Hepinize merhaba die girdim videoma fakat saniyeler sonra kayıtı kesıp tekrardan düsündüm ve cama çıkıp nefes aldım.. Herşey üzerime gelirken ben nie bir özür videosu çekmek zorunda kalmıstım hala anlamıs değilim ama işler yoluna girmediği sürece ben sinirden patlayacak duruma gelecektim bunu çok iyi biliyordum. (YAŞANANLAR) Bugün günlerden pazar, bugün bir şirkete yeni katıldım tabi pek isteyerek değil ama sonuç olarak katıldım mı katıldım. ilk günden şirkete çıkışmam evet biraz saçma gelebilirdi ama haklı olduğumu düşünüyordum. İlk günden benden bu kadar çok bilgi istemeleri ve geçmiş acılarımı hatırlamama sebep olan sorular olduğu için biraz onlara çıkısmam oldukça doğal olsada hala beni tanımamaları kendilerini halkı düşünmelerine sebep olmuş olabilirdi. İlk gün şirkete gittim ve benden Bartu Beyin odasına geçmemi söylediler ve bende dediklerini yaparak odaya geçtim. Ama sanki beni o odaya değil yandaki sürekli bana bakan adını bilmediğim odaya yönlendirmeleri gerekiyormuş gibi hissettim çünkü adam kapıyı vurup içeri girmeme rağmen bana göz ucuyla bile bakmamıştı ve bu ne garip ki benim sinirimi bozmuştu . Her türlü o odaya girdiğimde gözüme odadaki masanın açık olan kapağının içinde bulunan bir çift kırmızı topuklu ayakkabılar çarpmıştı . Sonunda Bartu Bey konusmaya basladığında benle anlamadığım bir şekilde göz göze gelmemeye çalışıyordu . Ben onun gözlerinin içine bakarken bi anda bana "neden beni süzüyorsun, yoksa ilginimi çektim? " dedi.Konuyu kapatmak istercesine ona "beni size yönlendirdiler,Bartu Bey" dedim ve kafasını bana çevirip gözlerimin içine baktı "Heh ,sanırım selin hanım sizsiniz"diyince neden böyle bir tepki verdiğini anlamadan bana bir soru yöneltti.Beni benden alan kısım işte şimdi başlıyordu. "Niçin bu şirkete girmek istiyorsunuz"Bartu. Buna kaba olsada verecek bir cevabım vardı, "Bazı işlerimi yola sokmak için gereken tek şey para " dedim ve vereceği tepkiyi bekledim. "Anladım" Bartu. "Peki ailenizde kimsiniz ve kaç kişi yaşıyorsun." Bartu. bi anlık sinirle cevap vermek için ağzımı açtığımda içeriye tanımadığım yirmili yaşlarda sarı saçlı, zayıf bir kadın girdi."Nasılsın ,Bartucum. "dedi. Sorunun ve kızın Bartucum demesinden gereksiz yere daha fazla sinirlendim ve içimden "Sakin ol selin.sakın yapma sırası değil,sakın kızın saçına yapışma " diyordum. "Cansu işim var ne söyleyeceksen söyle " Bartu. içimdeki sinir bir anlık gitti ve içim kıpır kıpır oynamaya başladı." ee şey diyecektim , bu geceki görüşmede giyeceğim kırmızı topuklu ayakkabılarımı hallettinmi " Cansu . deliriyordum nedenini belmeden hemde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vişne Kurusu
Roman d'amourBazen aşklarda girilmez sokaklara çıkabilir işte bu çıkmaz sokakta birbirlerini bulan ve imkansız olaylara tanık olan selin ve bartunun hikayesi...