ve sendeleyerek öğretmenin yanına gidiyordum ki gerisini hatırlamıyorum.

Gözlerimi açtığımda başımda annem vardı . Ve evdeydim . Bana olanları anlattı . Okulda öğretmenin yanına giderken aniden basamaklardan aşağıya dalışa geçmişim ve bayılmışım . Hastaneye götürmüşler . Doktor bir yığın ilaç verdikten sonra eve postalamış .

Annem nasıl hastalandığımı ve neden okula bu halimle gittiğimi sordu , cevap vermedim . Suratımı astım . Odadan çıktı . Neye kızdığımı anlamıştı ( annem zekidir ) ...

Annem bugünkü ilaçlarımın hepsini verdikten sonra alnımdan öptü ve iyi uykular deyip odadan çıktı ...

^ SHIN MIN TAE ^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin