27 Mayıs 2020

51 5 2
                                    

Birkaç gündür günlüğümü ekiyorum . Yazamadım sevgili günlük . Hastaydım nabıyım . Ama bugün yazıyorum . Çünkü bugün okula gittim :(

Çok fazla kişi durumumu sormadı -_- Neyse..
Herzamanki gibi geldim okuluma . Gelince bahçede bir grup kalabalık gördüm . Yaklaştım . Aralardan öne geçmeye çalıştım . Ama yapamadım . Tabi zürafa boylu arkadaşlarım yüzünden hiçbir şey göremiyordum . Oradaki bir kızı dürtüp ne olduğunu sordum . Bana bir çekiliş olduğunu söyledi . " Ne çekilişi ? " der gibi bir bakış attım . Kız zekiymiş hemen anladı . Yabancı bir ülkedeki iyi bir üniversitede okuma fırsatı sunuyormuş bu çekiliş . Türkiye'den sadece 5 kişi gidecekmiş . Yani çekilişte çıkan 5 kişi . Hangi ülke olduğu bilinmiyormuş .

Tüm Türkiye'den sadece 5 kişi mi ? (?)(!) Seçilenler çok şanslı olacaklar ne güzel :(
Bende katılırdım ama malum ailem......
Keşke o universite Güney Kore'de olsaa :')

Umutsuzca sınıfıma gittim . Sınıf boştu . Sadece birkaç kişi vardı . Yerime geçip oturdum . Boş boş bakarken okula ilk geldiğimden beri iyi öğrencisi olduğum profesör ( Ki bu teyze beni çok sever . Korefanısı olduğumuda bilir . ^-^ ) telaşla sınıfa girdi . Sınıfa hızlıca baktı . Gözüne beni kestirdi ve yanıma hızlıca gelmeye başladı...

Yanıma geldi hemen konuşmadan kaldırdı sürükler gibi bir yere götürüyordu . Hocaaaaamm diye bağırdım ama yok kadın durmuyo . Çattık yaa -_-

Bir salona girdik . Salonda çok ciddi görünen adamlar vardı . O_o Bizim profesör hemen masa başında oturan bu adamların yanına sürükledi beni . Adam " Nerede kaldınız dünden beri bekliyoruz sizi ! " dedi . Hoca " Afedersiniz onu bulamadım geciktik ." dedi . Hiçbir şey anlamadım o_O
Adam hemen resmi bir evrağa benzeyen bir kağıt çıkardı . Profesör , gösterdiği yeri imzalamamı istedi . Kağıdı okumak istedim . Bilmeden biryere imza atmam . Profesör ona güvenmemi istedi . Onayladım . Zaten iyi biri bizim hoca güvenilir . Kağıdı okumadan imzaladım . Oradaki adam teşekkür ettikten sonra salondan çıktık .

Hocaya neler olduğunu sordum . Önce beni azarladı . Kaç gündür nerede olduğumu sordu . Hasta olduğum için annemin okula göndermediğini söyledim .

Sonra sorduğum soru için açıklama yapmaya başladı :

Bu adamlar çok üst derecede bilginmiş . Ciddiliklerini hiç bozmazlarmış . Ayda yılda ve hatta bazen on yılda bir bazı okulları ziyaret ederlermiş . Şanski bu yıl bizim okulu seçmişler . Özel şirket gibi bir şey değilmiş bu . Devlete bağlı çalışıyorlarmış . Türkiye'den beş öğrenci yurt dışında eğitim görecekmiş . Ancak talep çok olduğu için çekilişe karar verilmiş . Bakçedeki kalabalık bu yüzdenmiş . Bahçedeki adamlar başvuru formlarını dağıtıyor , okulun içindeki adamlar ise başvuruları onaylıyormuş .

Bu adamlar dünden beri buradalarmış . Bizim hoca da bu yabancı ülke olayını duyunca aklına hemen ben gelmişim . Beni o gün aramış aramış aramış .....
Ama bulamamış . Çünkü evde yatıyordum -_-

Beni bulamayınca bu fırsatı kaçırmayayım diye benim yerime başvuru yapmış . Adamlar başvuru formunu onaylamak için benim imzamı , kimlik numaramı vs. istemişler . Hoca bunları bilmediğini söylemiş . Adamlar böyle kabul edemeyeceklerini öğrencinin gelmesi gerektiğini söylemişler . İşte şimdi de kağıdı imzaladım kimlik numaramı da okul kaydımdan bulmuşlar zaten .

Hoca dünden beri adamları oyalıyormuş bu yüzden beni aceleyle oraya götürmüş . Formu onaylatmak için .

Neeeee ? Eğer çekilişte ben çıkarsam başka ülkeye mi gideceğim ??? Banane yaa ben Güney Kore'den başka yere gitmeeemm :( Offf....
Al işte imzaladık bi kere :( Gidecez artık ...
Belki çekilişte ben çıkmam ve kurtulurum >_<

Birkaç gün sonra sonuçlar belli olacakmış...
Bekleyecegiz....

^ SHIN MIN TAE ^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin