28 Mayıs 2020

53 4 2
                                    

Ağalamak istiyorumm :'(

Bugün doğum günüm. Ama kimse hatırlamadı. Yaaa ama yaaa. Off neyse zaten hiçbir doğum güm 15 yaşına girerken kutladığım doğum günüm gibi olamaz.

15 yaşına girerken kutladığımız doğum günümü anlatayım biraz :
___________________________
O gün en sevdiğim kardeşim gibi gördüğüm ( hatta resmen kardeşim dediğim ) arkadaşlarım yani bizim SUPER 501'i doğum günüme çağırdım. Geldiler. Biraz oturduktan sonra ablam doğum günü pastamı getirdi. Üstünde SHINee resmi vardı. Beni çok sevindirmişti. Hatta havalara uçtum. Bu yetmedi birde arkadaşlarım benim için hediyeler hazırlamıştı.

Buse Taemin'in resimlerini çizmişti , bir kutunun içine Taemin'in ağzından sözler yazmıştı çok tatlıydı. Ece bana SHINee ve Taemin'in resimlerini yapıştırdığı içinde diğer sınıf arkadaşlarıma yazdırdığı doğum günü mesajları bulunan çok güzel bir kutu vermişti . Züliş kalp şeklinde bir kutuya içi boşaltılmış yumurtaların üzerine seni çok seviyorum yazmış ve koymuştu ayrıca kutunun içinde Taemin'in ağzından bir not vardı , birde kutunun içine kalp şeklinde giden ışık döşemişti.
( Bu kızlara bayılıyorum ama beeeeeeennn *-* )
Esma memleketine gitmiş ve gelememişti. Ama olsun onu çok seviyorum. İlk başta gelmediği için surat asmıştım ama dayanamadım ve surat yapmayı bıraktım. Hepimiz o gün SHINee'yi yiyip bitirmiştik. Ben SHINee'yi gördüğüm zaman hep "yerim siziiiiii beeennn", "oyss yerim yerum yirim siziiiiiiiii " diye kendi kendime konuşurdum. En azından o zaman bir hayalim gerçekleşmişti bile...
^-^
_____________________________

İşte böyleydi o günüm. Öyle mutluydumkiiiiiii ^-^
Ya şimdi .....
Yanımda kimse yok . Zaten kolay arkadaş edinemem . Yalnızım.....

Neyse içimi karartmayayım daha fazla. Bu sabah profesör yarın yurt dışı eğitimi için seçilen öğrencilerin açıklanacağını söyledi.
Aaahhh korkuyorum. Ama korkmamalıyım zaten önemsenmiyorum. En azından başka bir ülke görmüş olurum.
Aaa birde bu seçilen beş öğrenci aynı ülkeye gitmeyecekmiş . O.O . Neeee !! Yani beş farklı ülkeye mi gideceğiz !! Ottokee ×_×
Tek başıma başka bir ülkede off...
Ama pozitif düşünelim biraz belki ben seçilmem...
××××××××______×××××××××

^ SHIN MIN TAE ^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin