ဟိုနှလုံး .....
အလေလိုက်လို့ဝရင်... ကျတော်မျိုးရှေ့ကို ...နှယောက်လုံး ကြွ ခဲ့အုံး...
ဟုတ် ..Boss ( ပြိုင်တူ)
ရောက်ပါပီ. . boss...
မင်းတို့ ...ကျောင်းပြန်တက်မာလား ..၁0တန်းအောင်ပီးကတည်းက ..ဘာမှမလုပ်ကျတာ
ချာတိတ်က ...ကျောင်းပြန်တက်မာတဲ့...ဟင် ...ဟုတ်လား Boss...
အင် ..မင်းတို့ကို ငါက ..မွေးစားထားတာဆိုပင်မဲ့ ..မင်းတို့က.. ငါ့ညီတွေပဲ ..အကိုလို့မခေါ်ပဲ ..Boss ပဲခေါ်နေတာကို...
အကျင့်ပါနေလို့ပါ ..boss ရဲ့ ..နော် ..ချစ်ရအောင်...
ဟုတ်တယ်... boss ..ကိုသူလဲ ..အဖော်ရအောင် ..တက်ကျမယ်လေ major အတူတူပဲ ယူပေးနော် boss...
အော်... အေအေ.. ငါ့မှာ ..ခလေး၃ယောက်ဖအေနဲ့တူနေပီ ..ကျောင်းအပ်ပေးနေရတာနဲ့... ကျောင်းသွားရင် ..ကားယူသွား.. သုံးယောက်ဆိုတော့.. ချစ်ရအောင်ပဲမောင်းရမယ်.. ဟိုတလုံးကို ...မမောင်းစေနဲ့...
ကိုသူကရော....
ချာတိတ်ကလား... စိတ်ချ ...သူက အမြဲ နောက်ကပဲလိုက်စီးမာ... သူကိုယ်တို...င်ဘယ်တော့မှ ...မမောင်းဘူး...
လူကြီး ..ကျတော့်အတင်းပြောနေတာလား သိတယ်နော်...
ဟုတ်တယ် ...ကိုသူ.. ကျတော်တို့ အတူတူကဲလို့ရပီ....
ရိုး ခေါင်းကြီးသည် ၃ယောက်ပေါင်း လောင်းကျော်မည် သေချာမည်
ဒီမာ ...သုံးယောက်လုံး ..ဘာပြသနာမှ မရှာနဲ့နော်...
ငါ ယုံမယ်နော်...ဟုတ်ကဲ့ပါ ...လူကြီးရယ်... စိတ်ချ ..သူတို့ထဲမာ ...ကျတော်က ...အကြီးပါ ဟဲဟဲ....
ဘယ်နားက ...ကြီးတာလဲ... ချာတိတ်က ပြော....
လူကြီး...
ချစ်ရအောင်က
အဟမ်း ..ချစ်ရင်ထူး ...ငါတို့.. သွားမှ ရတော့မယ်.. ငါ Live ပေါ်တင်မကြည့်ရဲဘူး ..ငါက ချောင်းတာပဲ...ဝါသနာပါတယ် ..လာ ...ဟိုနားက ...သွားချောင်းရအောင်...