Bu yoongi oppaydı o benim abim gibiydi korede aynı lisede okumuştuk.Hemen koşup boynuna atladım.Onla burda karşılaşmayı beklemiyordum.
Rosé: "Oppa burda ne işin var bana niye haber vermedin."
Yoongi: "Sana sürpriz yapmak istedim kızlarda bana yardım etti"
Rosé: "Demek o yüzden bu kadar ısrar ettiniz"
Jisoo: "Evet yoongi arayıp bizi Roséye sürpriz yapmak istiyorum dedi bizde birazcık yardım ettik"
Rosé: "Liseden beri çok görüşemedik neler yaptın bakalım."
Yoongi: "Üniversite okudum sonra annem yeni biriyle evlendi yunanistana taşınmak zorunda kaldık daha doğrusu kaçmak gibi bisey o yüzden seni arayamadım pek"
Rosé:"Bende beni unuttun sandım"
Yoongi: "Seni nasıl unutabilirim sen benim küçük kardeşimsin"
Lisa: "Özlem giderdiyseniz hadi bişeyler içelim"
Jennie: " O zaman bu şerefe bir şarap içelim."
Lisa:"Evet ne zamandır içmiyoruz birlikte "
Birlikte şarap içtik ve sohbet ettik gün batımını izledik birlikte sahilde hava kararmıştı birlikte sahildeki sessiz bir bara gidip bişeyler içtik.Biraz çakırkeyif olmuştum ama sarhoş değildim. Barın kapısından uzun boylu saçları kadar gözleride siyaha bürünmüş birini gördüm buraya doğru geldi yoongiye doğru yanaştı hoş bir kokusu vardı mafyaya benziyordu.
Yoongi: "Senin ne işin var burda Jungkook"
Jungkook: "Sanene sen kim oluyorsunda bana karışıyorsun "
Yoongi: "Git burdan rahatsız etme beni ve arkadaşlarımı"dedi ortam iyice gerginleşmişti bu kimdi yoongiyle derdi neydi anlamıyordum .
Tae: "Sakin olun beyler"dedi tae ve ortamı yumuşatmaya çalıştı bende yoongi oppayı sakinleştirmek için elini tuttum. Jungkook bunu görüp beni sürdüğünü hissettim ve rahatsız oldum.Jungkook: " Vay yeni sevgilimi yaptın yoongi bey "
Yoongi: "Bu seni ilgilendirmez git burdan"
Jungkook: "Annen ve sen gidene kadar herseyi yapıcam senin annen benim babamı çaldı"
Yoongi: " Ne saçmalıyorsun sen ya kimse senin babanı çalmadı sen şımarıklık yapıyosun hem senin babanın yüzüne koreden kaçmak zorunda kaldık bende memnun değilim yani bu durumdan"
Jungkook: "Şimdi gidiyorum ama sonra yine görüşücez cehennemi yaşatacam sana " dedi ve gitti . Ne olduğunu anlayamıyordum yoongiyi açık açık tehtit ediyordu.Rosé: "Yoongi oppa neler oluyor bu kim seni niye tehdit ediyor"
Yoongi: "Şuan eve gitme gerekiyor sonra anlatırım özür dilerim bu olanlar için arkadaşlar" diyip gitti.
Rosé: "Ne oluyor ya"
Jin: "Sakin ol Rosé o yoonginin üvey kardeşi ve onlar birbirlerinden nefret ediyorlar jungkook çok tehlikeli birisi "
Jennie: "Evet bi rahat bırakmadı yoongiyi ."
Rosé: " İnanmıyorum ya dağbaşımı burası."
Tae: "Onun için öyle babası mafya çünkü ."
Jisoo: "Neyse hadi kalkalım artık çok yorulduk dinlenelim"Hepimiz dağıldık eve geldim hemen duş aldım ve telefonu alıp yoongiye yazdım ;
》 Yoongi Rosé ben numaranı kızlardan aldım nasılsın iyimisin
》 İyiyim Rosé sen nasılsın
》Bende iyiyim bana anlattılar olanları annen neden bir mafyayla evlendi
》Aslında evlendiği kişi iyi birisi gibi annemde sevmiş işte bende birşey diyemedim önemli olan annemin mutluluğu
》 Haklısın o çocuğun senle derdi ne peki
》Onun annesi ölmüş ve bunun için babasını ve bizi suçluyor neyse sen boşver bunları tehlikeli birisi onu gördüğün yerde konuşmaya çalışırsa felan konuşma
》Ne alaka benle neden konuşsun
》Sevgilim sandı seni sanırım
》 Tamam yoongi konuşmam
》 Tamam iyi geceler ufaklık
》 İyi geceler oppaTelefonu kapatıp uykuya daldım .Rüyamda o çocuğu görüp uyanmıştım çok korktum sonra ışıkları yakıp öyle uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Until I Found You ♡Rosékook
FanficNice yangınlarda yandım sensiz Nice dumanlarda boğuldum sensiz Nice okyanuslarda kayboldum sensiz Nice sıcaklarda kavruldum sensiz Nice fırtınalarda savruldum sensiz Nice dağlarda paralandım sensiz Nice ıssız gecelerde üşüdüm sensiz Ta ki seni bulan...