01. "Ailen Yoksa, sen Yoksun!"

393 264 241
                                    

Merhaba, Sevgili Okurlarım ;) yepyeni bir kurguyla kitabımla sizinlerin karşınızdayım🤩 💙 umarım kitabımı beğenirsiniz. 🥰

Bir, çılgınlık yapıp, bu kitabı iki yüz okunma ve yüz oy yapalım mı ? Ne dersiniz yorumlarınızı bekliyorum 🤩

Bol bol ,güzel okumalar ve keyifler dilerim:)

Şimdiden oy ve yorum verenlere teşekkür ederim 💙🤍

Şimşek çakmış, zifiri karanlık Rüzgar esip savuruyor. Ağaçları yağmur damlaları güzel ses çıkarmaya başlamış .Kahvemden, bir yudum alıp sehpaya koydum .Bu arada ben Hare Baldemir 3 kardeşiz iki abim var, ailem yok. abilerim ve arkadaşlarım var on yedi yaşındayım, yaşımla beraber onca şey yaşadım ve ayakta durmaya devam ediyorum neler mi ? yaşadım kısaca özet geçeyim zaten okuduğunuzda daha daha iyi anlayacaksınız annem ve babam öldü sebebini hala bulmaya çalışıyoruz.

Yazarın anlatımıyla

14 Ekim pazartesi Feride hanım "kızım hadi, kahvaltı hazır gel." diye seslendi. Genç kız Hare son kez aynadan kendine bakıp eline telefonu aldı. ve şöyle düşündü,' bugün günlerden 14 Ekim pazartesi annemle babamın evlilik yıldönümü acaba babam annem için ne sürpriz yapacak ? merak ediyorum' diye düşündü genç kız. Genç kız Hare odasından çıkıp aşağıya indi. "Günaydın! ,Sevgili Ailem !"diye seslenip herkesin yanağını öpüp herkes ona günaydın dedikten sonra kahvaltı etmeye başladılar .

Korel eğilip Hare' nin duyabileceği bir şekilde konuştu ."Hare kahvaltını çabuk et kalkıp bizimkilerin yanına gidelim. babam anneme süpriz yapıcak." dedi Korel. "Hare tamam o zaman." dedi. Hare ,Can onlara kulak kesilip konuştu. "anne baba biz bizimkilerin yanına gidiyoruz ." Dedi Can"oğlum gidersiniz kahvaltınızı bitirseydiniz." dedi Feride hanım "anne biz ettik kahvaltıyı hadi çıkalım." dedi Korel "Hayatım ,bırak gitsinler arkadaşların yanına ."dedi Feride hanımın eşi zafer bey "İyi o zaman gidin ve eve geç gelmeyin ."dedi Feride hanım Hare'ye bakarak . "Tamam anne geç gelmeyiz ." dedi Hare yakınırcasına .

Gençler çıktığında "Canım ben bir alışverişe çıkıcam gelmek ister misin ? benimle." dedi Feride hanım ."Olur canım beraber yapalım alışverişi ."dedi zafer bey 'Süprizi orada yaparım 'diye düşündü zafer bey. İki çift beraber kahvaltılıkları toplayıp evden çıktılar. alışveriş merkezine girdiler. tül ,perde yerine bakmaya gitti Feride hanım. Zafer bey eşi giderken 'nasıl süpriz yapabilirim ? 'diye düşündü. Feride hanım eşyalarıa bakarken. "Beni özledin mi ? Feride." dedi bir ses .Feride hanım arkasını döndüğünde eski eşini gördü. Kaskatı anında kesilirken bacakları titremeye başladı. Konuşamıyordu bile donup kalmıştı .

"Bu sefer benden kaçamayacaksın!" Eski eşi selim pis bir, sırıtışla "benden bu sefer kaçamayacaksın." diyip tekrarladığında , kahkaha atıp Feride hanımın kolunu tuttu. Zafer bey karısını daha bekletmeyip perde mağazasına girdi. Feride' yi ararken bir silah sesiz tam kalbinden vurdu Zafer bey'i .Feride hanım eşi zafer bey'i vuruluşunu görürken acı bir çığlık atarken .Eski eşi selim vurdu zafer beyi. Uzaktan görüp buraya gelmesin. diye halbuki farkında değildi .onu izleyen biri vardı .Orada Feride hanımın koluna bayıştırıcıyı koluna vurdu. Selim Feride hanımı kucağına alıp m.ağzadan çıkarken "Hepiniz bu olayı kafanızdan silin! eğer bir kişiden bile bu olayı duyarsam hepinizi öldürürüm ! adamlarım birazdan gelir yanınıza duydunuz mu!" beni derken selim insalara silah doğrultuyordu. İnsanlar çığlık atıp kaçarken. Güvenlik polisleri koşarak gelirken adamları da gelmişti .Selim'in koşarak oradan kaçtı. Onu izleyen onun kaydını almıştı kimse fark etmeden.

Hare' den

Cafeye gelip, oturduğumuzda Ece konuştu "Hoşgeldin! hayatım" dedi Ece. "Hoşbulduk canım ."dedi Can. ecey'le can üç aydır çıkıyorlardı.
Yağmur onları izleyip iç çekip. Korele döndü. Korel abimi seviyor yağmur, Korel de seviyor ,ama bir türlü açılamadılar birbirine." Eee hadi DC oynayalım." dedi Sinan o sırada telefonum çaldı tüm bakışlar bana döndüğünde Korel ve Can' ın da telefonu çaldı bekletmeden açtım babamdı ."Alo ,baba?" diye konuştum. Bir kadın sesi geldiğinde kaşlarım anında çatılırken anlamaya çalıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAREBEM (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin