Page 3 ¤ Jackson Russell

625 52 7
                                    

  
Tam Adı; Jackson Russell

Doğum Tarihi;  08. 05. 1993

Doğduğu Yer; Teksas / Amerika

Cinsiyet; Erkek

 Saç Rengi; Kahverengi

Göz Rengi; Kahverengi

Boy; 1.83

Kilo; 78

Aile; Ronald Russell - Meritdah Russell

Statü; Aktif / Ajan

Bağlılıklar; S.H.I.E.L.D, Amerikan Hükümeti

Jackson Russell küçük yaşta ailesinden gizli olarak SHIELD kuruluşunun sınavlarına katılıp kazandı. Ailesiyle iletişimi olmasada Kate adında kendinden üç yaş küçük kız kardeşine çok bağlıydı.

Eğitimi bittikten sonra henüz on sekiz yaşında sahaya çıkarıldı. Güçlü, çevik ve zekiydi ama tecrübesiz ve gençti de. Kimliğini açık etti ve peşinde koştuğu suçlu kız kardeşini öldürüp kaçtığında ağır bir bunalıma girdi.  İşler SHIELD'dan atılmaya kadar ilerlediğinde Yönetici Fury tarafından uzaklaştırıldı.

SHIELD dışında sakin bir hayat geçirmeye çalıştı. Psikologlar ve terapiler arasında gidip geldi. SHIELD'ın çöküşünden sonra Ajan Coulson tarafından tekrar çağırıldı. Bu sefer öncekinden daha hazır ve güçlüydü.

Çocukluğundan beri Kaptan Amerika ile atılacağı maceraların hayallerini kurdu, Intikamcılar'dan biri olmak hala daha en büyük arzusu. Civil War çıktığında SHIELD'ı bırakıp yer altına indi ve Kaptan'la tanışıp iş birliği yaptı. Savaşın sonunda Steve Rogers'ın ölümüyle tüm herşeyi bırakıp kayboldu.

Kısa bir süre sonra Maria Hill tarafından bulundu ve bir görev teklif edildi. Görevi Rusya'ya gitmek, HYDRA'nın son üssünde neler döndüğünü bulmak ve imha etmekti. Jackson ilk başta bunu kabul etmedi fakat kız kardeşinin katilinin orada olduğunu öğrenince intikam hırsıyla Rusya'ya uzun ve tehlikeli bir yolculuğa çıktı.

Skiller (  Yetenekler / Beceriler)

Yakın dövüşte uzman, her türlü silahı ustalıkla kullanabilir, normal bir insandan biraz daha hızlı ve ikna kabiliyeti var. İnsanları kolaylıkla hipnoz edebiliyor.

Yanından asla ayırmadığı, Civil War sırasında Kaptan'ın verdiği çakıyı ustalıkla kullanabiliyor. Hedefi asla şaşırmaz. Kas yapısı son derece güçlü.

Bilgisayarlar konusunda bilgili. Küçük bir hileyle sistemleri çökertebilir ve kesinlikle kendisine ait acımasızca öldürme yöntemleri var.

¤ İşte yeni karakterimiz sizlerle! Bu ismi sık sık duyacaksınız ;)
Umarım yeni bölümü beğenmişsinizdir yorumlarınızı bekliyoruz. Bize fikirlerinizi yazabilirsiniz. DM kutumuz sizlere her zaman açık!

-Ladies

Fatal Files: LadiesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin