Napsütésre ébredtem. Kinyitva a szemem, az órámra pillantottam. Elkerekedet a szemem. Csak 7 órát mutatott és akkor jutott eszembe, hogy elfelejtettem az este lehúzni a zsalut.
Az erős fény miatt, nem tudtam visszaaludni, így felkötöttem a hajam és felvettem a futó ruhám. Kinyitva a szobám ajtaját hallottam, hogy a családom is ébren van, ezért lementem a lépcsőn és a hang fele vettem az irányt. A konyhában megpillantottam édesanyát és nagymamát, akik a konyhában nézelődtek
Édesapa és a húgom a nappaliban játszottak.
- Jó reggelt! – köszöntem, miközben megöleltem nagymamám és anyukám.
- Jó reggelt! – üdvözöltek a többiek is.
- Hogy aludtál tündérem? – kérdezte édesapa, aki ölében Bellával odajöttek hozzám.
- Nagyon jól! – mondtam, miközben az arcomra egy puszit nyomott, amit a húgom is utánozni próbált. Nevetve elvettem a hugicámat, majd kicsit grimászkodva neki lekötöttem a figyelmét. Eközben a kávé főző géphez léptem és elindítottam.
- Sétálni indultam. Vihetem Bellát is? – kérdeztem, miközben a cappuccino-mat kortyoltam és félkézzel tartottam a húgom.
- Persze, de ne menjetek messze! – válaszolta édesapa.
- Mi addig elmegyünk bevásárolni. – mondta édesanya, majd mamához fordult. – Tetszik jönni ön is?
- Én inkább elmegyek a pékségig kenyérért és találkozunk itthon. – mondta, miközben én Bellát öltöztettem fel, majd a babakocsiba tettem.
Felvettem a kabátomat és a tornacipőmet.
- Mi kész vagyunk. – mondtam, mire mindnyájan odajöttek mellénk és integettek Bellusnak.
Kiléptünk a kapun és lefele indultunk az utcán.
- Bellus! Te láttod milyen szép környéken lakunk? – kérdeztem, simogatva az arcát és felhúztam a babakocsi napellenzőjét. Gagyogni kezdett és mutatni a kis ujjacskájával. Egy farkaskutya kölyök kíváncsiskodott két lábon állva. – Hát szervusz! – köszöntem neki, majd megsimiztem a homlokát. Bella ezt érdeklődve figyelte.
Miután még egy kicsit simogattam a kutyust, elindultunk tovább.
Kb. fél óra múlva hívott Nagymama.
- Szia Zoé! Merre jártok? – kérdezte.
- Szia nem messze otthonról.
- Találtam egy kávézót, a pékséggel szembe. Gyertek ide! Beszeretnélek mutatni valakinek!
- Rendben. Jövünk. – mondtam, majd bekerestem a címet a telefonomon.
Két percre voltunk a kávézótól, így hamar megérkeztünk. Bementünk az ajtón. A babakocsit leparkoltam a sarokba, majd kivettem belőle Bellát és beljebb indultunk. Megpillantottam mamámat, aki egy szimpatikus hölggyel beszélt.
- Sziasztok! – köszönt Nagymama, mikor meglátott minket. – Karen! Bemutatom az unokáimat: Zoét és Bellát! – mondta, majd elvette az ölemből a húgom.
- Jó napot kívánok! Zoé vagyok. Nagyon örvendek! – mutatkoztam be mosolyogva.
- Szia! Karen vagyok. – mondta vidáman, majd Bellához fordult. – Szervusz picur! – simogatta meg a lábát.
- Említette a mamád, hogy tegnap költöztetek ide. – mondta Karen, mire bólintottam. - Van tervetek vacsorára? – kérdezte hírtelen
- Tudtommal nincs. – mondta mama, rám nézve.
- Én sem tudok arról, hogy lenne valami. – válaszoltam.
- Szuper! Akkor várunk hozzánk. – mondta, majd egy cetlit nyomott a kezembe, amire a lakcímüket és a telefonszámát írta.
Reggeli közben elmeséltük a szüleinknek, hogy hova vagyunk hivatalosak vacsorára, amit örömmel hallgattak.
- Örülök, hogy ilyen hamar barátokat szerzel anya! – mondta édesapa mosolyogva.
*
A délelőtt többi része azzal telt, hogy kipakoltunk, amit lehetett és a kertünket vettük szemügyre. Nagyival és édesanyával meg is besszéltük, hogy mik az elképzeléseink a kerttel kapcsolatban. Hosszú tanakodás után úgy döntöttünk, hogy a kert végébe gyümölcsöt és zöldséget, míg a ház előtti részre virágokat ültetünk. Ki is néztünk a neten egy közeli kertész üzletet, ahova holnap közösen elmegyünk megvenni minden szükséges dolgot.
Egy fincsi ebéd után lefektettük Bellát, ezért mindenki egy csendes foglalkozást talált magának. Nagymama bekuckózta magát az emeleten lévő könyvsarokba, a szüleim lepihentek én pedig berendeztem a gardróbomat, meg az időközben megérkezett könyveimet a könyvespolcra tettem.
A vacsorára hat órára voltunk hivatalosak, ezért miután befejeztem a kipakolást elgondolkodtam azon, hogy mit vegyek fel. Végül egy fekete farmert, meg egy pasztell zöld blúzot vettem fel, majd egy gyenge sminket is feldobtam.
YOU ARE READING
Első látásra szerelem (Shawn Mendes)
RomanceZoé és családja Kolozsvárról Kanadába, pontosabban Torontóba költöznek, mivel apukáját a torontói irodába helyezték. Zoé összebarátkozik Shawn tesvérével Aahliyah-val. Egyik nap Zoé ott alszik náluk és pont az nap este jön haza Shawn L.A.-ből és ne...