(Arkadaşlar kitabımı arkadaşlarınıza önerin kitabının okunmasını istiyorum şu an 10 11 kişi okuyır yükseleceğine inanıyorum eğer bu kitabı 5 ve ya 6 yıl sonra okuyorsanız belki o zaman kitabımı birçok kişi okumuş ve kitabım tanınmış bir kitap olacak olabilir teşekkürler beni dinlediğiniz için bal peteklerimm)
Gözlerimi açtığımda başımda duran bir çocuk gördüm diğerleri neredeydi aklımda bunun gibi birçok soru yankılanırken
"Hey beni duyuyor musun yoksa sağır mısın?!"
Dedi çovuğun saçlarının alt kısımları neden maviydi"Hey beni duyuyor musun?!"
Tekrarladı o sırada kendimi kafamdaki sorulardan aldım o aptal iç ses beni yoruyordu gerçekten"Seni duyuyorum"
Dedim çocuğun kucağından kalkarken"Eğer seni çekmeseydim ölecektin"
Dedi ama haksızda sayılmazdı korkmuştum korkuma yenikdüşmüştüm anksiyetem yüzünden miydi acabaSenin aptallığın
Dedi içsesimSensin aptal
Bana cevap verme
Dedi gereksiz iç sesim beden onu dinliyordumki zaten"Sen hep derinlere dalıyorsun birşey yapmak lazım"
Dedi mavi kafa"Adım Mavi"
Dedi isim konusunda haksız değilmişim Mavi kafa vardı sadece o kadar yani haksız sayılmazdı hep derinlere dalıyordum"Gücüm buz numaram 101 peki seninki o 278 numaralı kız veya erkeği bulmayı çok isterdim kız ise büyük ihtiamalle sevgilimdi"
Aynen aynen Oğuz varken seninle olacaktım zaten bu çocuk gerçekten aptaldı"Gücüm- ehm benim gücüm şey"
"Ney?"
"Şey- ıhmm şey"
"Ney??"
"Ihmmm şey iyileştirme gücüm var ve numaram 35"
Yalan söylemek zorundaydım kim bilir 278 olduğumu öğrendiğinde ne yapardı parayı duyunca delirmiş miydi acaba"Konuşman uzun sürdü"
Dedi kendime geldim"Evet, sende parayı duydun değilmi 10.000 dolar az para değil ve eğer takımla gidersen kişi başı veriyorlar ama insanalr tekbaiına ünlü olmak ve parayı kazqnmak için insanları öldürüyor çıldırıyorlar"
Dedim tepkisini ölçmek için"Ah evet maalesef öyle adını söylemedin hâlâ"
Dedi ismimide yalan söylemek zorundaydım galiba"MONAAAA"
diye bağırdı biri o sırada bu ses tanıdık geliyordu sonra uzaktan biri belirdi yok bunlar beş kişiydiler Deniz, Ateş, Arda, Oğuz ve Işıl çok mutlu oldum omları gçrüdğümde hemen yerimden kalktım ve koşarak Deniz'e sarıldım ve Arda, Ateş, Oğuz'da bize sarıldı geri çekildik kollarımız açtık ve hepbirlikte sarıldık"Korkuttun lan bizi şerefsiz"
Dedi Arda"Sizde beni tek kaldım sandım"
Dedim bende"O çocuk kim?!"
Diye sordu Oğuz"Ona gücümün iyileştirme gücü olduğunu ve numaramın 35 olduğunu söyledi çünki bana 278 eğer kızsa kesin bana aşık olurdu dedi"
"İyi yapmışsın bizim yüzümüzden adını biliyor daha dikkatli olmalıyız"
Dedi Oğuz ve çocuğun yanına gitti Mavi kafayı yerden kaldırdı çocuk buz gücü ile bir kral tacı yapıp başına koydu Ateş güzücünü kullanıp tacı eritti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ
ActionUyandığında kendisini bir odada bulan Mona öncelikle odadan çıkıp dışatıda onun gibi bit kaç oda daha olduğunu görür ve bir anons sesi duyar ve anons sesinde şöyle denmektedir "hepiniz uyandınız ama dışarıya çıkmaktan korkuyoraunuz biriniz korkmuuor...