Page 13 ¤ Mason Knox

74 10 0
                                    

Tam Adı; Mason Gabriel Knox

Doğum Tarihi; 16.04.1987

Doğduğu Yer; Amerika - San Francisco

Cinsiyet; Erkek

Saç Rengi; Koyu Kahverengi

Göz Rengi; Mavi

Boy; 1.84

Kilo; 77

Aile; Sydney Knox - Edward Knox - Rosalie Knox(Kız kardeş)

Statü; Aktif / Suikastçi

Bağlılıklar; Amerikan Hükümeti, CIA, S.H.I.E.L.D, T.G.I.S

Mason Knox orta halli bir ailenin 2. çocuğu olarak dünyaya gelmiştir. Kendisinden 2 yaş büyük öğretmen bir ablası vardır. Maddi sıkıntılarla dolu bir çocukluğun ardından yüksek bir puan ile polis lisesine girmiştir. Orada başarılı bir öğrencilik geçirdikten sonra akademiye girmiştir.

Akademiye girdikten 2 yıl sonra polis olma kararından vazgeçip CIA ajanlık sınavlarına girmiş ve sınav 2.si olarak çıkmıştır. Zekası ve çevikliği ile okulda herkesin taktidirini kazanan Mason bu şekilde S.H.I.E.L.D'ın dikkatini çekmiş ve oraya geçiş yapmıştır. 

Eğitimini başarı ile tamamladıktan sonra saha ajanı olarak atanmış ve ekibi ile oldukça başarılı işlere imza atmıştır. Bu dönemde S.H.I.E.L.D'ın bilim departmanında görev yapan Lea Lindenberg ile tanışmış, tanıştıktan kısa bir süre sonra da ilişkileri başlamıştır. 

Bu ilişki Kızıl Savaş'ta Mason'ın kaybolmasına kadar sürmüştür. Her ne kadar kayıtlara kayıp vakası olarak geçse de, Mason aslında kalan Hydra askerleri tarafından esir alınmıştır. Esir alınışının üzerinden çok geçmeden Hydra ve A.I.M kalıntıları üzerine kurulmuş T.G.I.S himayesine geçmiştir. 

Örgüt lideri Felix Black geçmişinden dolayı onun faydalı olacağını düşünmüştür. Üzerinde çeşitli psikolojik baskı ve işkence kullanarak kendi özel suikastçisi haline getirmiştir. 

Skiller (Yetenekler/Beceriler) 

-Sıkı bir ajanlık eğitiminden geçtiği için birçok silah, bıçak kullanımı ve dövüş sanatlarında (taekwando, ju jitsu, boks, judo, MMA Fighting) oldukça ustadır. 

-Orta derecede hacker.

-Zor koşullarda hayatta kalma konusunda uzmandır.

-Usta bir keskin nişancıdır, %96 oranında hedef indirme potansiyeline sahiptir.

-Gürce, Azerice, Çeçence, İspanyolca, Almanca ve İsveççe bilmektedir.  

  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fatal Files: LadiesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin