A télen kapta meg apukám a munkahelyén azt az ajánlatot, hogy előléptetnék, azáltal, hogy kihelyeznék a torontói irodájukba, főnökként. Hosszú fejtörés után elfogatta az ajánlatot, a család pedig támogatta ebben.
A repülőben ülök és figyelem az ébredő Kolozsvárt. Hát el jött ez a nap is, mikor elválok a szülővárosomtól, a családommal együtt. Az ablaknál ülök, a jobboldalamon pedig a nagymamám. Az előttünk lévő székeken, pedig a szüleim a húgommal.
Irány Torontó! :)
*
Kiszállva a taxiból, megpillantottam az új otthonunkat. Nem volt időm jól szemügyre venni, mivel a húgommal kellett foglalkoznom.
Magamra vállaltam, hogy elaltatom, míg a többiek a csomagokkal foglalkoznak. Bevittem a szüleim szobájába, ahova édesapa felállította gyorsan a kiságyát. Végig sírt, nyűgös volt, mindent bevetettem annak érdekében, hogy megnyugtassam. Nehezen, de a dúdolásomra elaludt, majd szépen lassan betettem az ágyába.
Ezután kimentem a szüleimhez és a mamámhoz.
Édesapa pont ebben a pillanatban hozta be az utolsó bőröndöt és bezárta az ajtót.
- Hát üdv itthon! – mosolygott, miközben mi odalépve hozzá megöleltük egymást.
- Nézzünk körül. – javasolta édesanya.
Először a konyhábamentünk, ami egybenyílt a nappalival. A „határt" egy ebédlő asztal jelezte.Elképzelem, ahogy a család összegyűl az asztalnál egy nehéz nap után és halloma nevetést amivel megtelik az egész ház.
Ezután a nappaliba léptünk. Káprázatosvolt. A hatalmas ablakok voltak a kedvencem, melyek a kertünkre nyíltak.
Házunk teljesen felszerelt volt. Ezt a házat vette meg nekünk apukám cégje, amit átírattak a mi nevünkre. Teljesen felszerelve kaptuk, aminek nagyon örüültünk, hiszen a bútrainkat otthon hagytuk.... vagyis Kolozsváron. Már az ez otthonunk.
Bekukkantottunk a háztöbbi helységébe is, ezt követően megfogtam az egyik bőröndömet, amit felvittema szobámba.
Leültem az ágyamra mosolyogva, majd kinyitottam a bőröndömet és kivettem belőle a pizsamám.
Hulla fáradtan dőltem be az ágyamba, majd annak ellenére, hogy nyolcóra fele járt az idő, elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Első látásra szerelem (Shawn Mendes)
RomanceZoé és családja Kolozsvárról Kanadába, pontosabban Torontóba költöznek, mivel apukáját a torontói irodába helyezték. Zoé összebarátkozik Shawn tesvérével Aahliyah-val. Egyik nap Zoé ott alszik náluk és pont az nap este jön haza Shawn L.A.-ből és ne...