8.rész- Awww

212 2 2
                                    

'Szép lassan megtelt a kád és elzártam a csapot.'

Bezártam az ajtót, levetettem a ruháimat és beleléptem a langyos vízbe. Szép lassan bele ültem de hazudnék ha azt mondanám hogy nem fájt kib@szottul a combom. Próbáltam vissza tartani a sikítást de egy kicsi mégis kijötta számon.
-Ááá...
Hallottam hogy valaki rohan az ajtó felé és kimás lehetett volna mint JJ?
- Hé Petra!! Minden oké??? Jól vagy? Ne segítsek??
Aww milyen kis aranyos márrrr...khmm.
-Igen! Minden..oké. Csak egy kicsit.....forró a víz! De jól vagyok...
Nem mondhattam meg neki hogy "ó igen minden oké csak tudod apám megvágott és kib@szottul fáj." mivel nem tudja hogy apám egy iszákos vadbarom.

Olyan 10 percig fürödtem csak mert kihült a víz...kiléptem a fürdőkádból és szerencsémre majdnem megint meghaltam mivel elcsúztam és csaknem kitört a nyakam. De ilyen az élet, ezt kell szeretni. Nem?
Felvettem a fehérneműt és a rövid nadrágot is amiket Kie adott és a pólót is amit JJ adott. Khmm hát..hogy is mondjam...a térdemig ér a pólója!!! Hogy lehetek ilyen pici?!?! Na de mindegy is most nem ez a lényeg.

Kihúztam a dugót és szép lassan lefolyt a csatornán a víz. Kimentem a fürdő szobából és röktön JJ-t láttam meg.
-hűűű...egy kicsit nagy rád a pólóm..nem gondolod?
-Kuss!
-Jól van na! XD
'Egy kicsit nagy rád a pólóm nem?' nem bazd+ szerintem nem! Úristen! Erre nem mondok semmit!.

Sziasztok! Azért nem volt rész az elmúlt napokban mert először elromlott a telefonom utána pedig történt egy kis baleset ugyan is a hülye osztály társam rátolta a torna szekrényt a lábujjamra és felhajlott a körmöm így volt egy kis műtétem is✌🏻👏🏻 Szóval ha nem posztolok az azért van mert vagy levágták a fejem vagy meghaltam💪🏻 Csak ennyit szerettem volna elmondani. Sziasztok❤

Nem hittem volna...(SZÜNETELTETVE)Where stories live. Discover now