6.rész-Mi van a kezeden?

224 1 0
                                    

"Nagyon finom illata van,azt megkell hagyni."

Majd elváltunk a hosszas ölelkezésből és kimentünk.
-JohnB!
-Igen Petra?
-Itt aludhatok?
-Ez nem kérdés! De nem kell szólni a szüleidnek?
Itt egy kicsit elgondolkoztam hogy mit mondjak de végül kinyögtem egy két szavas választ.
-Már tudják.
Látni lehetett JJ-n hogy egy kicsit meglepődött de végül nem kérdezett semmit.

Melegem lett ezért levettem a pulóveremet de el is feletkeztem valamiről...
JJ csak nézte a kezemet mint aki most fog elájulni.
-JJ minden rendben?
Kérdezte Kie.Majd ő is úgy nézett mint aki megfog halni.
De végül a szőke szólalt meg először.
-Mi van a kezeden?
Lenéztem a kezemre és realizáltam hogy miről is beszél. Gyorsan visszavettem a pulóveremet és bementem a házba egy random szobába amiről azt sem tudom kié.

Valamit még nem mondtam el nektek...anyám halála nagyon kiborított és nem viseltem túl jól...ezek nem apám késének a nyomai...hanem az én szikémnek nyomai....

*JJ szemszöge*

Petra végre levette a pulóverét de amit láttam azt sosem fogom elfelejteni. Milliónyi vágások vannak a jobb kezén a balon még több. Nem akartam elhinni hogy még is milyért csinálta ezt egy ilyen gyönyörű lány magával?
-Mi van a kezeden?
Pontosan tudtam mi a az de az ő szájából akartam hallani. Lenézett a kezér,vissza vette a pulcsiját és bement a házba.
-Menj utána!-Mondta Kie
Ên úgy tettem ahogy mondta és utána szaladtam már csak annyit láttam hogy becsapódik a szobám ajtaja.
Oda sétáltam és hallottam hogy Petra pityereg.
-Beengedsz?
Nem válaszolt.
-Kérlek szépen.
Majd kinyitódott az ajtó. Rögtön be is léptem rajta.

*Petra szemszöge*
Kinyitottam az ajtót majd leültem az ágyra.
-Minden rendben?
Kérdezte azzal az aranyos,selymes hangjával.Én persze nem válaszoltam csak bementem a fürdőszobába, de JJ utánam jött.

Sziasztok! Hát íme itt a 6.rész, szerintetek mi fog történi a 7.ben?megint botrány,vagy most szerelem? Az majd idővel kiderül. Addig is sziasztook❤

Nem hittem volna...(SZÜNETELTETVE)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora