Shawn szemszöge
- Megjöttem! – mondtam, amint belépten a bejárati ajtón. Mikor beljebb léptem, vettem észre, hogy vendégeink vannak.
- Micsoda meglepetés! – jött ki anyukám, mögötte pedig a többiek a nappaliból. Megöleltem, majd apukámhoz léptem.
- Hát ez egy szuper meglepetés volt! – mondta, miközben őt is megöleltem.
- Bemutatom nektek a fiamat, Shawn-t. – fordult anya a vendégeinkhez, majd a hátam mögé pillantott. – És úgy látom nem egyedül érkezett.
Kezet fogtam a vendégekkel, majd átkaroltam a mögöttem várakozó Emilyt.
- Bemutatóm a barátnőmet, Emilyt. – mutattam be a mögöttem ácsorgó lányt, majd a húgomat kerestem a tekintetettem, de sehol sem találtam. – A húgom merre van? – kérdeztem édesapámhoz fordulva.
- Az emeleten Zoéval. – válaszolta mosolyogva. Egyből elindultam az emeletre, kettessével szedve a lépcsőfokokst. Mikor felértem, nevetést hallottam. Az ajtóhoz lépve bekopogtam, és meg sem várva a választ bementem. A húgom egyből a nyakamba ugrott és szorosan megölelt, amit én is viszonoztam. Ezután megpillantottam Aaliyah ágyán ülő lányt. Leesett az állam. Gyönyörű volt. Mosolyogva elmerültem csillogó mogyoró barna szemeiben, majd kibújva az ölelésemből a húgom bemutatta végre nekem a szépséget.
Nem ismert fel. Ami egy kicsit meglepett, de ettől még jobban tetszett. Mikor felém indult, mosolyra húztam a számat, hisz akkor vettem észre, hogy milyen csinos alakja van.
Kloé szemszöge
- Milyen, volt a koncerted Los Angeles-ben? – kérdezte Aaliyah és ekkor esett le, hogy ki is a bátyja: SHAWN MENDES, az énekes, akiért annyira odavan Lili, a kolozsvári barátnőm. A mosolyom az arcomra fagyott és elszégyeltem magam, hogy nem ismertem fel egy világsztárt.
- Öhm... sajnálom nem ismertelek fel. – habogtam és éreztem, hogy vörösödik az arcom. Lesütöttem a szemem.
- Semmi baj. – mondta Shawn és gyengéden az államhoz nyúlt és felfele fordította a fejem, hogy a szemembe nézzen. – érintésétől bizseregni kezdtem.
A következő pillanatban Aaliyah Shawnhoz fordult kérdőn:
- Megint azzal a lánnyal jöttél? Hallom a nyávogó hangját. – mondta undorral, majd megragadva barátnőm a kezem és elhúzva a bátyja elől a földszintre indultunk.
A szüleim az előszobában voltak, készülődve indulni.
- Gyere Zoé, megyünk. – mondta Nagyi mosolyogva, mikor meglátott. Szót fogadva a conversemért nyúltam és felvettem.
- Még igazán maradhatnátok! – mondta Manuel, amit Karen is helyeselt.
- Köszönjük, de későre jár és le kell fektetnünk Bellát. – válaszolta édesanya, majd édesapa folytatta:
- Köszönjük szépen a meghívást! Szívesen látnánk mi is titeket vendégül holnap vacsorára.
- Örömmel elfogadjuk a meghívást! – mondta Aaliyah, mire mosolyogva odaléptem hozzá és búcsúképpen megöleltem.
- Akkor holnap találkozunk. – mondta, miközben viszonozta az ölelésemet.
A szülők is elköszöntek egymástól, majd mielőtt kiléptünk volna az ajtón, megjelent egy szőke csaj is, aki Shawnt megölelve köszönt nekünk.
Aaliyahra néztem, aki forgatta a szemeit és grimaszolt, mire elmosolyodtam. Ezután Shawnra pillantottam, aki szintén engem figyelt. Mosolyogva biccentett, majd kiléptem a házból.
-------------------------------------------
A kövi fejezetet nemsokára írom.
Addig is ölelések
T.A <3
YOU ARE READING
Első látásra szerelem (Shawn Mendes)
RomanceZoé és családja Kolozsvárról Kanadába, pontosabban Torontóba költöznek, mivel apukáját a torontói irodába helyezték. Zoé összebarátkozik Shawn tesvérével Aahliyah-val. Egyik nap Zoé ott alszik náluk és pont az nap este jön haza Shawn L.A.-ből és ne...