فصل خامس

38.2K 67 14
                                    


رغم عنف و بشاعة الموقف الحركة دي غيرت فيا كتير ففعلا حسام وهو بيدخله قولت أهة متعة زي اللي بقولها مع جوزي , فمحمد قال وهو بيضحك ايوة بقى ورينا الشغل حسام دخله كله للآخر ووقف شوية وانا ببص لمحمد كأني بترجاه ميقولش لحد مش عارفة ليه وهو بيغمزلي وبيقولي ايه رأيك حلو ولا ايه , فحسام طلعه براحة ودخله براحة وانا ببص لمحمد وبقول آآآه بمتعة و ألم عشان كنت مضيقة كسي بشكل تلقائي , فحسام قالي يلا بقى هو خلاص دخل , وحسام بيحضني وصدرة بلمس صدري لقيت نفسي تلقائي برقع رجلي اكتر وبحضنه برجليا ومحمد يقولي والله مبسوطة وبتشتغلينا , وحسام بدأ ينيكني جامد وانا بدأت ارجع مبسوطة تاني وبقول آهات بقى فيها متعة كبيرة , وغمضت عيني وحسام بينيكني بسرعة وانا اللي يشوفني كأني مع جوزي أو حبيبي مش مع واحد بيغتصبني .

فجأة حسام بدأ ينيك بسرعة وطلع بتاعه ونزلهم على كسي وبطني ومحمد جاب مناديل من جنبه ومسح لبن حسام وانا نسيت الإغتصاب و العياط وببصلهم بجراءة .

محمد كان بيمسح اللبن وماسك زبه وبدين جه مكان حسام ودخل زبه مرة واحدة وانا بقول ااااه براحة فضحكو عليا وحسام قال حتة لبوة يخرب بيت امك , انا متعودة على الألفاظ دي مع جوزي لكن كان إحساسها مختلف ساعتها إنها كنت حقيقية فعلا مش للمتعة وبس , أنا فعلا كنت مستمتعة بدأ محمد ينيكني جامد وحضني ولحس رقبتي وانا بخربش ضهره وهو زبه في كسي بصراحة كنت مستمتعة اوي وهو بينيكني مقدرتش أخبي اني مستمتعة وهو بيهمس في ودني بيقولي مبسوطة متنكريش دة انتي كسك غرق السرير , وهو بيتكلم وبينيكني بسرعة وبدأ يمد ايده يدعك خرم طيزي بالماية اللي نازلة من كسي .

وانا مسكت طيزه بتلقائية وشديته ناحيتي عشان يدخله جامد للآخر وهو كان متجاوب معايا فبدأ يطلعه ويدخله جامد مرة واحدة هو عارف ان الحركة دي بتجنن اي ست وفجأة حسيت اني قربت أجيبهم فمسكت طيزه وخليت زبه جوة كسي للآخر وبدأ جسمي يترعش وهو حس بكدة فناكني بجنون فجأة وصوت لحمه بيخبط في لحمي عالي وانا بترعش وهو بيجيبهم جوة كسي ووطلعه فجأة عشان محملش وكمل الباقي برة وانا لسة بترعش وبعمل حركات تلقائية فاضحة متعتي كنت وهو بيجيبهم بدعك حلماتي وبعدين نمت بعد ما ناكوني عريانة قدامهم شوية وهما خرجو وانا أخدت هدومي وخرجت قدامهم في الصالة عريانة عادي بقى ما هما لسة نايكيني ودخلت على الحمام من غير ولا كلمة , كانت الساعة بقت واحدة وانا بخرج من الحمام وهما قاعدين لسة مش بيكلموني ولا حتى بيكلمو بعض .

وبعدين وانا داخلة الأوضة محمد قالي استني يا سامية , انتي مكشرة ليه انتي اتبسطتي وكان واضح عليكي , فقولت له المتعة متبقاش بالطريقة دي , فحسام قالي طالما اتبسطنا كلنا تبقى دي إحدى طرق المتعة , ومحمد قاله وهو بيولع سيجارة حشيش تانية وجهة نظرنا هتفضل ديما هي اللي صح , قولت له وجهة نظر ايه بعصبية , فقال لي انا وحسام متفقين ان السكس ممتع بكل الطرق بس احنا نسيب نفسنا للمتعة , احنا شربنا كتير على فكرة عشان نتجرأ ونعمل اللي عملناه معاكي بس انتي اتبسطتي ومد ايده مسك صدري , وانا قولت له وانا مستمتعة بمسكته ودة معناه ايه بقى , فقال لي معناه اننا في مجتمع متخلف والموضوع يطول شرحه المهم متزعليش الموضوع اكبر من مجرد رغبة جنسية إحنا كنا بنثبت نظرية بنفكر فيها واتأكدنا إنها صح متزعليش يا كتكوتة وطبطب على وشي بحنية حقيقية وقال لي انتي مش هتفهمي كتير من اللي احنا بنقول له بس متخليش تأنيب الضمير يفسد متعة اللي حصل انهاردة .

كلامه كان مش مفهوم اوي بس فكرت فيه كتير بعد كدة لقيت ان فعلا المتعة اللي متضرش حد ايه المشكلة فيها انا كنت فاكرة انهم بيضروني وبعيط بس لما سبت نفسي للمتعة اتبسطت , السكس سكس في كل الأحوال .

عدت مشكلتي مع جوزي بسرعة عادي ورجعت الحياة طبيعية قدام الناس بس أنا اتغيرت كتير , مش زعلانة ولا متضايقة بالعكس حاسة ديما بإثارة بسبب اللي حصل ومش مكسوفة إني أصارح نفسي بإني نفسي دة يحصل تاني .

لقد وصلت إلى نهاية الفصول المنشورة.

⏰ آخر تحديث: Feb 16, 2023 ⏰

أضِف هذه القصة لمكتبتك كي يصلك إشعار عن فصولها الجديدة!

أغتصاب زوجهحيث تعيش القصص. اكتشف الآن