7

3.9K 231 124
                                    

vahamir: jüri vardı bugün. 

vahamir: dün gece geç saatlere kadar hazırladığım projemi sundum. 

vahamir: o kadar beğendilerrr ki. 

vahamir: çokk mutluyumm. 

ardendrn: Aaaaaa 

ardendrn: Çok mutlu oldum senin adına. 

ardendrn: Tebrik ederim. 

vahamir: teşekkür ederiim. 

vahamir: ne yapıyorsunn? 

ardendrn: Spordan çıktım eve geçiyorum şimdi. 

ardendrn: Sen ne yapıyorsun? 

vahamir: evdeyim birazdan kafeye geçeceğim. 

ardendrn: Akşam çalışacaksın yani. 

vahamir: aynen. 

vahamir: senin akşam için planın var mı? 

ardendrn: Arkadaşlarımla dışarı çıkacağım. 

vahamir: kaç gibi dönersin eve? ona göre dışarıda yazıp da rahatsız etmeyeyim seni. 

ardendrn: Saçmalama Vaha. Sen yazınca rahatsız olmuyorum. İstediğin vakit yazabilirsin. 

vahamir: emin miyiz? 

ardendrn: Evett. 

ardendrn: Bir şey soracağım. 

vahamir: sendeyim. 

ardendrn: Bir arkadaşım var, biriyle konuşuyor. Çocuğa karşı neler hissettiğini tam çözememiş ama onunla konuşmaktan keyif alıyor. Karşısındaki kişinin duygularından da tam emin değil çünkü çoğu şeyi şakaya vuran bir tip. Ayrıca arkadaşımı eski sevgilisi rahatsız ediyor, kafasını karıştırıyor. İki arada bir derede kalmış durumda. 

ardendrn: Sence ne yapmalı? 

vahamir: eski sevgilisi ne tür bir kafa karışıklığı yaratıyor? 

ardendrn: Arkadaşım onu çok sevmişti. İlk aşkıydı.  Delicesine seviyordu onu. Ama eski sevgilisi arkadaşımı aldattı. Şimdi arkadaşım ondan nefret ediyor ama ilk aşkı olduğu için ona karşı bir zaafı var sanırım. Ondan kopmaktan korkuyor. 

vahamir: belki de arkadaşın ondan kopmaktan değil de yeni birine yeni hisler beslemekten korkuyordur. 

ardendrn: Nasıl yani? 

vahamir: dedin ya eski sevgilisinden kopamıyor diye, aslında kopamamak değil, konfor alanından çıkmak istemiyor. onu eskiden seviyordu evet ama şu an ondan nefret ediyor. eski aşkı ve sevgisi tamamen kaybolmuş. arkadaşın bunun farkında değil. eski sevgilisi alıştığı ve yadsımadığı biri. konfor alanı. ona karşı hala zaafı varmış gibi hissediyor. konfor alanından çıkıp başka birilerine aşık olmayı, birilerine yeniden güvenmeyi istemiyor. zaaf olayı falan tamamen yalan. sadece güvenini kaybetmiş. 

vahamir: bana kalırsa arkadaşın korkmamalı. konfor alanından çıkıp eski sevgilisini geride bırakmalı. eski sevgilisinin amacı bu zaten, onu başka insanlardan uzak tutup tekrardan kandırmak. arkadaşın buna kanmamalı. gerekiyorsa engellesin eski sevgilisini. hiç umursamasın. ayrıca arkadaşın şu an konuştuğu kişiye duygularını belli ederek onun da duygularını çözmeye çalışsın. birilerine şans vermeden neler olacağını göremez. hayat deneme-yanılmadan ibaret. korkmasın güvenmekten. 

ardendrn: Hey hey psikoloji okuyan benim burada. Ne bu insan psikolojisi çözümlemeleri?

vahamir: hahahahahahhahaha

vahamir: mükemmelim ama değil mi? 

ardendrn: Çoooook. 

vahamir: sağol canım imza verebilirim. 

ardendrn: Şımarma. 

vahamir: tamam balım. 

ardendrn: Bana neden balım diyorsun? 

vahamir: rahatsız mı oluyorsun? 

vahamir: istersen demem. 

ardendrn: Hayır hayır ondan değil. Sadece nedenini merak ediyorum. 

vahamir: he şey ya. 

vahamir: bal gibi çocuksun. 

vahamir: hafif sarışınsın, güzelsin ve tatlısın. 

vahamir: balsın işte. 

( evet klasik arden kalakaldı yine.) 

vahamir: parmakların mı tutuldu? 

ardendrn: Utandım. 

ardendrn: Teşekkür ederim, iltifatların için. 

vahamir: bunlar gerçekler :) 

ardendrn: Arkadaşım tekrardan güvenmeyi deneyecek sanırım. 

vahamir: arkadaşın tekrardan güvenmeyi denemeli, evet. 

vahamir: ayrıca

vahamir: arkadaşın şunu asla unutmasın, 

vahamir: konuştuğu çocuk onu her ne olursa olsun sonuna kadar bekleyebilir. 

 Sarışın çocuk kafasını eğdiği telefondan kaldırdı ve derin bir nefesi ciğerleri arasına çekti. Dudaklarında hafif bir tebessüm vardı. Vaha'yla konuştuğu her an bu tatlı tebessüm dudaklarında yer alıyordu. Nasılını veya nedenini bilmiyordu fakat kendisinden çok uzakta olan bu çocuğa yavaştan çekildiğini hissedebiliyordu. Korkuyordu. Hem de delicesine. Ama aynı zamanda mutluydu. Çekildiği kişinin Vaha olması mıydı onu bu kadar mutlu eden yoksa Vaha'nın bu kadar düşünceli ve nazik biri olması mıydı, emin değildi. Derin bir nefesi daha doldurdu ciğerlerine. Vaha ile olan sohbet ekranından çıkıp üç yeni mesaj bildirimiyle süslenen mesaj sayfasına girdi. 

Koray: Akşam buluşalım, konuşalım bebeğim. 

Koray: Yaptıklarımdan çok pişmanım, seni çok özledim. 

Koray: Seni çok seviyorum. 

Sarışın çocuk kısa bir kahkaha attı ve kendisine daha fazla düşünme şansı tanımadan mesaj sayfasının üst tarafındaki üç noktaya tıklayarak engelle butonuna bastı. Özgürlüğüne kavuşmuş gibiydi. Omuzlarının üzerindeki yük tamamen kaybolmuştu. 

 Şimdi güvenmek için kendisine ve Vaha'ya şans tanıma sırasıydı. 

                             * 

vahaskim bebeğim balım çocuğum evladım seni çok seviyorum. 

CEKET (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin