"Çocuklar! B-ben 278'im!!!"
Dedim ve hepsi bir anda bana baktı şaşkındım ve karanlıkta birbirimiz görmemiz oldukçada zordu bir anda Deniz in kokunu tuttum ve bana garip bir şekilde baktı resmen ağlayacaktım o kadar korkmuştum ki ya bana birşey olursa gücümü kullanmaya başladığımda ölebilir mişim kitapta kodların güçleri yazıyordu"Hey şuna bakın gücüm Ateş gibi şeyleri kontrol etmek şaşırdımmı Hayır" dedi Ateş
"Benimkide 168 olduğuna göre vay Hava elementlerden bizimki Ateş"
Dedi Arda"Bana Su gelmiş"
dedi Deniz, hemen Oğuz"Bana kesin Toprak gelmiştir"
diyip kitaba baktı"260"
diye mırıldandı en yakınında ben olduğum için saydığı herşeyi duyuyordum bir anda"Bana iki güç verilmiş?!"
Dedi ve hepimiz Oğuza baktık"Ne gücü" diye sordu Ateş
"Toprak ve görünmezlik"
Ben ise hâlâ uçmaya devam ediyordum"278 e baksanıza"
Dedim ve Oğuz birden sonra gitti en son sayfada olmalıydım çünkü son denektim ben"Nasıl olabilir!!"
Dedi Oğuz ve ben biraz ileriye gelemye çalıştım deniz tutup kendimi ileriye attım Oğuzun yanına daha çok yaklaşmıştım ve yüzden fazla güvümün olduğunu keşfetmiştim ve ölmem an meselesiydi bu güçlerden birkaçını biraz kullansam ölebilirdim"Çocuklar!!"
Dedim ve hepsi bana baktı"Ben bu güçlerden birazını kullansam ve hepsinde saçım biraz biraz beyaza dönse Ölürüm?!"
Dedim ve hiçkimse açıklama bulamamıştı oldukça korkmuştum itirafta ediyordum"Hayır ölmezsin"
Dedi Oğuz"Çünkü sadece ana gücünle saçın beyazlayıp parlar"
Dedi ve"Bu nasıl olabilirki?"
Diye sordu bir anda Ateş"Evet Ateş haklı bu qqqnasıl olabilir sonuçta onun yüzden fazla gücü var"
Dedi Arda"Ana gücü Ölümsüzlükmüş"
dedi yani ölmeyecek miydim"Nasıl yani ölmeyecek miyim?"
Diye sordum"Orasını bilmemem burada ne yazıyorsa onu söyledim gelin birde kendiniz bakın"
Dedi ve hepimiz kitaba baktık"Oğuz haklıymış yani biz ölsekte Mona ölmeyecek"
Dedi Deniz"O naısl laf ya ben sizin ölmenize izin verir mi- AĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAAAAAAA"
Çığılık atmamla yere yapışmam bir olmuştu galiba artık uçmuyordum Oğuz ve Ateş beni kaldırmak için ellerini uzattılar onlara bakıyordum ki Deniz aralarına girip onaları itti ve beni çekip kaldırdı"İyimisin"
Oğuz ve Ateş beraber söylemişlerdi"Ah, Evet iyiyim aptal gücüm beni yarı yolda bıraktı sadece"
Dedim ve gülüştük ardından buradan çıkmak için yol aradık Arda'nın mükemmel espirileride dahildi bu aramalarımızda Arda birden çığılık attı"WAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAAAAAĞĞ
GOTÜĞHMM :( "
diye haykırdı bizde ciddi birşey oldu diye korkmuştuk Arda'nın yanına gittiğimde Ateş Ardaya"Oğlum sen mal mısın"
Dedi ardından"Benimkide soru mu tabikide malsın neyse tut şu elimi de çıkarayım seni şuradan"
Dedi Ateş"Ama ben ne yaptım ya buraya girmek benim suçummu sarmaşık gardaş yüzünden oldu"
Dedi ardından Arda tekrar bağırdı"ELLERİN ATEŞ GİBİ"
Diye bağırdı tabi buna anlam veremeyip Ateş ve Arda'nın yanına gittik"Ellerimde birşey yok istersen bak" deyip ellerini Uzattığında Ateşin elleri alev verdi ve bir anda uzaklaştı bizden
Denizin yanına gittim"Git söndür onu"
Dedim"Ne?!"
Dedi dediğime anlam verememiş ama bir yandanda anlamaya çalışıyordu"Elementin Su onunki Ateş Su ateşi ne yapar?"
Dedim ve bir anda"Söndürür ama bunu yapabileceğimi sanmıyorum nasıl kullanacağımı bile bilmiyorum"
Ellerini tuttum Ateşe doğru çevirdim"Gözlerini kapat ve Suyu hisset"
Diye fısıldadım kulağına dediklerimi yaptığında Ateş sönmüş ve Deniz gücünü kullanmayı öğrenmişti"BAŞARDIM!!!!!"
diye bağırdı bir sevinçle bir anda dönüp bana sarıldı ve gülümsedim"Evet başardın"
diyip Gülümsedim"Ama ben gücümü kontrol edemiyorum buda komikmi"
Dedi Ateş ve Ateşin yanına gidip aynı şeyleri kulağına fısıldadım dedikleirmi yaptığında kurulanmıştı"Sen nasıl kullanmamız gerektiğini biliyorsun"
Dedi Oğuz"Evet yani bu güç kitabında yazıyordu"
Bir anda diğer kapı açıldı yapmamız gereken gücümüzü nasıl kullanmayı öğrenmemizmiydi, gerçekten bu kadar basit miydi, boşuna burada bu kadar saat beklemiştik bunu bilseydik hemen çıkmış olurduk zaten.
Arda hava gücü ile kendini uçurmaya çalışıyordu Oğuz ise Toprak ve Görünmezlik gücü olduğu için Görünmezlik gücü ile Arda yı korkuttu"Napıyorsun ya"
Dedi Arda ve Yoprak gücü ile deprem yaptı Oğuz, Oğuz kendisi güldü ardından hepimiz yerden kalkıp üstümüzü silkeledik ve Oğuza baktık"Üzgünüm"
Diyip saçını kaşıdı ardından"Tamam artık diğer odaya geçelim"
Dedim çünkü diğer odaya gitmezsek Oğuz burayı başımıza yıkacaktı diğer odaya geçtik...(Arkadaşlar noktalama işaretleri için üzgünüm yazım yanlışıda var olabilir elimden geldiği kadar mükemmel yapmaya çalışıyorum ama zaten kimse okumadığı için devamını getirmek içimden gelmiyor 1-2 arkadaş okumuş diye devamını getirdim okuyan kişiler için teşekkür ediyorum lütfen okunmamız çoğalsın diye elinizden geldiği kadar kitabımı bşaka kişilerede önerin)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ
ActionUyandığında kendisini bir odada bulan Mona öncelikle odadan çıkıp dışatıda onun gibi bit kaç oda daha olduğunu görür ve bir anons sesi duyar ve anons sesinde şöyle denmektedir "hepiniz uyandınız ama dışarıya çıkmaktan korkuyoraunuz biriniz korkmuuor...