Tam Adı; Arnoldo Adrian Costa
Doğum Tarihi; 12.02.1985
Doğduğu Yer; İtalya - Napoli
Cinsiyet; Erkek
Saç Rengi; Kahverengi
Göz Rengi; Gri
Boy; 1.84
Kilo; 71
Aile; Daniella Costa - Federick Costa
Statü; Aktif
Bağlılıklar; İtalyan Hükümeti, Costa Endüstrileri, A.I.M, T.G.I.S
Arnoldo Costa İtalya'nın en önde gelen ailesinin tek torunu olarak dünyaya gelmiştir. Ailesinin zenginliği A.I.M'e sattığı silahlardan gelmekle beraber Costa'da bunun bilincinde olarak yetiştirilmiştir.
Eğitimi titizlikle yapılan Costa üniversiteye kadar evde eğitim görmüştür. Üniversite eğitimine Oxford'da başlayan Costa oradan Harvard'a geçiş yaparak yüksek lisans ile tamamlamıştır. 25 yaşında babasının trajik ölümü sonrası şirketin başına geçen Costa A.I.M ile olan silah ticaretine devam etmiştir. Bu ticaret Kızıl Savaş'taki dağılmaya kadar devam etmiştir.
Savaş sonrası dağılma ile şirketin gelir kaynaklarında büyük bir düşüş gerçekleşmiş ve şirket batma noktasına gelmiştir. İflasını duyuracağı sırada T.G.I.S'in yardımı ile tekrar şirketin durumunu düzeltmiş ve Felix Black'in en güvendiği adamı ve destekçisi olmuştur.
Kinci, ukala ve alaycıdır. Keyfine düşkündür ve tam bir playboydur. Kendine yapılan yanlışı asla unutmaz.
Skiller (Yetenekler/Beceriler)
-İşi gereği her tür silahtan anlar.
-İngilizce, İspanyolca ve Fransızca bilmektedir. Bunun yanı sıra silah ticaretlerinde kolaylık için Arapça, Çeçence ve Gürce'de öğrenmiştir.
-Üst düzey ikna ve oyunculuk yeteneğine sahiptir.
-Konuşma yeteneği aşırı gelişmiştir, insanları alayla kızdırabilir, kendine saldırttırabilir, baştan çıkarabilir, hedef şaşırtabilir veya bir topluluğu kısa sürede gaza getirebilir.
-Çok iyi yalan söyleyebilir ve yalan makinesinden geçebilir.
-Ultra-fotoğrafik hafızaya sahiptir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fatal Files: Ladies
AléatoireLadies On Fire'ın ek kitabıdır. - Karakter dosyaları - Kesitler - Ekstralar ¤LadiesOnFire¤