Bölüm 3

6 1 0
                                    

Rosé;
Sabah kalktım ve güzel bir kahvaltı yaptım. Sonrada kızlarla haberleşip  sahile inmeye karar verdik.Bikinimi giyip sahile kızların yanına indim uzun zaman sonra çok iyi gelmişti bu tatil bana.  Kızlarla baya bi özlem gidermiştim.Sahilden sonra eve gidip duş aldım sonra annem aradı biraz konuştuk duşun verdiği mayışmayla  uykuya daldım,uyandığımda Yoongi oppa aradı beraber cafeye gittik.

Yoongi:"Rosé tatil nasıl gidiyo istersen seni gezdirebilirim burda."
Rosé:"Uzun zaman sonra böyle güzel tatil yapabildim çok iyi geldi bana vaktin varsa beni gezdirebilirsin." dedim tebessüm ederek. Gezme planı yapmıştık diğerlerinide çağıracaktık bugün birlikte bir alışveriş merkezine gittik sonra diğerlerinide avm'deki restoranta çağırdık.Hep beraber yemek yedik sohbet ettik, yorulunca da eve gitmeye karar verdik kızları eve çağırdım.
 
Rosé:"Kızlar bu akşam bana gelsenize film felan izleriz."
Lisa:"Ben bugün tae ye söz verdim üzgünüm bebeğim."dedi dudaklarını büzerek.
Rosé: "Jisoo unni ve Jennie siz gelseniz evde sıkılıyorum ben ne olur gelin."
Jisoo: "Tabikide geliriz ya kıyamam sana."
Rosé:"Hadi gidelim ozaman.Çocuklar görüşürüz yarın." diyerek diğerleriyle vedalaştık ve eve geçtik. Beraber mısır patlattık ve film açıp izledik.Film bitti sonra kızlarla oyun oynamaya karar verdik.Doğruluk mu Cesaret mi oynayacaktık.Jennie çevirdi bana geldi;

Jennie: "D mi C mi?"
Rosé: "Immm C!"
Jennie: "Ooo cesaret peki şimdi komik bi foto çekip instagram storye at bakalım."
Rosé: "Yaa ama jennie ." dedim ağlamaklı sesle oda bana gülerek zorundasın dedi ve ısrar edip en sonunda çekti ve attı.

Sonra şişeyi jisoo unni çevirdi jennie geldi.
Jisoo:"D mi C mi ?"
Jennie: "Tabikiside C unni oda soru mu."
Jisoo:"O zaman jimine olan aşkını ilan et."
Rosé:"Ne sen jimine yanık misin kızım ne ara benim niye haberim yok."
Jennie: "Ya saçmalama unni yok öyle bişey" dedi ve utançtan kıpkırmızı oldu.
Jisoo: "Söyle kızım ne olcak zaten söylemezsen en sonunda birisi kapcak haberin olsun."
Jennie:" Ya beni reddederse?"
Rosé: " O zaman ya kördür yada aptal hem reddetse ne olacak ki dünyanın sonu değil yani "

Jennie bizim desteklerimizden sonra jimin aradı ve bian evde tepinmeye başladı meğer jiminde ondan hoşlanıyomuş.Onlar adına çok sevindim.

Jennie: "Ya kızlar çok mutluyum ya"
Rosé:"Sakin ol kızım kalp krizinden gidiceksin şimdi. "
Jennie: "Ya sakin olamıyorum sen anlamazsın senin sevdiğin biri yokki."
Jisoo:"Sahi Rosé senin hoşlandığın biri yokmu."   Jisoo unu sorunca bianda gözümün önüne Jungkook geldi ve kalbim hızlandı ne olduğunu anlamadım ben ondan nefret ediyordum.
Rosé:"Yok ya kimden hoşlanıcam ben." dedim kekeleyerek.
Jennie:" Rose yoksa birine mi tutuldun kızım sen."
Rosé:"Yok ya ne alakası var hadi uykum geldi yatalım"
Jisoo:"Neyse şimdilik elimizden kurtuldun ama sonra anlatacaksın" dedi jisoo unni bende geçiştirdim ve sonra birlikte uyuduk sabah kahvaltı yaptık ve kızlar evlerine gitti bende yalnız kaldım ve biraz laptopdan maillerimi okudum. Hava birden kapandı ve yağmur yağmaya başladı. Evden biranda bir ses duydum ve korktum hemen telefonumu almaya odama gittim ve karşımda hiç beklemediğim birisi vardı....


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Until I Found You ♡RosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin