Zero'nun ağzından;
Saat 8.34 de yola çıkmak için hazırlanmaya başladık.Toby mutfaktan bağırdı.
-Lanet olsun çok mükemmelim.Bensiz gezi mi olur.Tabii ki ben de geliyorum.
-Eh bari ben de geleyim.En azından şu salağı gözümün önünden ayırmam sağı solu belli olmuyor piçin.
dedi Clockwork.
-Ben de geliyorum.Kansız boyama yapılmaz değil mi? Ange,sen de geliyorsun.
-Helen beni o lanet sürtükle yüzleştirme.
Toby'e fısıldadım. "Kim bu lanet sürtük?"
Toby,koltuğa ayakları duvara gelecek şekilde uzandı ve anlatmaya başladı;
-Nurse Ann,çok taş bir kız.Saçları upuzun,kıpkırmızı off offf.Vahşet..ayrıca çok se...
Clockwork bıçağı ağzına fırlattı ve "Lan senin yanında sevgilin var."
-Sen ondan çok daha seksisin Clocky.Ama sçaın kırmızı değil.Yazık."
Clockwork sinirle Toby'e doğru koşmaya başladı ki Angie onu çağırdı.Clockwork;
"Toby sakin dur iki dakika amk."dedi ve yukarı çıktı.Toby devam etti.
-Herneyse devam ediyorum.Slender'ın en güvendiği sağ koludur.Slender tüm pis işlerini ona yaptırır.Slender,onu proxy'den ayrı yetiştirdi çünkü kız o kadar güzel ki ya benim,ya Hoodie' nin ya da Masky'nin ona göz koyacağını biliyordu.E adam haklı da.Masky ona şu an deliler gibi aşık.Ama kız işinde çok ciddi.Masky e bakacağını sanmıyorum.Ki Masky'nin tipi öyle rezalet değil.Ayrıca o bir hemşire,iyi testere kullanır,kafasını kopararak gezer genelde.Ha bir de Judge Angels'ın düşmanı.Nedenini kimse bilmiyor.
"Sen de mi proxydeydin?" Dedim.
-Hala öyleyim.Sadece burada kalıyorum.Oranın yolu çok ağaçlık ve her ağaçta Slender'ın kağıtları vardır.İnan bana çok eğleneceğiz.
Puppeter "Hadi arabaya."diye bağırır.Hep birlikte arabaya bindik.Koltuğun başına Toby geçti.Onu ordan çekip arkaya fırlattım."Bana çok kolay alışan birini ilk defa görüyorum.Aramıza cidden hoşgeldin." Dedi bana ve yumruk çaktık.Öne Bloody Painter geçti.Arabayı Puppeter kullanacaktı.Gözlerini kapattı ve odaklandı ve arabayı sarı iplerle kullanmaya başladı.Ne yalan söyleyeyim,çok tatlı duruyor şu anda.Evet yola çıkmıştık.Müzik açıldı ve çok eğlenceli bir hava vardı.Tek Helen biraz durgun gibiydi.Köşeye sinmiş,kurşun kalemin ucunu kana bulayıp defterine bişeyler karaladı.Tam 11 dk sonra müthiş bir şaheser duruyordu.Merakla
-Ne zamandan beri çiziyorsun?
-3 yaşında burnum kanadı.Fazla konuşkan bir çocuk değildim.Kimseye söyleyemedim.Oturdum bir köşeye,cebimde de buruşmuş bir kağıt vardı.E napayım burnumdan kağıda damladıkça ben de şekiller çizdim.Hoşuma gitmişti.İlk o zaman çizmeye başladım.Ya sen?
-Küçükken bir şeyler karalardım ya.
-EVET GENÇLER YANIMIZDAKİ AĞAÇLAR MEŞHUR SLENDER AĞAÇLARIDIR.ÇOĞU AĞAÇTA MÜKEMMEL SLENDY KAĞITLARI VAR.
-Toby,bunları biliyoruz.Şimdi sana waffle veriyorum susacaksın tamam mı?
-Zero,eğlenceye hazır ol.Sana mükemmel beyin
gücümle geleceği söyleyeceğim.Jane,Jeff'i kovalayacak.
-Toby bu hep oluyor.
-Aa.I'M BACK BİTCHES !!! TEOG BİTTİ LAN SONUNDA ! MATEMATİKTEN 3 YANLIŞ ÇIKARDIĞIM İÇİN SEVİNÇTEN AĞLADIM AMK 7 YANLIŞ BEKLİYODUM DFHSHL. EVET UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.DİĞER BÖLÜMDE JEFFCİĞİM OLACAK ZUHHAHAH.(yeni bölümü sormuşsunuz hep,teşekkür ederim.sizi seviyorum <3)
-not:sıkılan olursa mesaj panoma mesaj gönderebilir her konudan konuşabiliriz ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Team 0
HorrorCreepypasta karakterleri 2 gruba ayrılmıştı.Her grupta birbirinden tehlikeli kişiler vardı.Peki ya maskeleri daha ne kadar saklayabilirdi gerçeği?